Strona 84 z 88

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 21 wrz 2017, o 10:10
autor: Basia_Plus
fasa5,
fasa5 pisze: przysłano mi nowe karty SIM.
jeśli przedłużenie umowy było realizowane kanałem zdalnym, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 30 wrz 2017, o 13:10
autor: Monika1987
Witam,czy jest możliwość by przyśpieszyć aktywację nowych kart sim w abonamencie?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 2 paź 2017, o 10:26
autor: Marta_Plus
Witaj Monika1987,
czy wyraziłaś zgodę na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni? Taką informację znajdziesz w załączniku do umowy.

Aktywacja karty SIM

: 7 gru 2017, o 09:53
autor: MarcinWWa
Witam.
Jakiś czas temu podpisałem umowę z Plusem o przeniesienie numeru z Orange i zamówiłem abonament w Plusie.
Dzisiaj Orange wyłączył mi numer a Plus kiedy się aktywuję ?
Dodam że nie mam blokady karty sim tzw. Simlocka
Karta Plusa pokazuję mi tylko połączenia alarmowe.

Re: Aktywacja karty SIM

: 7 gru 2017, o 10:03
autor: Ron
Spróbuj restart telefonu (wył/wł).

Re: Aktywacja karty SIM

: 7 gru 2017, o 10:11
autor: MarcinWWa
Już to robiłem , niestety nie daje rezultatu :(

Re: Aktywacja karty SIM

: 7 gru 2017, o 10:21
autor: Ron
Jeśli wyraziłeś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni, to powinno być dobrze. Operator ma czas do 24 godzin od momentu uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora.

Re: Aktywacja karty SIM

: 7 gru 2017, o 10:25
autor: MarcinWWa
Dzięki Ron w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać :)

Re: Aktywacja karty SIM

: 7 gru 2017, o 10:28
autor: Ron
A numer tymczasowy działa ??

Re: Aktywacja karty SIM

: 7 gru 2017, o 10:33
autor: MarcinWWa
Nie dostałem numeru tymczasowego przyszła sama jedna karta + umowa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 gru 2017, o 12:04
autor: Basia_Plus
Witaj MarcinWWa,

jak obecnie wygląda sytuacja?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 gru 2017, o 12:15
autor: MarcinWWa
Witam
Sytuacja wygląda tak jak wyglądała czyli karta nie działa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 gru 2017, o 12:39
autor: Basia_Plus
Witaj MarcinWWa,

proponuję, abyś przesłał maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl podając swój numer telefonu. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 gru 2017, o 12:41
autor: MarcinWWa
Już to zrobiłem , ktoś z Plusa już się dzisiaj ze Mną w tej sprawie kontaktował i dalej czekam na odpowiedź.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 gru 2017, o 12:46
autor: Basia_Plus
MarcinWWa,
MarcinWWa pisze:Już to zrobiłem
prześlij proszę numer zgłoszenia jeśli posiadasz.