Przeczytałeś dokładnie wszystkie informacje dotyczące tego pakietu 1 GB nim go aktywowałeś?
Nie, bo gdybyś to zrobił to dowiedziałbyś się, że taki pakiet w Twojej taryfie nie występuje.
Czytanie Regulaminów nie boli, ale jeśli ktoś uważa to za zbędną stratę czasu lub jest przekonany, że znalazł to czego szukał to takie są tego skutki.
Z tego co napisałeś wnioskuję, że masz taryfę
Nowy Simplus, więc użycie kodu
*121*11*02# aktywowało Ci usługę
(Mini Minuty), którą ten kod uruchamia w tej taryfie.
Pakiet ten możesz wyłączyć
(*121*00*02#), ale co do zwrotu środków to już tak łatwo nie będzie. Każdy Regulamin zawiera punkt o mniej więcej takiej treści:
Skorzystanie z Promocji oznacza, że Abonent zapoznał się z treścią Regulaminu Promocji i ją akceptuje.
Możesz złożyć reklamację, odpowiednio ją uzasadniając, jednak nie licz na pozytywne jej rozpatrzenie - unikniesz rozczarowania po negatywnej odpowiedzi.
Co do pakietu internetowego to najpierw musisz zmienić taryfę na taką w której jest dostępny pakiet 1 GB, a w ogóle to zacznij od sprawdzenia z jakiej taryfy korzystasz
*147#.