Numer już działa, tak?szrajbendorf pisze:Mi się w końcu udało ogarnąć temat.
Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
szrajbendorf,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
To znaczy kiedy? Kolejny dzień pozostaję bez telefonu i nie wiadomo kiedy będę mógł z niego skorzystać.Joanna_Plus pisze:qunter1,To jeden kamień z serca.qunter1 pisze:Karta loguje się do sieciObawiam się, że dokonanie powyższej czynności będzie możliwe w późniejszym terminie .qunter1 pisze:jednak nie mogę doładować konta
Z pewnością nie dołącze do grona "zadowolonych klientów Plusa". Utwierdzam się jedynie w przekonaniu, że wypowiedzeniu Państwu umowy było dobrą decyzją.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
qunter1,
Nie znam niestety terminu przywrócenia tej funkcjonalności .qunter1 pisze:To znaczy kiedy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 lip 2014, o 02:48
Re: Przejście z abonamentu na
Działa, ale nie mogę przejść na Nowy Plush. 5 PLN na koncie jest, krótki kod wpisany i cisza.....Joanna_Plus pisze:szrajbendorf,
Numer już działa, tak?
Wysłane z mojego SM-N9500 przy użyciu Tapatalka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
szrajbendorf,
szrajbendorf pisze:Działa
Taki "trudny" poniedziałek dziś .szrajbendorf pisze:nie mogę przejść na Nowy Plush
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Faktycznie potwierdzam brak możliwości zalogowania się do Plus Online, a także za pomocą Aplikacji. Siadł cały system Pre-Paid ?? Z postów wyżej można wnioskować. Jakaś poważniejsza awaria ??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Ron,
Tak jak pisałam "ciężki" poniedziałek.
Do aplikacji także może być utrudniony dostęp.Ron pisze:także za pomocą Aplikacji
Tak jak pisałam "ciężki" poniedziałek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Wiem, że bez telefonu jest problem, ale może warto uzbroić się w cierpliwość, bo jak widać chyba awaria, chodź nie potwierdzona. Pechowy moment akurat dziś jak numer został przeniesionyqunter1 pisze: To znaczy kiedy? Kolejny dzień pozostaję bez telefonu i nie wiadomo kiedy będę mógł z niego skorzystać.
EDYCJA:
Sprawdź możliwość doładowania konta, powinno działać Plus Online także działa.
NUMER nie aktywny po przejściu z abo na karte .
Witam,
Złożyłem rezygnację z usług abonamentowych i chciałem zachować mój numer w ofercie na kartę. Otrzymałem pismo potwierdzające, że 4.11.2018 mój numer przełączy się do oferty na kartę i odrazu będzie zarejestrowany na dane z abonamentu i że w przeciągu 30 dni muszę tylko zasilić konto dowolną kwota
Dnia 4.11 w godzinach popołudniowych numer przestał być aktywny w sieci (brak zasięgu- tylko polaczenia alarmowe), konto e-bok przestało być aktywne. nie można zasilić numeru korzystając z innego numeru na abonament. Do chwili obecnej sytuacja nie zmieniła się.Musze mieć telefon aktywny bo z tego żyje .
Proszę o pilną interwencję. W salonie zapewniano mnie, że takla operacja przebiegnie bez problemowo a stało się inaczej.
Dlaczego mój numer jest nie aktywny skoro wszystko mialo iść bez problemu
Prosze o interwencje
Edycja:
Ok
Dopiero teraz karta została aktywna . W słuchawce słyszę informacje o rejestracji karty pomimo że miała być ona automatyczna na dane z abonamentu . Wysłałem SMS z drugiego zarejestrowanego numeru na kartę Plush o treści zarejestruj xxxxxxxxxxxxxx. Otrzymałem odpowiedź że numer został zarejestrowany na moje dane. Ale dalej nie da się z niego korzystać . Jak długo muszę czekać aby numer mógł normalnie funkcjonować doładowałem też online za 5zl aby zrobić migracje do plusha . .ile trwa włączenie karty po wysłaniu smsa o rejestracji
Złożyłem rezygnację z usług abonamentowych i chciałem zachować mój numer w ofercie na kartę. Otrzymałem pismo potwierdzające, że 4.11.2018 mój numer przełączy się do oferty na kartę i odrazu będzie zarejestrowany na dane z abonamentu i że w przeciągu 30 dni muszę tylko zasilić konto dowolną kwota
Dnia 4.11 w godzinach popołudniowych numer przestał być aktywny w sieci (brak zasięgu- tylko polaczenia alarmowe), konto e-bok przestało być aktywne. nie można zasilić numeru korzystając z innego numeru na abonament. Do chwili obecnej sytuacja nie zmieniła się.Musze mieć telefon aktywny bo z tego żyje .
Proszę o pilną interwencję. W salonie zapewniano mnie, że takla operacja przebiegnie bez problemowo a stało się inaczej.
Dlaczego mój numer jest nie aktywny skoro wszystko mialo iść bez problemu
Prosze o interwencje
Edycja:
Ok
Dopiero teraz karta została aktywna . W słuchawce słyszę informacje o rejestracji karty pomimo że miała być ona automatyczna na dane z abonamentu . Wysłałem SMS z drugiego zarejestrowanego numeru na kartę Plush o treści zarejestruj xxxxxxxxxxxxxx. Otrzymałem odpowiedź że numer został zarejestrowany na moje dane. Ale dalej nie da się z niego korzystać . Jak długo muszę czekać aby numer mógł normalnie funkcjonować doładowałem też online za 5zl aby zrobić migracje do plusha . .ile trwa włączenie karty po wysłaniu smsa o rejestracji
Ostatnio zmieniony 5 lis 2018, o 09:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty i wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono posty i wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Witaj monkey22,
monkey22 pisze: i odrazu będzie zarejestrowany na dane z abonamentu
Po złożeniu rezygnacji nastąpiło wysłanie wiadomości o treści PRZENIES, aby dane zostały zmigrowane do oferty Plus na Kartę?monkey22 pisze:W słuchawce słyszę informacje o rejestracji karty pomimo że miała być ona automatyczna na dane z abonamentu .
Zmiany dokonywane są w kolejności zgłoszeń. Prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację sytuacji.monkey22 pisze:ile trwa włączenie karty po wysłaniu smsa o rejestracji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Dobry wieczór, mam problem z przeniesieniem nr z ofert abo na kartę. Złożyłam wypowiedzenie, nr miał działać do 8 lutego, a już o godz 20 straciłam zasięg. Oczywiście po złożonym wypowiedzeniu wysłany został sms o treści PRZENIES.
Co gorsza, konsultant w Państwa punkcie w CH Pasaż Grunwaldzki, rozłożył ręce i stwierdził tylko, że numer jest aktywny i nic nie jest w stanie zrobić... Zasięgu nie mam, mam nadzieję, że numer został, bo chcę go przenieść do Plusha...
Czy mogę prosić o pomoc?
EDIT:
sobota, 9 lutego 2019, 16:55
Już wszystko działa, ale mimo wszystko tylugodzinna przerwa w działaniu usług, przy przejściu tylko z abo na kartę... słabo
Co gorsza, konsultant w Państwa punkcie w CH Pasaż Grunwaldzki, rozłożył ręce i stwierdził tylko, że numer jest aktywny i nic nie jest w stanie zrobić... Zasięgu nie mam, mam nadzieję, że numer został, bo chcę go przenieść do Plusha...
Czy mogę prosić o pomoc?
EDIT:
sobota, 9 lutego 2019, 16:55
Już wszystko działa, ale mimo wszystko tylugodzinna przerwa w działaniu usług, przy przejściu tylko z abo na kartę... słabo
Ostatnio zmieniony 9 lut 2019, o 20:34 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Witaj Kasia K.,
W tym przypadku migracja realizowana jest w kolejności zgłoszeń. Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia.Kasia K. pisze:Złożyłam wypowiedzenie, nr miał działać do 8 lutego, a już o godz 20 straciłam zasięg. Oczywiście po złożonym wypowiedzeniu wysłany został sms o treści PRZENIES.
Dzięki za informację .Kasia K. pisze:Już wszystko działa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przejście z abonamentu na kartę
Dzień dobry,
dnia 3.04 wypowiedziałam u Państwa umowę. Dnia 5.05 nastąpi jej rozwiązanie. Chciałabym jednak zachować swój numer w ofercie na kartę. W przesłanym przez Plus piśmie czytam, że aby przenieść numer należy wysłać sms o treści PRZENIES jeszcze przed rozwiązaniem umowy. Jak takie przeniesienie ma się do okresu wypowiedzenia? Mój numer będzie numerem na kartę od 6.05 czy od dnia wysłania smsa? Jak wtedy wygląda kwestia zapłaty za ostatni okres rozliczeniowy? Ile trwa takie przeniesienie numeru na ofertę na kartę? Następuje to tego samego dnia? Czy ma na to wpływ fakt, iż chcę przenieść numer w okresie majówki (dużo dni wolnych), w związku z tym obawiam się, czy numer się nie dezaktywuje? Jakie są minimalne kwoty doładowania?
Dziękuję.
dnia 3.04 wypowiedziałam u Państwa umowę. Dnia 5.05 nastąpi jej rozwiązanie. Chciałabym jednak zachować swój numer w ofercie na kartę. W przesłanym przez Plus piśmie czytam, że aby przenieść numer należy wysłać sms o treści PRZENIES jeszcze przed rozwiązaniem umowy. Jak takie przeniesienie ma się do okresu wypowiedzenia? Mój numer będzie numerem na kartę od 6.05 czy od dnia wysłania smsa? Jak wtedy wygląda kwestia zapłaty za ostatni okres rozliczeniowy? Ile trwa takie przeniesienie numeru na ofertę na kartę? Następuje to tego samego dnia? Czy ma na to wpływ fakt, iż chcę przenieść numer w okresie majówki (dużo dni wolnych), w związku z tym obawiam się, czy numer się nie dezaktywuje? Jakie są minimalne kwoty doładowania?
Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 6 maja 2019, o 09:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Przejście z abonamentu na kartę
Witaj,uma90 pisze:Mój numer będzie numerem na kartę od 6.05 czy od dnia wysłania smsa? ...
Jeśli wyślesz bezpłatnego SMS-a o treści PRZENIES na numer 80107, przed wskazaną datą 05.05, to numer będzie przeniesiony do oferty na kartę po okresie wypowiedzenia czyli 5/6 maj w taryfie Plus Elastyczna na Kartę.. Może być krótka, chwilowa przerwa w świadczeniu usług, dlatego w takim przypadku należy zrestartować telefon (wył/wł)
Dodatkowe informacje znajdziesz TUTAJ.
Kwoty doładowania zaczynają się od 5zł, ale jak interesuje Cię zatrzymanie numeru i nie chcesz doładowywać dużymi kwotami polecam po przejściu do oferty na kartę aktywację usługi „Rok Ważności Konta cykliczny”uma90 pisze:Jakie są minimalne kwoty doładowania? Dziękuję.
Aktywacja usługi Rok Ważności Konta:
1. Włącz usługę kodem *136*11*12#
2. Doładuj konto za minimum 5 zł w ciągu 30 dni od włączenia usługi