Strona 3 z 22
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 19 lip 2016, o 14:20
autor: Joanna_Plus
kravietz81,
kravietz81 pisze:5 razy dzwoniłem na infolinię i problem nie został rozwiązany. Kogo wy zatrudniacie. Konsultanci błądzą jak dzieci we mgle próbując rozwiązać dosyć powszechny jak widzę problem.
Sprawą zajmują się technicy, nie konsultanci.
kravietz81 pisze:Rozwiązanie powinno być znane!!!
Jest znane i aktualnie wdrażane.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 19 lip 2016, o 14:32
autor: Kotlet
czy otrzymamy w końcu jakieś konkretne informacje? co jest, ile trzeba czekać ? Tak jak wyżej - konsultanci nadal błądzą jak dzieci we mgle, zgłoszenie utworzone wczoraj na bok.plusgsm.pl nadal sobie wisi bez zainteresowania i jakiejkolwiek odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę, że konsultanci tylko zbierają i przekazują informacje dalej, dlatego nie wyżywam się na nich jak jakiś psychopata (
) tylko po prostu oczekuję konkretnej odpowiedzi na mój (i nie tylko) problem a póki co mija 4 dzień a ja nie wiem nic.
Dodatkowo mój znajomy ma ten sam problem co ja, umowa wygasła wczoraj - karta jest nieaktywna, mimo że miał przejść na plus na kartę.
ja na głowie za wiele włosów mimo młodego wieku już nie mam i chciałbym je zachować a nie wyrywać resztki ze złości bo znowu ktoś ma do mnie problem, że nie może się ze mną skontaktować.
ba... starsza część rodziny nie mogąc się do mnie dodzwonić od kilku dni zaczęła dzwonić po sąsiadach aby sprawdzili, czy żyję ;)
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 19 lip 2016, o 14:48
autor: Joanna_Plus
Kotlet,
Kotlet pisze:zgłoszenie utworzone wczoraj na bok.plusgsm.pl nadal sobie wisi bez zainteresowania i jakiejkolwiek odpowiedzi.
Joanna_Plus pisze:catalept,
przeslij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Joanna_Plus pisze:Kotlet,
prośba jak powyżej.
Przesłałeś do mnie numer telefonu.
I tak jak napisałam:
Joanna_Plus pisze:Tak jak w powyższym przypadku, Twoją sprawę również przekazana do techników i czekamy na rozwiązanie problemu.
O rozwiązaniach - będę informować tutaj.
Kotlet pisze:czy otrzymamy w końcu jakieś konkretne informacje? co jest, ile trzeba czekać ?
Nie znam niestety czasu rozwiązania sprawy. Technicy "walczą" z tematem.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 19 lip 2016, o 15:00
autor: pasja34
Dołączam sie do tematu. Ten sam problem od niedzieli. Raz informacja, że błąd systemu, kolejny raz, ze pracownik błędnie wprowadził dane do systemu, a potem już, że mam czekać, bo technicy pracują. Ok, też pracuję i oczekuję, że konsultanci zostaną poinformowani przez techników, w jakim czasie zostanie problem rozwiązany. Muszę wiedzieć, co dalej. Nie da się obecnie pracować, funkcjonować bez kontaktu telefonicznego i zamieszczonych w nim informacji. W końcu ktoś się wkurzy i zostanę wykurzona z pracy, ponieważ stracę klientów. Czy ktoś z Was to rozumie i coś sensownego odpowie?. Bo to że pracujecie nad problemem, to bez urazy , ale to żadna informacja. Pracować można miesiąc i mieć klientów w głębokim poważaniu.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 19 lip 2016, o 15:05
autor: Joanna_Plus
pasja34,
Joanna_Plus pisze:Nie znam niestety czasu rozwiązania sprawy.
Dokładamy wszelkich starań, aby było to najszybciej jak tylko możliwe.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 19 lip 2016, o 22:12
autor: kravietz81
Czy w takim razie jest możliwość przekierowania przychodzących rozmów i wiadomości na numer tymczasowy wskazany przez aktualnego właściciela numeru, który jest dotknięty problemem do czasu rozwiązania tegoż problemu??
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Edycja:
Zrestartowałem swój telefon 15 min temu i w końcu zalogował się do sieci. Udało się również doładować...
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 08:25
autor: catalept
U mnie nadal nic. Rozpoczyna się czwarta doba bez telefonu...
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 09:00
autor: Kotlet
u mnie także nadal nic.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 09:39
autor: pasja34
Oczywiście u mnie również głucho. Idę dzisiaj do punktu i pożegnam Plusa. Przeniosę numer do innej sieci i niech mi tylko ktoś powie, że się nie da. Zrobiono ze mnie idiotkę a drugi raz nie dam się złapać na tekst " technicy pracują " albo inne nieprecyzyjne określenia.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 11:50
autor: pasja34
A tak a propos.., skoro to był błąd systemu, to chyba wszyscy powinniśmy się zalogować do sieci , a nie tyko pojedyncza osoba. Czy ja źle rozumiem, czy też z nas się robi cymbałów. Może ktoś wreszcie napisać o co tu chodzi ?
[quote="kravietz81"]Zrestartowałem swój telefon 15 min temu i w końcu zalogował się do sieci. Udało się również doładować...
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 11:51
autor: Kotlet
czy doczekamy się dzisiaj jakiś konkretów... ? nie, nie interesuje mnie informacja "technicy pracują". Sam pracuję w IT i dobrze wiem co to znaczy ;)
@edit
uprzedzony dosłownie o kilka sekund
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 12:29
autor: catalept
To, że "nie wiadomo kiedy problem zostanie rozwiązany" oraz, że "technicy pracują" poinformowano nas wielokrotnie i jak widać do tej pory nic z tego nie wynikło. Zaczynam się poważnie obawiać o utrzymanie numeru. Liczę na konkretną deklarację, że numer nie zostanie stracony, oraz w jaki sposób Plus zamierza przeprosić nas na niedogodności.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 13:47
autor: Joanna_Plus
Kotlet, pasja 34, catalept,
niestety sprawa nadal w toku. Sytuacja okazała się być dość kłopotliwa. Wierzcie mi, że ja również bardzo bym chciała, aby Wasze numery zostały aktywowane i żebyście mogli z nich skorzystać. Mam nadzieję, że już niedługo będę miała do zakomunikowania tę dobrą nowinę.
Edycja:
przelogujcie proszę telefony i zweryfikujcie działanie kart SIM. Proszę również o wiadomości zwrotne.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 15:55
autor: catalept
Działa! Telefon zalogował się. Dziękuję.
Ponawiam pytanie" w jaki sposób Plus zamierza przeprosić nas na niedogodności.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 20 lip 2016, o 16:10
autor: Joanna_Plus
catalept,
catalept pisze:Działa! Telefon zalogował się. Dziękuję.
Kamień z serca
. Cieszę się bardzo i dziękuję za wiadomość zwrotną.
catalept pisze:Ponawiam pytanie" w jaki sposób Plus zamierza przeprosić nas na niedogodności.
Ja ze swojej strony jeszcze raz najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności i utrudnienia. Kwestię ewentualnych rekompensat należy kierować do
Departamentu Reklamacji.