Strona 2 z 22

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 cze 2016, o 10:27
autor: Joanna_Plus
Witaj kamykowsky,
kamykowsky pisze:Obecnie telefon nie ma zasięgu, a gdy próbuję zadzwonić pod swój numer to "wybrany numer jest niedostępny".
Nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.)? Z jakim dniem umowa abonamentowa została zakończona?
kamykowsky pisze:umowa na abonament
Rozumiem, że chodzi o numer w usługach Plus Abonament, nie Plus Internet?

Migracja z abonamentu na kartę - PROBLEM

: 18 lip 2016, o 10:07
autor: catalept
Witam,

Złożyłem rezygnację z usług abonamentowych i chciałem zachować mój numer w ofercie na kartę. Otrzymałem pismo potwierdzające, że 17.07.2016 mój numer przełączy się do oferty na kartę i że w przeciągu 30 dni muszę zasilić konto.

Niestety 17.07.2016 w godzinach wieczornych numer przestał być aktywny w sieci (brak zasięgu), konto e-bok przestało być aktywne. nie można zasilić numeru korzystając z innego numeru na abonament. Do chwili obecnej sytuacja nie zmieniła się.

Proszę o pilną interwencję. W salonie zapewniano mnie, że takla operacja przebiegnie bez problemowo a stało się inaczej.

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź
Łukasz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 11:32
autor: Joanna_Plus
Witaj catalept,

po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) karta SIM nadal nie loguje się do sieci?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 11:34
autor: catalept
Nie loguje się po przelogowaniu.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 12:17
autor: Joanna_Plus
catalept,

przeslij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 12:32
autor: catalept
Pani Joanno,

Przesłałem szczegóły poprzez formularz.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 12:40
autor: Kotlet
mam dokładnie ten sam problem... Umowa na abonament wygasła mi 16 lipca, tego dnia miałem być przeniesiony do plus na kartę bezproblemowo (chciałem zachować numer i przejść w niedalekiej przyszłości na Plus Mix), wypowiedzenie zostało złożone w pierwszych dniach czerwca, zaznaczyliśmy w punkcie, aby numer został w plus na kartę, dostałem w punkcie potwierdzenie zgłoszenia, później przyszedł list z potwierdzeniem przyjęcia rezygnacji z abonamentu.

16 lipca karta sim w godzinach wieczornych przestała być aktywna (brak sieci, nie można zalogować do sieci) jednak na kartę mnie nie przeniosło... 17 poprosiłem członka rodziny aby zadzwonił ze swojego telefonu na BOK i dowiedział się co jest grane - dowiedzieliśmy się, że faktycznie karta nie została aktywowana z niewiadomego powodu i do 24h wszystko powinno grać.

Powinno... kolejne 24h minęło a ja jestem od soboty bez telefonu, bez dostępu do wielu usług, w tym konta bankowego (nie mogę odebrać kodu autoryzacyjnego z smsa...) i nie mam kontaktu do znajomych oraz nie mogę na bieżąco być w kontakcie z klientami (aby odebrać maila muszę ciągle siedzieć przed komputerem...). Nie mam bladego pojęcia gdzie mam się zgłosić jeszcze aby w końcu zostało to ogarnięte...

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 12:58
autor: Joanna_Plus
catalept,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.

Kotlet,

prośba jak powyżej.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 16:46
autor: Kotlet
dziękuję za zainteresowanie, niestety sprawą na tym online BOK nikt się nie interesuje i zgłoszenie sobie leży i pewnie kilka dni jeszcze leżeć będzie.

Szkoda, że tak ogromnego dostawcę usług telekomunikacyjnych przerasta prosta operacja przejścia abonenta z jednej usługi na drugą...

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 17:01
autor: Joanna_Plus
Kotlet,
Joanna_Plus pisze:Sprawę przekazałam dalej.
Kotlet pisze:niestety sprawą na tym online BOK nikt się nie interesuje i zgłoszenie sobie leży i pewnie kilka dni jeszcze leżeć będzie.
Tak jak w powyższym przypadku, Twoją sprawę również przekazana do techników i czekamy na rozwiązanie problemu.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2016, o 21:05
autor: catalept
Czy już wiadomo kiedy awaria zostanie usunięta? Brak aktywnego numeru to brak dostępu do usług bankowych co można przeliczyć na konkretne koszta. Czy Plus jest gotowy na wypłacenie rekompensat?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 19 lip 2016, o 00:34
autor: Kotlet
ta sprawa to jest w ogóle jakiś kiepski żart. Pierwszy konsultant w sobotę 16 lipca powiedział, że wszystko przejdzie płynnie i będzie działać lada moment gdy umowa wygaśnie, drugi następnego dnia tak jak opisałem wyżej, że coś poszło nie tak i do 24h będzie działać, następnego dnia (poniedziałek) konsultant powiedział, że karta... JEST AKTYWNA. Myślę sobie czy ja coś źle robię czy co, ale sprawdzam - nieaktywna, próbuję zasilić - nie można zasilić numeru, przekładam do innego telefonu - nie działa. Jeszcze jeden telefon do konsultanta, krótka rozmowa że nie działa, konsultant kazał chwilkę zaczekać i ... faktycznie, karta jest nieaktywna, w systemie jest jakiś błąd techniczny i... uwaga ! NIE WIADOMO KIEDY KARTA BĘDZIE AKTYWNA !! ŚWIETNIE ! jak mi przepadnie numer, który mam od 2004r. to rozpętam wojnę. Mam serdecznie dosyć tego stanu, w którym nie mogę skorzystać z konta bankowego, gdy nie mogę zalogować się do kilku serwisów i swoich kont email, gdy moi przełożeni robią mi awantury, że jestem nieuchwytny w godzinach pracy i nie wiedzą czy pracuję czy sobie "urlopuję" na własną rękę.

BRAWO PLUS GSM. CIŚNIENIE 180/110 BEZ ANI JEDNEJ KAWY !

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 19 lip 2016, o 08:40
autor: catalept
Dzisiaj kolejna interwencja telefoniczna. Konsultant poinformował mnie, że mają 48h na interwencję, wczoraj obiecywali, że sprawa zostanie rozwiązana w dniu zgłoszenia. Dziś bardzo potrzebuję nawigacji samochodowej, muszę kupić starter z internetem, koszty rosną. Przenoszony numer mam od 17 lat. Nie mogę go stracić.
Kotlet pisze:BRAWO PLUS GSM. CIŚNIENIE 180/110 BEZ ANI JEDNEJ KAWY !
Edycja:

Joanna_Plus

Proszę o informację z działu technicznego. Na jakim etapie jest rozwiązywanie problemu i jaki jest przewidywany czas rozwiązania.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 19 lip 2016, o 11:39
autor: Joanna_Plus
catalept, Kotlet,

najmocniej przepraszam za powstałe utrudnienia i niedogodności :oops:. Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej uporać się z tą sprawą. Mam nadzieję, że niebawem będę miała dla Was dobre wiadomości.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 19 lip 2016, o 13:41
autor: kravietz81
Mam taki sam problem. Od niedzieli, kiedy wygasła umowa abonamentowa karta SIM nie może zalogować się do sieci. 5 razy dzwoniłem na infolinię i problem nie został rozwiązany. Kogo wy zatrudniacie. Konsultanci błądzą jak dzieci we mgle próbując rozwiązać dosyć powszechny jak widzę problem. Rozwiązanie powinno być znane!!!

Czy ktokolwiek zachował nr abonamentowy w usłudze na kartę? Jak długo to trwało??

Zaczynam gotować...

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka