Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 10:26
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
kontakt był, Pani właśnie dzwoniła i nic, nie mogła wykonać przywrócenia mojego nr,
proszę o informację jak to jest, że Pani sprawdza i otrzymuję informację że przywrócenie nr jest możliwe
po czym dzwoni inna osoba i nie można.
kontakt był, Pani właśnie dzwoniła i nic, nie mogła wykonać przywrócenia mojego nr,
proszę o informację jak to jest, że Pani sprawdza i otrzymuję informację że przywrócenie nr jest możliwe
po czym dzwoni inna osoba i nie można.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Axster,
sprawa w trakcie wyjaśniania.
sprawa w trakcie wyjaśniania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
sprawa dość rozwojowa... ale jak to w filmach Barei - nie da się, zarobiony jestem....
Dzwoniono do mnie kilkukrotnie, zawsze inna osoba, której musiałem tłumaczyć wszystko od nowa,
zapewniano że się da.., wysyłano do salonu Plus aby zakończyć sprawę, mailowałem, zapewniano o tym samym,
po czym finał - dziś byłem w okolicznym salonie sieci PLUS - i ZOONK - jak w Polsacie,
nie da się - nie można, itd. - po prostu paranoja, sieć Plus traktuje mnie jak urzędnik za czasów PRL,
odsyłają i tłumaczą że oni nie mają możliwości.
Już tracę cierpliwość i nadzieję że uda mi się z tą mogło by się wydawać "łatwą operacją" przywrócenia nr, który posiadałem
kilkanaście lat w tej sieci.
Proszę o osobisty kontakt do mnie, ale zaznaczamy -tylko kompetentna osoba, która zna temat/sprawę.
sprawa dość rozwojowa... ale jak to w filmach Barei - nie da się, zarobiony jestem....
Dzwoniono do mnie kilkukrotnie, zawsze inna osoba, której musiałem tłumaczyć wszystko od nowa,
zapewniano że się da.., wysyłano do salonu Plus aby zakończyć sprawę, mailowałem, zapewniano o tym samym,
po czym finał - dziś byłem w okolicznym salonie sieci PLUS - i ZOONK - jak w Polsacie,
nie da się - nie można, itd. - po prostu paranoja, sieć Plus traktuje mnie jak urzędnik za czasów PRL,
odsyłają i tłumaczą że oni nie mają możliwości.
Już tracę cierpliwość i nadzieję że uda mi się z tą mogło by się wydawać "łatwą operacją" przywrócenia nr, który posiadałem
kilkanaście lat w tej sieci.
Proszę o osobisty kontakt do mnie, ale zaznaczamy -tylko kompetentna osoba, która zna temat/sprawę.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Axster,
- wygląda na to, że najlepiej będzie wziąć umowę na czas nieoznaczony z dowolnym numerem, a potem zwyczajnie zlecić zmianę numeru zgodnie z tym opisem.
- wygląda na to, że najlepiej będzie wziąć umowę na czas nieoznaczony z dowolnym numerem, a potem zwyczajnie zlecić zmianę numeru zgodnie z tym opisem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
@ Axster,
nie znam całej korespondencji między Tobą, a Plusem, ale na Twoim miejscu zachowałbym daleko idący sceptycyzm do sugestii Ewy, bo chyba nie masz gwarancji na piśmie, że ten Twój numer będzie czekał na Ciebie. Ustne zapewnienia to loteria, 50/50.
Podpiszesz umowę z pierwszym lepszym numerem i z nim zostaniesz.
nie znam całej korespondencji między Tobą, a Plusem, ale na Twoim miejscu zachowałbym daleko idący sceptycyzm do sugestii Ewy, bo chyba nie masz gwarancji na piśmie, że ten Twój numer będzie czekał na Ciebie. Ustne zapewnienia to loteria, 50/50.
Podpiszesz umowę z pierwszym lepszym numerem i z nim zostaniesz.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
Pani Ewo - czekam na konkretne rozwiązanie - sieć Plus posiada mój nr telefonu
w swoich zasobach - nr ten był zarejestrowany na moje dane osobowe,
korzystałem z niego grubo ponad 10 lat, a teraz to sieć PLUS robi
spore problemy - zamiast załatwić sprawę bez zbędnej zwłoki - wizerunek tej sieci w moich oczach
stracił na wartości - czas się zastanowić czy to wszystko ma jakikolwiek sens.
I potem się nie ma co dziwić ludziom co zmieniają operatora - za taką obsługę klienta, nerwy i czas
do naprawdę należy im się "nagroda" - macie jakieś propozycję?
Pani Ewo - tak jak powyżej napisał sl@w_es - napisała Pani sugestię, w której
nie mam żadnej pewności, a do tego rozumiem że Pani dba o finanse firmy:
" Ile kosztuje zmiana numeru? - Na pierwszy wolny - 61,50 zł z VAT "
Przestańcie tracić swój i mój czas i weźcie się do roboty - proszę postawić się na moim miejscu,
jak by Pani oceniła działania sieci PLUS? Bezskutecznie odsyłanie do salonu, po czym takie jw. rady, litości.
Pani Ewo - czekam na konkretne rozwiązanie - sieć Plus posiada mój nr telefonu
w swoich zasobach - nr ten był zarejestrowany na moje dane osobowe,
korzystałem z niego grubo ponad 10 lat, a teraz to sieć PLUS robi
spore problemy - zamiast załatwić sprawę bez zbędnej zwłoki - wizerunek tej sieci w moich oczach
stracił na wartości - czas się zastanowić czy to wszystko ma jakikolwiek sens.
I potem się nie ma co dziwić ludziom co zmieniają operatora - za taką obsługę klienta, nerwy i czas
do naprawdę należy im się "nagroda" - macie jakieś propozycję?
Pani Ewo - tak jak powyżej napisał sl@w_es - napisała Pani sugestię, w której
nie mam żadnej pewności, a do tego rozumiem że Pani dba o finanse firmy:
" Ile kosztuje zmiana numeru? - Na pierwszy wolny - 61,50 zł z VAT "
Przestańcie tracić swój i mój czas i weźcie się do roboty - proszę postawić się na moim miejscu,
jak by Pani oceniła działania sieci PLUS? Bezskutecznie odsyłanie do salonu, po czym takie jw. rady, litości.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
@ Axster,
może to zabrzmi trywialnie, ale kłopoty z którymi teraz się zmagasz wystąpiły na Twoje własne życzenie.
Wystarczyło przecież tylko zasilać konto zgodnie z zasadami obowiązującymi w ofercie na kartę (Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Na Kartę).
może to zabrzmi trywialnie, ale kłopoty z którymi teraz się zmagasz wystąpiły na Twoje własne życzenie.
Wystarczyło przecież tylko zasilać konto zgodnie z zasadami obowiązującymi w ofercie na kartę (Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Na Kartę).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Tak - wydaje się trywialne,
problem polega na tym, że to nie jest taka sytuacja, nr był przez pewien czas
przeniesiony do innej sieci, a do Plusa trafił po czasie, z powrotem do sieci macierzystej.
problem polega na tym, że to nie jest taka sytuacja, nr był przez pewien czas
przeniesiony do innej sieci, a do Plusa trafił po czasie, z powrotem do sieci macierzystej.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Axster,
- rozwiązanie, które zaproponowałam może nie daje 100% gwarancji na odzyskanie numeru, ale na tę chwilę to jedyne możliwe wyjście. Ryzyka nie ponosisz praktycznie żadnego, ponieważ umowa w Plush ABO na czas nieokreślony może zostać przez Ciebie rozwiązana w każdej chwili.
- rozwiązanie, które zaproponowałam może nie daje 100% gwarancji na odzyskanie numeru, ale na tę chwilę to jedyne możliwe wyjście. Ryzyka nie ponosisz praktycznie żadnego, ponieważ umowa w Plush ABO na czas nieokreślony może zostać przez Ciebie rozwiązana w każdej chwili.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Taka dostałem dziś odpowiedź z bok Plus - normalnie paranoja !!
"Witam Pana raz jeszcze,
niestety nie posiadamy możliwości dokonania rezerwacji numeru 607xxxxxxx w naszym systemie. Natomiast otrzymałam potwierdzenie, że numer ten jest dostępny i istnieje możliwość wybrania go wraz z zapisaniem nowej Umowy abonamentowej. W związku z powyższym, zapraszam Pana do najbliższego punktu Plusa: http://www.plus.pl/znajdz-salon w celu dokonania formalności.
W razie pojawienia się wątpliwości, proszę o ponowny kontakt.
Z poważaniem
Magdalena xxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
"Witam Pana raz jeszcze,
niestety nie posiadamy możliwości dokonania rezerwacji numeru 607xxxxxxx w naszym systemie. Natomiast otrzymałam potwierdzenie, że numer ten jest dostępny i istnieje możliwość wybrania go wraz z zapisaniem nowej Umowy abonamentowej. W związku z powyższym, zapraszam Pana do najbliższego punktu Plusa: http://www.plus.pl/znajdz-salon w celu dokonania formalności.
W razie pojawienia się wątpliwości, proszę o ponowny kontakt.
Z poważaniem
Magdalena xxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Axster,
- przy nowej umowie w punkcie Plusa numer byłby dostępny. Jednak Plush ABO to trochę jednak inna oferta.
Proces aktywacji przebiega inaczej w naszych systemach (zamówienia realizowane są zdalnie) i dlatego technicznie nie jest możliwe wybranie go podczas zawierania umowy.
- przy nowej umowie w punkcie Plusa numer byłby dostępny. Jednak Plush ABO to trochę jednak inna oferta.
Proces aktywacji przebiega inaczej w naszych systemach (zamówienia realizowane są zdalnie) i dlatego technicznie nie jest możliwe wybranie go podczas zawierania umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Czy możliwe jest aby bok udzielał mi odpowiedzi w szerszym kontekście??
Nadrzędnym moim celem jest odzyskanie tego nr tel.
Czy to nie jest jasne?? Trochę postów i mail już wymieniłem, i za każdym razem bok widzi problemy, zamiast się
trochę wczuć w sytuację klienta, pomyśleć , zastanowić i poszukać rozwiązania.
Gdybym dostał informację od początku - idź Pan do salonu, możliwe jest to i to - tak i taka oferta abonentowa,
aby odzyskać ten nr - to by było dawno po sprawie.
Czy ja gdzieś pisałem, że upieram się przy taryfie Plush ABO?? - NIE
Powtarzam - Nadrzędnym moim celem jest odzyskanie tego nr tel. - i tyle w temacie.
Cytat:
"- przy nowej umowie w punkcie Plusa numer byłby dostępny."
A wiadomość jedno wyżej:
"niestety nie posiadamy możliwości dokonania rezerwacji numeru 607xxxxxxx w naszym systemie"
- to chyba się wyklucza, czyż nie??
Nadrzędnym moim celem jest odzyskanie tego nr tel.
Czy to nie jest jasne?? Trochę postów i mail już wymieniłem, i za każdym razem bok widzi problemy, zamiast się
trochę wczuć w sytuację klienta, pomyśleć , zastanowić i poszukać rozwiązania.
Gdybym dostał informację od początku - idź Pan do salonu, możliwe jest to i to - tak i taka oferta abonentowa,
aby odzyskać ten nr - to by było dawno po sprawie.
Czy ja gdzieś pisałem, że upieram się przy taryfie Plush ABO?? - NIE
Powtarzam - Nadrzędnym moim celem jest odzyskanie tego nr tel. - i tyle w temacie.
Cytat:
"- przy nowej umowie w punkcie Plusa numer byłby dostępny."
A wiadomość jedno wyżej:
"niestety nie posiadamy możliwości dokonania rezerwacji numeru 607xxxxxxx w naszym systemie"
- to chyba się wyklucza, czyż nie??
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Axster,
- to się nie wyklucza, ponieważ konsultanci odpisujący na maile nie mają dostępu do systemów, potrzebnych przy wprowadzaniu umowy. Zatem nie mogą zarezerwować numeru. W salonie Plusa, pracownik ma taką możliwość.
Wcześniej pisałeś, że interesowałaby Cię oferta na kartę, czyli bez kontraktu, stąd nasze ukierunkowanie na Plush ABO.
- to się nie wyklucza, ponieważ konsultanci odpisujący na maile nie mają dostępu do systemów, potrzebnych przy wprowadzaniu umowy. Zatem nie mogą zarezerwować numeru. W salonie Plusa, pracownik ma taką możliwość.
Wcześniej pisałeś, że interesowałaby Cię oferta na kartę, czyli bez kontraktu, stąd nasze ukierunkowanie na Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Polecam ukierunkowanie na rozwiązaniu problemu - a nie szukanie wymówek, usprawiedliwień.
Do dziś nr nie działa - pomimo informacji - że się da itd.!!! - to jest klu problemu (tak dla tych co jeszcze się nie domyślili) .
Byłem w salonie po raz drugi, na szczęście trafiłem na Pana któremu się chciało.
Oczywiście dyrdymały jakie tutaj i w odpowiedziach e-mail, opisuje bok, można sobie w sadzić w ....
Pan obiecał zająć się sprawą na poważnie, ma dać znać co i jak, także czekam....
Do dziś nr nie działa - pomimo informacji - że się da itd.!!! - to jest klu problemu (tak dla tych co jeszcze się nie domyślili) .
Byłem w salonie po raz drugi, na szczęście trafiłem na Pana któremu się chciało.
Oczywiście dyrdymały jakie tutaj i w odpowiedziach e-mail, opisuje bok, można sobie w sadzić w ....
Pan obiecał zająć się sprawą na poważnie, ma dać znać co i jak, także czekam....
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Szczyt hipokryzji - ta sieć na usługach dla mnie i nie tylko już nie zarobi, nie polecam.
cytuję odpowiedź bok@plus.pl
""Witam Pana,
pracownicy punktów Plusa dobrze znają obowiązujące w firmie procedury. W przypadków jakichkolwiek problemów posiadają oni również możliwość skontaktowania się w danej sprawie z odpowiednim zespołem w celu otrzymania wsparcia technicznego, jak i merytorycznego.
Jednocześnie informuję, że 12.08.2017 r. numer 607xxxxxx został przydzielony innemu Klientowi i w chwili obecnej nie ma możliwości podpisania nowej Umowy z tym numerem.
Z poważaniem
xxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl""
WIDAĆ JAKBY TYLKO NA TO CZEKALI
- przypomnę tylko że mój pierwszy mail w tej sprawie wystosowałem 24.07.2017!!!
(chyba mieli dość czasu żeby się ogarnąć z tematem? - jak widać powyżej, nie dali rady :( ))
cytuję odpowiedź bok@plus.pl
""Witam Pana,
pracownicy punktów Plusa dobrze znają obowiązujące w firmie procedury. W przypadków jakichkolwiek problemów posiadają oni również możliwość skontaktowania się w danej sprawie z odpowiednim zespołem w celu otrzymania wsparcia technicznego, jak i merytorycznego.
Jednocześnie informuję, że 12.08.2017 r. numer 607xxxxxx został przydzielony innemu Klientowi i w chwili obecnej nie ma możliwości podpisania nowej Umowy z tym numerem.
Z poważaniem
xxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl""
WIDAĆ JAKBY TYLKO NA TO CZEKALI
- przypomnę tylko że mój pierwszy mail w tej sprawie wystosowałem 24.07.2017!!!
(chyba mieli dość czasu żeby się ogarnąć z tematem? - jak widać powyżej, nie dali rady :( ))
Ostatnio zmieniony 19 sie 2017, o 09:34 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Usunięcie danych osobowych
Powód: Usunięcie danych osobowych