Strona 83 z 88

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 11 sie 2017, o 11:33
autor: mysz123
Włączam i wyłączam telefon ale dalej jest tylko " Tylko połączenia alarmowe" lub "brak sieci" a poziom zasięgu jest pełny

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 11 sie 2017, o 12:14
autor: Basia_Plus
mysz123,

dziękuję za wiadomość. Ponownie sprawdź pocztę

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 11 sie 2017, o 12:49
autor: mysz123
Napisałem na poczcie.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 11 sie 2017, o 13:49
autor: Basia_Plus
mysz123,

sprawdź pocztę.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 14 sie 2017, o 12:13
autor: mysz123
Witam, nadal nie mam aktywowanej karty. Jest to mój jedyny numer telefonu więc jest to trochę uciążliwe. Czy są już jakieś informacje w tej sprawie? Proszę o kontakt.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 14 sie 2017, o 12:18
autor: Basia_Plus
Witaj mysz123,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 14 sie 2017, o 12:40
autor: mysz123
Jaki jest czas oczekiwania na rozwiązanie tej sprawy?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 14 sie 2017, o 12:52
autor: Basia_Plus
mysz123,

sprawdź pocztę.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 27 sie 2017, o 12:36
autor: miNoxPL
Witam, kiedy naprawicie problemy z aktywacją?? Bowiem niby ma się na testy 14 dni (promocja) a testowac się nie da bo nie dajecie rady zrobić tak prostej czynności jak aktywacja numeru (dodam, że niby numer jest aktywny) aczkolwiek z internetu korzystać się nie da bo NO SERVICE (o czym niby macie pojęcie ale walczycie już ładne dni). Żądam przedłużenia okresu testowego. Inaczej leci wypowiedzenie umowy, a spróbujcie mi naliczyć 9 zł za aktywacje....

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 28 sie 2017, o 11:19
autor: Marta_Plus
Witaj miNoxPL,
czy wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami? Rozumiem, że po zrestartowaniu urządzenia nadal nie możesz połączyć się z siecią?

EDIYCJA: Przepraszam Cię za te niedogodności i zaistniałą sytuację.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 28 sie 2017, o 15:01
autor: miNoxPL
Pani Marto, jakby Pani przeczytała jeszcze raz mój post to wyczytała by Pani iż numer jest PODOBNO aktywny, a by przystąpić do "Promocji" testuj przez 14 dni trzeba wyrazić zgodę na wcześniejszą aktywacją. A jako pracownik sieci Plus powinna również Pani wiedzieć, iż problem leży po waszej stronie z tego co zdążyłem się zorientować od 4 tygodni, a Wy dalej wciskacie ludziom umowy które NIE DZIAŁAJĄ. I by uprzedzić Pani pytanie kolejne nie potrzebne dodam, iż karta była już nawet wymieniana na NOWĄ, która również została aktywowana i wraz nie działa, karta sim była już w 3 telefonach, 2 modemach i jednym rutero modemie zwanym Huawei E593-S22.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 28 sie 2017, o 15:58
autor: Basia_Plus
miNoxPL,

prześlij proszę numer, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 28 sie 2017, o 16:01
autor: miNoxPL
Wysłane.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 28 sie 2017, o 16:53
autor: Basia_Plus
miNoxPL ,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 20 wrz 2017, o 19:44
autor: fasa5
Niedawno podpisałem przedłużenie umowy na 2 numery tel. i internet, przysłano mi nowe karty SIM. Są jednak nieaktywne. Skoro posiadam stare, aktywne karty SIM w Plusie na te numery to jak aktywować nowe? Przy sprzedaży mówiono mi, że nowe będą aktywne...