UJEMNE SALDO NA KONCIE.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pawel91
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 gru 2015, o 19:44

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: pawel91 »

Wyłączyłem, gdyż zaczeło zjadać mi pieniądze bo nie mam żadnego pakietu danych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

pawel91,

wyłącz proszę na chwilę usługę GPRS (kod: *101*00*02#) i za kilka minut zresetuj telefon (wył./wł.), a następnie ponów próbę aktywacji promocji.

Kod na ponowną aktywację usługi GPRS: *101*11*02#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel91
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 19:44

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: pawel91 »

Nadal ten sam problem - usługa niedostępna.

Edycja:

Wchodze przez eBOK:
4 - Promocje - Wyślij
3 - promocje z internetem - Wyślij
4 - Rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB - Wyślij
1 - Aktywacja promocji Rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB - Wyślij

Operacja nie może zostać zrealizowana

;///

Edycja:

Przepraszam, ale chyba przenoszę nr do innej sieci. Nadal nie moge wykonywać połączeń `jak człowiek` bo nie mogę wykupić żadnego pakietu. A taka ewentualność tylko przynosi mi straty. A skoro nawet `PLUS` jest bezradny, to co innego pozostaje?
Ostatnio zmieniony 2 gru 2015, o 16:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

pawel91,

przeloguj proszę jeszcze raz telefon (wył./wł.) i ponów próbę aktywacji usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nadwoj
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 1 gru 2015, o 20:58

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Nadwoj »

Witam. Mam bardzo podobny problem. Kilka dni temu załadowałam konto za tą samą kwotę co zawsze, wczoraj rano chciałam włączyć pakiet internetowy (ten sam od liklu miesięcy) jednak nie chciał bo okazało się że miałam na koncie 1.25 (od czasu zasilenia nie wykonywałam połączeń, nie wysyłałam żadnych smsów i nie włączałam żadnych pakietów) a za chwilę na koncie zrobiło mi się na minusie około 130zł. Jak to się mogło w ogóle stać??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Nadwoj,

sprawę przekażemy do Departamentu Reklamacji tym samym proszę prześlij przez ten formularz:

- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu.

Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu lub osoba pisemnie upoważniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel91
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 19:44

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: pawel91 »

Pakiet kupiony

Pozdrawiam
kch1991
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 gru 2015, o 21:43

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: kch1991 »

Okay. Konto wyzerowane, jednak wciąż nie otrzymałem pieniędzy, które mi bezpodstawnie zabrano. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

pawel91,

kamień z serca ;-). To bardzo dobra wiadomość. Dziękuję ślicznie za potwierdzenie i informację zwrotną.

kch1991,

jak tylko Departament Reklamacji zakończy rozpatrzenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kch1991
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 gru 2015, o 21:43

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: kch1991 »

No to pozostaje mi nic innego jak tylko czekać:) Termin na rozpatrzenie tej sprawy to 30 dni, prawda?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

kch1991,

ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji, to faktycznie 30 dni. Natomiast staramy się zamykać wszystkie sprawy, najszybciej jak to tylko możliwe. Jeżeli jeszcze jakieś środki są należne i powinny zostać zwrócone, na pewno zostanie to uczynione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Janek83
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 gru 2015, o 08:56

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Janek83 »

Witam, pozwoliłem sobie wysłać do Pani dane kontaktowe poprzez formularz. Mój problem dotyczy ujemnego salda na koncie w Mix Plusie . Sprawa jest o tyle pilna, że w chwili obecnej nie mam nawet możliwości skontaktowania się z BOK, gdyż połączenia wychodzące są zablokowane. Proszę o interwencję w mojej sprawie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Janek83,

wiadomość do mnie dotarła - dziękuję. Czekamy aktualnie na systemową korektę salda.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Janek83
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 gru 2015, o 08:56

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Janek83 »

Serdecznie dziękuje za pomoc w mojej sprawie. Już w piątek konto zostało odblokowane a środki przywrócone. :-D
qtong
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 7 gru 2015, o 09:37

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: qtong »

Witam
Dziś po raz drugi z niewiadomych przyczyn zastałam saldo konta na ujemnym stanie.

Miesiąc temu z niewiadomych przyczyn dzień po doładowaniu zniknęły mi środki z konta, po kontakcie z BOK i reklamacji, dostałam wiadomość mówiącą, iż mimo mojej winy, ze względu na długą współpracę, środki zostały przywrócone. Moja wina wynikała rzekomo z włączonej transmisji danych i pobierania przez aplikacje na telefonie. Jednak od sierpnia mam aktywny pakiet internetowy, który działał dotychczas bez problemów. Mam wrażenie, iż z dziwnych przyczyn transmisja danych nie jest pobierana z pakietu a bezpośrednio z konta.
Dziś sytuacja powtórzyła się. Pakiet JEST aktywny. Co zrobić z tym fantem, nie mogę nawet teraz zadzwonić do BOK. Nie mam również aktywnych żadnych subskrybcji.
ODPOWIEDZ