Strona 28 z 30

Re: iPhone - konfiguracja

: 23 maja 2017, o 14:10
autor: Krzysiek_Plus
maczekb, odpowiedź wysłałem na @.

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 10:22
autor: maczekb
Krzysiek_Plus pisze:maczekb, odpowiedź wysłałem na @.
Sprawa została zgłoszona do administratora, zresetowane zostały ustawienia i przywrócony GPRS według nich a internet jak niedziałał tak nadal nie działa. Może do iPhone 7 jest potrzebna jakaś osobna konfiguracja? A i do Pluskodu5 nie mam dostępu, ponieważ telefon na firme.

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 10:51
autor: Krzysiek_Plus
maczekb, konfiguracja jest prawidłowa, ale mimo to proszę, wyzeruj ustawienia sieciowe, wyłącz/włącz telefon i skonfiguruj go ponownie.

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 11:06
autor: maczekb
Krzysiek_Plus pisze:maczekb, konfiguracja jest prawidłowa, ale mimo to proszę, wyzeruj ustawienia sieciowe, wyłącz/włącz telefon i skonfiguruj go ponownie.
Zrobione wszystko i nadal nie działa :cry: Chciałbym, jeżeli macie taką możliwość na ponowne sprawdzenie czy usługa GPRS jest aktywna na moim koncie.

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 12:23
autor: Krzysiek_Plus
maczekb, zrealizowano dodatkowe zmiany, spróboj ponownie przelogować telefon.

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 12:28
autor: maczekb
Krzysiek_Plus pisze:maczekb, zrealizowano dodatkowe zmiany, spróboj ponownie przelogować telefon.
Wszystko już działa. Dziękuje z całego serca :-D

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 13:52
autor: Krzysiek_Plus
maczekb, super :-) , dostęp do LTE też powinien już działać, ale może być potrzeba ponownego przelogowania urządzenia.

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 14:13
autor: maczekb
Krzysiek_Plus pisze:maczekb, super :-) , dostęp do LTE też powinien już działać, ale może być potrzeba ponownego przelogowania urządzenia.
Niestety LTE nie działa, szkoda bo mam wykupiony pakiet właśnie pod LTE ale 3G działa więc nie bede narzekał :-D

Edit: wyskakuje komunikat
IMG_1745.PNG

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 14:19
autor: Krzysiek_Plus
maczekb, mimo treści komunikatu należy potwierdzić wybierając "Włącz LTE" i transmisja w tej technologii też powinna działać bez problemu (o ile obecnie jesteś w zasięgu LTE). Oczywiście w ustawieniach przy "Konfiguracja LTE (opcjonalna)" również powinien być wpisany APN: plus (jeśli po wyzerowaniu ustawień został wykasowany).

Re: iPhone - konfiguracja

: 24 maja 2017, o 14:33
autor: maczekb
Krzysiek_Plus pisze:maczekb, mimo treści komunikatu potwierdzić wybierając "Włącz LTE" i transmisja w tej technologii też powinna działać bez problemu (o ile obecnie jesteś w zasięgu LTE). Oczywiście w ustawieniach przy "Konfiguracja LTE (opcjonalna)" również powinien być wpisany APN: plus (jeśli po wyzerowaniu ustawień został wykasowany).
Chwile wcześniej po włączeniu opcji LTE nie działało, teraz się to zmieniło i wszystko śmiga. Naprawdę wielkie dzięki za pomoc i cierpliwość :-D

Re: iPhone - konfiguracja

: 29 cze 2017, o 20:59
autor: kacperoMM
Witam, niestety mam taki sam problem jak kolega wyżej. Próbowałem już konfiguracji, dzwoniłem do biura obsługi oraz przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych. Posiadam iPhone SE na najnowszej aktualizacji iOS

Re: iPhone - konfiguracja

: 30 cze 2017, o 16:30
autor: Basia_Plus
Witaj kacperoMM,

- czy możesz wysyłać/odbierać MMS-y?
Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia Internet działa?
Jaki APN masz ustawiony w telefonie?

Re: iPhone - konfiguracja

: 30 cze 2017, o 17:35
autor: kacperoMM
Nie mogę odbierać ani wysyłać mms
Tak internet w innym telefonie działa
APN ustawione tak jak polecił sprzedawca w salonie plusa

Re: iPhone - konfiguracja

: 30 cze 2017, o 17:39
autor: Krzysiek_Plus
kacperoMM, proszę sprawdź czy masz konfigurację taką jak w tym poście. Internet na naszej karcie w iPhonie działa? Funkcja transmisji danych w telefonie jest w ustawieniach zaznaczona?

Re: iPhone - konfiguracja

: 30 cze 2017, o 17:54
autor: kacperoMM
Konfiguracja taka sama, internet w iPhonie nie działa natomiast na innym urządzaniu działa,
Funkcja transmisji jest włączona jednak w lewym górnym rogu nie ma informacji o łapanej sieci czy to 3G czy LTE mimo że w zasięgu jestem.