Witam,
mam problem z internetem i nie wiem co mam z nim zrobić problem polega na tym iż od 3 miesięcy mój internet zostaje zablokowany mam 12 g bo niby przekraczam transfer co więcej każdego 21 dnia miesiąca powinnam mieć nowy transfer, a dziś jest 3 a mi wczoraj przyszedł sms ze pakiet dzienny wykorzystany w 80 % z czego podkreślam nie było mnie w domu od 24 .12 do 30.12 czyli 6 dni korzystałam z internetu ale tylko po to żeby sprawdzić pocztę więc moje pytanie brzmi gdzie się podział ten internet dodam jeszcze, że modem bardzo się nagrzewa czasami nawet dotknąć się go nie da bo jest taki gorący czy da się jakoś to sprawdzić i szczerze powiem że zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy z Plusem ponieważ zostało mi chyba ze 400 zł do zapłaty jak bym chciała zerwać umowę a i jeszcze jedno zaczeło się tak robić jak tylko zrezygnowałam z papierowej faktury a teraz w ogólę faktury nie dostałam tylko sms mi przyszedł ze mam zapłacić 65,02 a powinnam zapłacić 59,90 bo tak miałam w umowie poradzcie co mam zrobić czy dzwonić do nich bo już raz to zrobiłam i nic to nie dało bo to nie ich wina tak mi powiedzieli czy przejść się do salonu choć nie wiem czy to też coś da
Co mogę zrobić?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 15:31
Co mogę zrobić?
Ostatnio zmieniony 3 sty 2014, o 16:44 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Co mogę zrobić?
andzela335, nie zdarza się żeby to było błędnie rozliczane. Możliwe, że posiadasz na swoim komputerze jakieś oprogramowanie, które po połączeniu z Internetem pobiera/wysyła dane w tle (np. aktualizacje systemu operacyjnego lub programy P2P).
I jeżeli zrezygnowałaś z papierowej faktury to normalne jest, że już Pocztą nie przyszła. Możesz ją pobrać po zalogowaniu do Plus online.
I jeżeli zrezygnowałaś z papierowej faktury to normalne jest, że już Pocztą nie przyszła. Możesz ją pobrać po zalogowaniu do Plus online.