UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 gru 2015, o 19:44
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Wyłączyłem, gdyż zaczeło zjadać mi pieniądze bo nie mam żadnego pakietu danych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
pawel91,
wyłącz proszę na chwilę usługę GPRS (kod: *101*00*02#) i za kilka minut zresetuj telefon (wył./wł.), a następnie ponów próbę aktywacji promocji.
Kod na ponowną aktywację usługi GPRS: *101*11*02#.
wyłącz proszę na chwilę usługę GPRS (kod: *101*00*02#) i za kilka minut zresetuj telefon (wył./wł.), a następnie ponów próbę aktywacji promocji.
Kod na ponowną aktywację usługi GPRS: *101*11*02#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Nadal ten sam problem - usługa niedostępna.
Edycja:
Wchodze przez eBOK:
4 - Promocje - Wyślij
3 - promocje z internetem - Wyślij
4 - Rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB - Wyślij
1 - Aktywacja promocji Rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB - Wyślij
Operacja nie może zostać zrealizowana
;///
Edycja:
Przepraszam, ale chyba przenoszę nr do innej sieci. Nadal nie moge wykonywać połączeń `jak człowiek` bo nie mogę wykupić żadnego pakietu. A taka ewentualność tylko przynosi mi straty. A skoro nawet `PLUS` jest bezradny, to co innego pozostaje?
Edycja:
Wchodze przez eBOK:
4 - Promocje - Wyślij
3 - promocje z internetem - Wyślij
4 - Rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB - Wyślij
1 - Aktywacja promocji Rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB - Wyślij
Operacja nie może zostać zrealizowana
;///
Edycja:
Przepraszam, ale chyba przenoszę nr do innej sieci. Nadal nie moge wykonywać połączeń `jak człowiek` bo nie mogę wykupić żadnego pakietu. A taka ewentualność tylko przynosi mi straty. A skoro nawet `PLUS` jest bezradny, to co innego pozostaje?
Ostatnio zmieniony 2 gru 2015, o 16:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
pawel91,
przeloguj proszę jeszcze raz telefon (wył./wł.) i ponów próbę aktywacji usługi.
przeloguj proszę jeszcze raz telefon (wył./wł.) i ponów próbę aktywacji usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witam. Mam bardzo podobny problem. Kilka dni temu załadowałam konto za tą samą kwotę co zawsze, wczoraj rano chciałam włączyć pakiet internetowy (ten sam od liklu miesięcy) jednak nie chciał bo okazało się że miałam na koncie 1.25 (od czasu zasilenia nie wykonywałam połączeń, nie wysyłałam żadnych smsów i nie włączałam żadnych pakietów) a za chwilę na koncie zrobiło mi się na minusie około 130zł. Jak to się mogło w ogóle stać??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witaj Nadwoj,
sprawę przekażemy do Departamentu Reklamacji tym samym proszę prześlij przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu lub osoba pisemnie upoważniona.
sprawę przekażemy do Departamentu Reklamacji tym samym proszę prześlij przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu lub osoba pisemnie upoważniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Pakiet kupiony
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Okay. Konto wyzerowane, jednak wciąż nie otrzymałem pieniędzy, które mi bezpodstawnie zabrano. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
pawel91,
kamień z serca . To bardzo dobra wiadomość. Dziękuję ślicznie za potwierdzenie i informację zwrotną.
kch1991,
jak tylko Departament Reklamacji zakończy rozpatrzenie sprawy.
kamień z serca . To bardzo dobra wiadomość. Dziękuję ślicznie za potwierdzenie i informację zwrotną.
kch1991,
jak tylko Departament Reklamacji zakończy rozpatrzenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
No to pozostaje mi nic innego jak tylko czekać:) Termin na rozpatrzenie tej sprawy to 30 dni, prawda?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
kch1991,
ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji, to faktycznie 30 dni. Natomiast staramy się zamykać wszystkie sprawy, najszybciej jak to tylko możliwe. Jeżeli jeszcze jakieś środki są należne i powinny zostać zwrócone, na pewno zostanie to uczynione.
ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji, to faktycznie 30 dni. Natomiast staramy się zamykać wszystkie sprawy, najszybciej jak to tylko możliwe. Jeżeli jeszcze jakieś środki są należne i powinny zostać zwrócone, na pewno zostanie to uczynione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witam, pozwoliłem sobie wysłać do Pani dane kontaktowe poprzez formularz. Mój problem dotyczy ujemnego salda na koncie w Mix Plusie . Sprawa jest o tyle pilna, że w chwili obecnej nie mam nawet możliwości skontaktowania się z BOK, gdyż połączenia wychodzące są zablokowane. Proszę o interwencję w mojej sprawie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witaj Janek83,
wiadomość do mnie dotarła - dziękuję. Czekamy aktualnie na systemową korektę salda.
wiadomość do mnie dotarła - dziękuję. Czekamy aktualnie na systemową korektę salda.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Serdecznie dziękuje za pomoc w mojej sprawie. Już w piątek konto zostało odblokowane a środki przywrócone.
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witam
Dziś po raz drugi z niewiadomych przyczyn zastałam saldo konta na ujemnym stanie.
Miesiąc temu z niewiadomych przyczyn dzień po doładowaniu zniknęły mi środki z konta, po kontakcie z BOK i reklamacji, dostałam wiadomość mówiącą, iż mimo mojej winy, ze względu na długą współpracę, środki zostały przywrócone. Moja wina wynikała rzekomo z włączonej transmisji danych i pobierania przez aplikacje na telefonie. Jednak od sierpnia mam aktywny pakiet internetowy, który działał dotychczas bez problemów. Mam wrażenie, iż z dziwnych przyczyn transmisja danych nie jest pobierana z pakietu a bezpośrednio z konta.
Dziś sytuacja powtórzyła się. Pakiet JEST aktywny. Co zrobić z tym fantem, nie mogę nawet teraz zadzwonić do BOK. Nie mam również aktywnych żadnych subskrybcji.
Dziś po raz drugi z niewiadomych przyczyn zastałam saldo konta na ujemnym stanie.
Miesiąc temu z niewiadomych przyczyn dzień po doładowaniu zniknęły mi środki z konta, po kontakcie z BOK i reklamacji, dostałam wiadomość mówiącą, iż mimo mojej winy, ze względu na długą współpracę, środki zostały przywrócone. Moja wina wynikała rzekomo z włączonej transmisji danych i pobierania przez aplikacje na telefonie. Jednak od sierpnia mam aktywny pakiet internetowy, który działał dotychczas bez problemów. Mam wrażenie, iż z dziwnych przyczyn transmisja danych nie jest pobierana z pakietu a bezpośrednio z konta.
Dziś sytuacja powtórzyła się. Pakiet JEST aktywny. Co zrobić z tym fantem, nie mogę nawet teraz zadzwonić do BOK. Nie mam również aktywnych żadnych subskrybcji.