Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 31
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 wrz 2013, o 19:04
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Cześć. Miałem numer na kartę w Plushu, którego nie używałem i nie doładowywałem. Wygasł pod koniec stycznia.
Jest mi jednak potrzebny i w tej sprawie skontaktowałem się z BOK, polecono mi pójść z tym do salonu Plusa.
W salonie Plusa stwierdzono, że powinienem kupić sobie doładowanie i skontaktować się z infolinią...
Zakup doładowania na ten numer jest niemożliwy, tymczasem na infolinii twierdzą, że nie ma możliwości odzyskania tego numeru bo minęło 90 dni od wyłączenia, przy czym jednocześnie ponoć wciąż jest to numer zarejestrowany na mnie - skoro tak jest to chyba powinienem mieć możliwość reaktywowania go?
Jest mi jednak potrzebny i w tej sprawie skontaktowałem się z BOK, polecono mi pójść z tym do salonu Plusa.
W salonie Plusa stwierdzono, że powinienem kupić sobie doładowanie i skontaktować się z infolinią...
Zakup doładowania na ten numer jest niemożliwy, tymczasem na infolinii twierdzą, że nie ma możliwości odzyskania tego numeru bo minęło 90 dni od wyłączenia, przy czym jednocześnie ponoć wciąż jest to numer zarejestrowany na mnie - skoro tak jest to chyba powinienem mieć możliwość reaktywowania go?
- imarcin0409
- PlusManiak
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
- Lokalizacja: /home
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
przemek.g, polecam ci postąpić według tego wpisu:
Basia_Plus pisze:(...),
prześlij proszę krótki opis sytuacji za pośrednictwem tego formularza. W wiadomości należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy zweryfikują wówczas czy istnieje możliwość odblokowania tego konta. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzien dobry.
Mam problem, ponieważ mój numer w Plush został wyłączony, byłem pewien, że aktywowałem tam usługę rok ważności konta, ale dziś włożyłem kartę sim i okazało się, że jest nieaktywna. Próbowałem doładować numer, żeby go odzyskać, ale nic to nie dało, aktywacja numeru z innego numeru w Plusie też nie przeszła i przyszedł sms zwrotny żeby skontaktować się z BOK, byłem w salonie Plusa, ale powiedzieli, że po 40 dniach nieaktywnosci numer przepada i można tylko pisać reklamacje.
To wszystko przez to, że nie aktywowała się usługa roku ważności konta, przeważnie zawsze tego używam i nie ma problemów. Bardzo proszę o pomoc i reaktywacje numeru, jest mi on potrzebny do transkacji i przelewów, a teraz nie mam jak odebrać sms'a na ten numer. Ostatnio uzywałem go jakoś w styczniu/lutym więc chyba da się go jakoś reaktywowac? Numer jest zarejestrowany na mnie dlatego proszę o szybką pomoc, od razu po reaktywacji doladowałbym konto żeby numer całkowicie nie przepadł.
Mam problem, ponieważ mój numer w Plush został wyłączony, byłem pewien, że aktywowałem tam usługę rok ważności konta, ale dziś włożyłem kartę sim i okazało się, że jest nieaktywna. Próbowałem doładować numer, żeby go odzyskać, ale nic to nie dało, aktywacja numeru z innego numeru w Plusie też nie przeszła i przyszedł sms zwrotny żeby skontaktować się z BOK, byłem w salonie Plusa, ale powiedzieli, że po 40 dniach nieaktywnosci numer przepada i można tylko pisać reklamacje.
To wszystko przez to, że nie aktywowała się usługa roku ważności konta, przeważnie zawsze tego używam i nie ma problemów. Bardzo proszę o pomoc i reaktywacje numeru, jest mi on potrzebny do transkacji i przelewów, a teraz nie mam jak odebrać sms'a na ten numer. Ostatnio uzywałem go jakoś w styczniu/lutym więc chyba da się go jakoś reaktywowac? Numer jest zarejestrowany na mnie dlatego proszę o szybką pomoc, od razu po reaktywacji doladowałbym konto żeby numer całkowicie nie przepadł.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Przeczytałem wcześniejsze posty na forum i wysłałem reklamacje przez podawany tutaj formularz kontaktowy.
Proszę o odpowiedź: CASE/220621/620 Reklamacje
Proszę o odpowiedź: CASE/220621/620 Reklamacje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Deuce,
Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.Deuce pisze:CASE/220621/620
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dziękuję, dostałem odpowiedź na email, ale chyba był jakiś błąd z numerem. Może Pani jeszcze przesłać prośbę o sprawdzenie mojej odpowiedzi?Joanna_Plus pisze:Witaj Deuce,Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.Deuce pisze:CASE/220621/620
CASE/220621/620
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Deuce,
Prośba przekazana.Deuce pisze:Może Pani jeszcze przesłać prośbę o sprawdzenie mojej odpowiedzi?
CASE/220621/620
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Wczoraj wszystko od ręki załatwione w kilka minut i numer reaktywowany. Bardzo dziękuję za pomoc, jest Pani super! Miłego dnia.Joanna_Plus pisze:Deuce,Prośba przekazana.Deuce pisze:Może Pani jeszcze przesłać prośbę o sprawdzenie mojej odpowiedzi?
CASE/220621/620
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Deuce,
to bardzo dobra wiadomość! Cieszę się, że numer udało się przywrócić .
to bardzo dobra wiadomość! Cieszę się, że numer udało się przywrócić .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzien dobry,
serdeczenie prosze o pomoc w odzyskaniu numeru, ktory mam u Panstwa od ponad 20 lat. Nr sprawy CASE/220625/290
Jeszcze w liceum dzwonilem z niego do mojej dziewczny (od lat juz zony) a teraz przepadl..
Mieszkamy za granica, kupiem zonie drugi numer Plusa, pracujemy za granica, no i oboje zapomnielismy doladowac ten stary licealny numer... Wlasnie sie zorientowalismy.
Zona zdewastowana...
Z gory dziekuje, mam nadzieje, ze sie uda
pozdrawiam
Adam
serdeczenie prosze o pomoc w odzyskaniu numeru, ktory mam u Panstwa od ponad 20 lat. Nr sprawy CASE/220625/290
Jeszcze w liceum dzwonilem z niego do mojej dziewczny (od lat juz zony) a teraz przepadl..
Mieszkamy za granica, kupiem zonie drugi numer Plusa, pracujemy za granica, no i oboje zapomnielismy doladowac ten stary licealny numer... Wlasnie sie zorientowalismy.
Zona zdewastowana...
Z gory dziekuje, mam nadzieje, ze sie uda
pozdrawiam
Adam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Adam A,
Poprosiłam o sprawdzenie czy istnieje możliwość odblokowania wspomnianego numeru oraz odpowiedź na tę korespondencję.Adam A pisze:Nr sprawy CASE/220625/290
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry,
Podobnie jak w przypadku poprzedników mój numer został zablokowany - korzystam z niego do bankowości online i profilu zaufanego, stąd jest mi on niezbędny, ale faktycznie nie był doładowywany przez dłuższy czas. Numer reklamacji: CASE/220730/791 - serdeczna prośba o odblokowanie numeru wskazanego w formularzu i umożliwienie doładowania. Z góry dziekuję za pomoc!
Podobnie jak w przypadku poprzedników mój numer został zablokowany - korzystam z niego do bankowości online i profilu zaufanego, stąd jest mi on niezbędny, ale faktycznie nie był doładowywany przez dłuższy czas. Numer reklamacji: CASE/220730/791 - serdeczna prośba o odblokowanie numeru wskazanego w formularzu i umożliwienie doładowania. Z góry dziekuję za pomoc!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Basia2022,
Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry, bardzo dziękuję za pomoc! Eskpresowa załatwiona sprawa, wszystko już działa :)
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 sie 2022, o 07:06
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry,
proszę o przekazanie tej sprawy CASE/220803/53 - wczoraj został zablokowany mój numer, niezbędny do bankowości internetowej i profilu zaufanego. Przegapiłem termin na doładowanie :(
pozdrawiam
Maciej
proszę o przekazanie tej sprawy CASE/220803/53 - wczoraj został zablokowany mój numer, niezbędny do bankowości internetowej i profilu zaufanego. Przegapiłem termin na doładowanie :(
pozdrawiam
Maciej