Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 sty 2018, o 19:22
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
Czy mógby ktos mi pomoc w odzyskaniu numeru proszę?
Przebywam za granicą i nieczesto uzywam tego numeru ale jednak uzywam i mam go zarejestrowanego w miedzy inymi : banki itp.
Zalezy mi na odyskaniu numeru
Napisalem do BOK, dostalem email zwrotny z numerem sprawy:
-180101-000753
Nie dostalem nadal zadnej odpowiedzi
Czy mógłby ktos mi pomóc w załatwieniu sprawy??
Byłbym niezmiernie wdzięczny
Z góry dziekuje
Patryk
Czy mógby ktos mi pomoc w odzyskaniu numeru proszę?
Przebywam za granicą i nieczesto uzywam tego numeru ale jednak uzywam i mam go zarejestrowanego w miedzy inymi : banki itp.
Zalezy mi na odyskaniu numeru
Napisalem do BOK, dostalem email zwrotny z numerem sprawy:
-180101-000753
Nie dostalem nadal zadnej odpowiedzi
Czy mógłby ktos mi pomóc w załatwieniu sprawy??
Byłbym niezmiernie wdzięczny
Z góry dziekuje
Patryk
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Patrykczuba,
Przekazałam sprawę dalej.Patrykczuba pisze:Napisalem do BOK, dostalem email zwrotny z numerem sprawy:
-180101-000753
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przywrócenie zdezaktywowanej karty SIM.
Witam,
Zwracam się z prośbą o przywrócenie/reaktywację mojej karty SIM na ofertę Plus na kartę, wraz z przypisaniem do niej i aktywacją nowego, dowolnego numeru telefonu (po dezaktywacji karty SIM, dotychczasowy numer telefonu został przypisany do innego Użytkownika/Abonenta), jak i nowej, dowolnej taryfy (wybranymi przez Operatora). Dezaktywacja karty SIM, a co za tym idzie także numeru telefonu nastąpiła wskutek braku doładowania konta przed upływem 365 dniowego okresu karencji.
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam.
Zwracam się z prośbą o przywrócenie/reaktywację mojej karty SIM na ofertę Plus na kartę, wraz z przypisaniem do niej i aktywacją nowego, dowolnego numeru telefonu (po dezaktywacji karty SIM, dotychczasowy numer telefonu został przypisany do innego Użytkownika/Abonenta), jak i nowej, dowolnej taryfy (wybranymi przez Operatora). Dezaktywacja karty SIM, a co za tym idzie także numeru telefonu nastąpiła wskutek braku doładowania konta przed upływem 365 dniowego okresu karencji.
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 3 sty 2018, o 16:45 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj YAROSLAV,
Nie świadczymy takiej usługi. Jeżeli chcesz korzystać nadal z naszych usług, pozostaje jedynie zakup i rejestracja nowego startera (nowa karta SIM i nowy numer telefonu).YAROSLAV pisze:Zwracam się z prośbą o przywrócenie/reaktywację mojej karty SIM na ofertę Plus na kartę, wraz z przypisaniem do niej i aktywacją nowego, dowolnego numeru telefonu (po dezaktywacji karty SIM, dotychczasowy numer telefonu został przypisany do innego Użytkownika/Abonenta), jak i nowej, dowolnej taryfy (wybranymi przez Operatora).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 00:19
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam ponownie,Marta_Plus pisze:maciejk123,
po zapoznaniu się z Twoją sprawą, pracownik BOK przekazał Ci niezbędne informacje i udzielił stosownych wskazówek, mających na celu rozwiązanie problemu. Przykro mi z powodu zaistniałych okoliczności. Poprosiłam jeszcze o przyśpieszenie odpowiedzi na Twoją ostatnią korespondencję.
Moja batalia o przywrócenie numeru nadal trwa. Pracownicy działu reklamacji nie byli pomocni i odpisali mi formułkę, że muszę to zrobić osobiście w salonie pomimo wielu maili, w których mówiłem, że nie przebywam w kraju i nie jest to fizycznie możliwe, wyrażałem też chęc przejścia na abonament ale w ogóle się do tego nie odnosili.
Jestem bezradny, jednak wpadłem na pomysł, iż może to przecież zrobić członek mojej rodziny na swoje nazwisko SMSem pod warunkiem, że ma abonament. Tak się składa, że moja mama jest abonentem Plusa więc mogłaby zarejestrować go na siebie SMSem. Jednak z tego co wiem promocja rejestracji numerów, które są nieaktywne obowiązywała tylko do 8 stycznia 2018. Jest już 12 stycznia, czy nadal mam szansę na odzyskanie numeru, jeśli odbędziemy taką rejestrację SMSem? Bardzo mi na tym zależy, to numer z prefiksem 60x, bardzo rzadki i mam go już ponad 10 lat. Proszę o informację czy ta promocja mogła zostać przedłużona i nadal mam szansę na rejestrację.
Z gory dziekuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj maciejk123,
Z promocji Wznowienie można było skorzystać tylko i wyłącznie w placówkach stacjonarnych. Z dniem 08/01/2018 r. promocja ta została zakończona.maciejk123 pisze:Jednak z tego co wiem promocja rejestracji numerów, które są nieaktywne obowiązywała tylko do 8 stycznia 2018.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 00:19
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam Pani Janno,Joanna_Plus pisze:Witaj maciejk123,Z promocji Wznowienie można było skorzystać tylko i wyłącznie w placówkach stacjonarnych. Z dniem 08/01/2018 r. promocja ta została zakończona.maciejk123 pisze:Jednak z tego co wiem promocja rejestracji numerów, które są nieaktywne obowiązywała tylko do 8 stycznia 2018.
Co w takim razie mogę jeszcze zrobić, jeśli promocja ta została zakończona, a numer nadal mam nieaktywny? Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
maciejk123,
przykro mi , ale w tej kwestii już nic nie da się zrobić.
przykro mi , ale w tej kwestii już nic nie da się zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 00:19
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Czy mogę nadal odzyskać ten numer przechodząc na abonament? Na pewno nie trafił jeszcze do puli dostępnych numerów, a byłbym chętny na utrzymanie go w abonamencie.Joanna_Plus pisze:maciejk123,
przykro mi , ale w tej kwestii już nic nie da się zrobić.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
maciejk123,
niestety nie.
niestety nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
odzyskanie numeru zarejestrowanego lecz nie doladowywanego
Witam,
Od mniej wiecej poltora roku przebywam za granica. W zeszlym roku bedac w Polsce na poczatku roku poszlam do salonu Plusa by upewnic sie czy moj numer jest zarejestrowany poniewaz slyszalam ze jest to konieczne, powiedziano mi ze tak. Numer ten uzywam jedynie kiedy jestem w Polsce. Kolejny raz bylam w sierpniu jednak ze wzgledu na to iz bylam tylko na chwile by zalatwic pilne sprawy urzedowe nie doladowalam telefonu, pozniej mialam przyjechac na swieta Bozego Narodzenia jednak powazny stan zdrowia mojego meza to uniemozliwil i nie przylecialam. Przez problemy prywatne zupelnie zapomnialam o doladowaniu telefonu. Z bliskimi w Polsce porozumiewam sie glownie przez Whatsapp lub tez Skype, ale jakis czas temu ktos ze znajomych odezwal sie do mnie ze nie probowal dzwonic na polski numer i nic. Ja co jakis czas wkladalam polska karte do telefonu i normalnie smsy przychodzily, ale na codzien korzystam z wloskiego numeru i zupelnie nie pomyslaam zeby jakos skontrolowac waznosc konta. Teraz znalazlam informacje ze do 8 stycznia mozna bylo odzyskac numer jesli sie go nie zarejestrowalo, a co z zarejestrowanym numerem ktorego sie zapomnialo doladowac? Chcialabym wiedziec czy moj numer jest jeszcze aktywny? Czy moze to tylko problem z karta SIM bo mam ta duza stara karte sim a nie mikro, moze tlyko ona nie dziala... Z gory dziekuje za podpowiedz jak to moge sprawdzic bedac za granica. Pozdrawiam serdecznie!
Od mniej wiecej poltora roku przebywam za granica. W zeszlym roku bedac w Polsce na poczatku roku poszlam do salonu Plusa by upewnic sie czy moj numer jest zarejestrowany poniewaz slyszalam ze jest to konieczne, powiedziano mi ze tak. Numer ten uzywam jedynie kiedy jestem w Polsce. Kolejny raz bylam w sierpniu jednak ze wzgledu na to iz bylam tylko na chwile by zalatwic pilne sprawy urzedowe nie doladowalam telefonu, pozniej mialam przyjechac na swieta Bozego Narodzenia jednak powazny stan zdrowia mojego meza to uniemozliwil i nie przylecialam. Przez problemy prywatne zupelnie zapomnialam o doladowaniu telefonu. Z bliskimi w Polsce porozumiewam sie glownie przez Whatsapp lub tez Skype, ale jakis czas temu ktos ze znajomych odezwal sie do mnie ze nie probowal dzwonic na polski numer i nic. Ja co jakis czas wkladalam polska karte do telefonu i normalnie smsy przychodzily, ale na codzien korzystam z wloskiego numeru i zupelnie nie pomyslaam zeby jakos skontrolowac waznosc konta. Teraz znalazlam informacje ze do 8 stycznia mozna bylo odzyskac numer jesli sie go nie zarejestrowalo, a co z zarejestrowanym numerem ktorego sie zapomnialo doladowac? Chcialabym wiedziec czy moj numer jest jeszcze aktywny? Czy moze to tylko problem z karta SIM bo mam ta duza stara karte sim a nie mikro, moze tlyko ona nie dziala... Z gory dziekuje za podpowiedz jak to moge sprawdzic bedac za granica. Pozdrawiam serdecznie!
Ostatnio zmieniony 26 lut 2018, o 11:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj kamila88,
Jeżeli aktualnie karta nie loguje się do sieci, a blokada numeru nastąpiła w minione wakacje, to nie ma możliwości odblokowania takiego konta. Żeby mieć jednak 100% pewność, prześlij proszę numer telefonu wraz z krótkim opisem przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.kamila88 pisze:Kolejny raz bylam w sierpniu jednak ze wzgledu na to iz bylam tylko na chwile by zalatwic pilne sprawy urzedowe nie doladowalam telefonu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dezaktywowany numer tel.
Witam, od 1.5 miesiąca mój numer z plusa w ogóle nie łapał zasięgu. Jako że byłem w delegacji dopiero ostatnio poszedłem do punktu plusa, gdzie się dowiedziałem i to niebezpośrednio od pracownika, tylko przez infolinię na która musiałem dzwonić własnie z tego punktu. Że mój numer tel jest nieaktywny.
Jaki jest mój problem? Otóż nie mam teraz dostępu do konta bankowego i konta email. I obie "placówki" odmawiają mi zmiane nr. tel w przypadku banku i odzyskanie konta mail w przypadku poczty.
Ostatnie doładowanie jakie dokonałem na tym numerze było około końca stycznia tego roku. Jestem uziemiony dzięki waszej sieci.
Numer tel był rejestrowany około 3 lata temu, mam całą dokumentację przy sobie.
Moje pytanie jest takie: Czy można ponownie aktywować mój numer tel. lub go ponownie zarejestrować?
Jaki jest mój problem? Otóż nie mam teraz dostępu do konta bankowego i konta email. I obie "placówki" odmawiają mi zmiane nr. tel w przypadku banku i odzyskanie konta mail w przypadku poczty.
Ostatnie doładowanie jakie dokonałem na tym numerze było około końca stycznia tego roku. Jestem uziemiony dzięki waszej sieci.
Numer tel był rejestrowany około 3 lata temu, mam całą dokumentację przy sobie.
Moje pytanie jest takie: Czy można ponownie aktywować mój numer tel. lub go ponownie zarejestrować?
Ostatnio zmieniony 27 mar 2018, o 10:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Extaza,
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje sytuację.
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam.
Posiadam u was numer telefonu od 6 lat. Pierwsze 4 lata na umowę jako mix plus a kolejne 2 lata to już Ja+ plus na kartę. Niestety przez ostatnie 365 dni nie zasiliłem telefonu i dzisiaj 16.04.2018 dostałem sms, że rozmowy przychodzące zostają zablokowane i mam od teraz nie aktywną kartę sim. Przez co nie mogę doładować konta, odbierać połączeń i wykonywać innych funkcji ze względu na nieaktywną kartę sim. Telefon z tym numerem używam cały czas i służy przede wszystkim do odbierania połączeń od klientów,znajomych, a także do realizowania przelewów bankowych. Bardzo proszę abyście mi pomogli nadać szybki bieg tej sprawie, ponieważ wiem, że z reguły trzeba czekać bardzo długo na takie odpowiedzi. Oczywiście od tego momentu będę już dokonywał doładowań.
Mam nadzieję, że mi pomożecie ponieważ w ciągu tych 6 lat z wami nie mogłem na was narzekać co mnie cieszy.
Dzięki i czekam na odp. w tej sprawie.
Zagadnienie: 180416-001045
Dzięki, Pozdrawiam.
Edycja:
ok. już się udało odzyskać mój numer dzięki ;)
Pozdrawiam
Posiadam u was numer telefonu od 6 lat. Pierwsze 4 lata na umowę jako mix plus a kolejne 2 lata to już Ja+ plus na kartę. Niestety przez ostatnie 365 dni nie zasiliłem telefonu i dzisiaj 16.04.2018 dostałem sms, że rozmowy przychodzące zostają zablokowane i mam od teraz nie aktywną kartę sim. Przez co nie mogę doładować konta, odbierać połączeń i wykonywać innych funkcji ze względu na nieaktywną kartę sim. Telefon z tym numerem używam cały czas i służy przede wszystkim do odbierania połączeń od klientów,znajomych, a także do realizowania przelewów bankowych. Bardzo proszę abyście mi pomogli nadać szybki bieg tej sprawie, ponieważ wiem, że z reguły trzeba czekać bardzo długo na takie odpowiedzi. Oczywiście od tego momentu będę już dokonywał doładowań.
Mam nadzieję, że mi pomożecie ponieważ w ciągu tych 6 lat z wami nie mogłem na was narzekać co mnie cieszy.
Dzięki i czekam na odp. w tej sprawie.
Zagadnienie: 180416-001045
Dzięki, Pozdrawiam.
Edycja:
ok. już się udało odzyskać mój numer dzięki ;)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2018, o 10:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.