Zakładam że rozwiązaniem umowy jest tutaj zaprzestanie świadczenia usług telekomunikacyjnych, czyli wygaszenie numeru. No i nie przypuszczam, żebyś się zrzekła tego prawa Ja myślę, że tutaj jedynie pomoże urząd (UKE) i do nich trzeba się zgłosić.art. 71:
1b. Abonent zachowuje prawo do przeniesienia dotychczasowego numeru przez okres nie krótszy niż 1 miesiąc od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa.
Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Administrator
- Posty: 6166
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Prawo Telekomunikacyjne mówi tak:
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Akucza,
złóż proszę ponownie wniosek o przeniesienie numeru. Daj nam tutaj znać i podaj numer sprawy. Spróbujemy coś wówczas pomóc, ale nic, a nic nie mogę Ci obiecać.
złóż proszę ponownie wniosek o przeniesienie numeru. Daj nam tutaj znać i podaj numer sprawy. Spróbujemy coś wówczas pomóc, ale nic, a nic nie mogę Ci obiecać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odzyskanie nieaktywnego numeru
Dzień dobry,
czy ktoś mógłby mi doradzić co mam zrobić aby odzyskać numer po zmarłym tacie? Numer został wyłączony i został również przekroczony 90 (chyba) dniowy okres podczas którego numer powinien być używany żeby zapobiec wyłączeniu. Jest to sprawa bardzo pilna.
Z tego co wiem to numer kiedyś był numerem na abonament lub był po prostu rejestrowany jakoś. Bardzo proszę o wszelkie wskazówki
czy ktoś mógłby mi doradzić co mam zrobić aby odzyskać numer po zmarłym tacie? Numer został wyłączony i został również przekroczony 90 (chyba) dniowy okres podczas którego numer powinien być używany żeby zapobiec wyłączeniu. Jest to sprawa bardzo pilna.
Z tego co wiem to numer kiedyś był numerem na abonament lub był po prostu rejestrowany jakoś. Bardzo proszę o wszelkie wskazówki
Ostatnio zmieniony 28 lip 2023, o 10:50 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Indiana,
korzystając z tego formularza prześlij proszę pytanie, czy na tym numerze będzie jeszcze możliwość zrealizowania cesji/przerejestrowania numeru z taty na Ciebie.
korzystając z tego formularza prześlij proszę pytanie, czy na tym numerze będzie jeszcze możliwość zrealizowania cesji/przerejestrowania numeru z taty na Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Wysłane ;) Dziękuję. Pytanko jeszcze. Jaka jest ogólnie szansa, że odzyskam numer? I jeśli się nie uda to co innego można zrobić?Joanna_Plus pisze: ↑28 lip 2023, o 10:57 Witaj Indiana,
korzystając z tego formularza prześlij proszę pytanie, czy na tym numerze będzie jeszcze możliwość zrealizowania cesji/przerejestrowania numeru z taty na Ciebie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Indiana,
trudno mi powiedzieć. Z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów, tym samym nie wiem jaka to oferta, ani jak wygląda aktualny status wspomnianego numeru.
trudno mi powiedzieć. Z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów, tym samym nie wiem jaka to oferta, ani jak wygląda aktualny status wspomnianego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Jeżeli byłaby jakakolwiek możliwość aby przyśpieszyć weryfikację zgłoszenia CASE/230728/968 to byłabym ogromnie wdzięcznaJoanna_Plus pisze: ↑28 lip 2023, o 14:08 Indiana,
trudno mi powiedzieć. Z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów, tym samym nie wiem jaka to oferta, ani jak wygląda aktualny status wspomnianego numeru.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Indiana,
Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry, miałam numer parę lat na abonament od czerwca przeniosłam go na kartę, teraz na karcie brak zasięgu, dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się że numer nie istnieje w sieci Plus... moje pytanie brzmi dlaczego? Jeszcze w sierpniu korzystałam z niego.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Może nie był doładowywany i wygasł? A co pokazuje strona Urzędu Komunikacji Elektronicznej? Istnieje Twój numer?
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
Pewnie trzeba złożyć reklamację o przywrócenie numeru i podać tutaj jej numer. Jak będą Specjaliści Plusa to pomogą
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
Pewnie trzeba złożyć reklamację o przywrócenie numeru i podać tutaj jej numer. Jak będą Specjaliści Plusa to pomogą
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Reklamację już złożyłam. Na stronie BIP numer należy do Polkomtel . Ale wczoraj na infolinii powiedzieli że ten numer nie istnieje w Plusie.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Podaj tutaj numer tej reklamacji. Inaczej Specjaliści Plusa nic nie są w stanie pomóc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj OlkaSzs,
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podaj proszę numer zgłoszenia lub prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
CASE/230908/265 REKLAMACJE
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
OlkaSzs,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ