To proszę skontaktuj się z powyższym numerem.Jacek_023 pisze:podano mi numer telefonu na jaki mogę dzwonić i zmienić decyzję tj. 222287773
Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Jacek_023,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
już pisałem, że dodzwonienie się na ten numer graniczy z cudem! Proszę spróbować, może Pani się uda!
Reasumując nie uzyskam pomocy od Państwa?! Jak trzeba przedstawić ofertę klientowi to Państwo wydzwaniają 10 razy dziennie i wszystko jest możliwe, a jak już klient podpisze umowę to może sobie czekać! Dziękuję za pomoc!
Reasumując nie uzyskam pomocy od Państwa?! Jak trzeba przedstawić ofertę klientowi to Państwo wydzwaniają 10 razy dziennie i wszystko jest możliwe, a jak już klient podpisze umowę to może sobie czekać! Dziękuję za pomoc!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Jacek_023,
mnie udało się dodzwonić.
Prześlij proszę numer PESEL oraz numer kontaktowy przez ten formularz. Przekażę wówczas prośbę o kontakt.
mnie udało się dodzwonić.
Prześlij proszę numer PESEL oraz numer kontaktowy przez ten formularz. Przekażę wówczas prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
z tym dodzwonieniem się przez Panią to dobry żart! To tak jakbym Pani napisał, że mnie udało się dodzwonić do kolegi z pracy, który siedzi na przeciwko mnie :)))
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Jacek_023, 222287773 to numer kontaktowy do naszego partnera Telemarketingowego Geneo Call Center Sp. z o.o. z Tomaszowa Mazowieckiego, więc nie jest to numer związany bezpośrednio z siecią Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja karty SIM
Witam, wczoraj przyszedł do mnie telefon oraz karta sim kurierem. Niestety do dzisiaj karta nie została aktywowana więc chce zapytać ile trwa aktywacja karty?
Ostatnio zmieniony 18 cze 2014, o 12:47 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków / ten sam temat.
Powód: połączenie wątków / ten sam temat.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Spin
Joanna_Plus pisze: jeżeli przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, to musimy poczekać na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dziękuje za odpowiedź, wszystko jasne :D
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 cze 2014, o 18:39
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam 16 dni temu podpisałam umowę abonamentową u kuriera poniewż telefon zamówiłam telefonicznie numer miał być aktywny po 10 dnich, dzisiaj mija już 16 i z telefonu w dalszym ciągu nie można wykonywac połączeń.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam dnia 17 czerwca odebrałem telefon i karte sim przesłaną kurierem, do dzisiaj karta sim nie jest aktywna mogę prosić o pomoc?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj dominika696,
rozumiem, że to miała być nowa aktywacja, nie konwersja? Za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży ta umowa była realizowana (sklep internetowy, BOK, infolinia handlowa, telemarketing)? Prześlij proszę swój numer PESEL przez ten formularz. Sprawdzimy to.
Witaj Spin,
prośba jak powyżej.
rozumiem, że to miała być nowa aktywacja, nie konwersja? Za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży ta umowa była realizowana (sklep internetowy, BOK, infolinia handlowa, telemarketing)? Prześlij proszę swój numer PESEL przez ten formularz. Sprawdzimy to.
Witaj Spin,
prośba jak powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
W dniu 17.06.2014 r. podpisałem umowę na internet w pakiecie Internet POWER LTE 35 GB (umowa była realizowana przez sklep internetowy). Do chwili obecnej karta SIM jest nieaktywna. Kilkakrotnie kontaktowałem się z BOK w celu otrzymania informacji kiedy wreszcie będę mógł korzystać z internetu, niestety nikt nie był w stanie nic mi na ten temat powiedzieć (w umowie jest zapis, iż usługa powinna być uruchomiona w ciągu 7 dni). Internet jest mi niezbędny do pracy. Bardzo proszę o pomoc.
W dniu 17.06.2014 r. podpisałem umowę na internet w pakiecie Internet POWER LTE 35 GB (umowa była realizowana przez sklep internetowy). Do chwili obecnej karta SIM jest nieaktywna. Kilkakrotnie kontaktowałem się z BOK w celu otrzymania informacji kiedy wreszcie będę mógł korzystać z internetu, niestety nikt nie był w stanie nic mi na ten temat powiedzieć (w umowie jest zapis, iż usługa powinna być uruchomiona w ciągu 7 dni). Internet jest mi niezbędny do pracy. Bardzo proszę o pomoc.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 cze 2014, o 10:32
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam.
W dniu 23.06.2014r kurier przywiózł tablet i kartę sim, jednak jest ona nieaktywna. Próby dodzwonienia się na numer 222287773 są bezskuteczne. Kiedy moja karta zostanie aktywowana?
W dniu 23.06.2014r kurier przywiózł tablet i kartę sim, jednak jest ona nieaktywna. Próby dodzwonienia się na numer 222287773 są bezskuteczne. Kiedy moja karta zostanie aktywowana?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM - problem
robert57, proszę prześlij numer zamówienia i numer PESEL przez ten formularz.
marioomariooo, musimy poczekać na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
marioomariooo, musimy poczekać na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dziękuję bardzo, ale właśnie przed chwilą uruchomiono mi usługę. Wszystko bardzo dobrze i szybko działa.
pozdrawiam
pozdrawiam