Rozwiązanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 kwie 2023, o 23:37
Re: Rozwiązanie umowy
ale jakie raty skoro zerwali umowe i mam kare do zapłaty
Re: Rozwiązanie umowy
Umowa abonamentowa, a umowa ratalna to dwie różne rzeczy. Umowa na abonament została rozwiązana i naliczona kara. Z powodu braku wpłat rat, telefon pewnie został zablokowany. Jak spłacisz raty, to odblokują.
Re: Rozwiązanie umowy
Witam, rozumiem że po zerwaniu umowy z winy abonenta i naliczeniu kary umownej spłata rat za sprzęt może następować niezależnie? Czyli jeśli będę spłacał same raty, to nie będą one księgowane w poczet kary umownej a telefon nadal będzie zablokowany?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rozwiązanie umowy
Witaj Marco1975,
wpłaty będą księgowane na najstarsze zaległości. Bez wglądu na konto numeru, trudno jest jednak odpowiedzieć na Twoje pytania. Tym samym prześlij zapytanie w danej sprawie na adres dwn@plus.pl
wpłaty będą księgowane na najstarsze zaległości. Bez wglądu na konto numeru, trudno jest jednak odpowiedzieć na Twoje pytania. Tym samym prześlij zapytanie w danej sprawie na adres dwn@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Witam złożyłem reklamacje w sprawie rozwiązania umowy czy mógłbym prosić o przyspieszenie jej rozpatrzenia?
Nr sprawy 20005044/230511/284
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Nr sprawy 20005044/230511/284
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rozwiązanie umowy
Witaj qubaj28,
Poprosiłam już o przyśpieszenie rozwiązania powyższej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wypowiedzenie umowy.
Witajcie.
Wysłałem wypowiedzenie umowy listen poleconym, z zastrzeżeniem że wypowiadam umowę z zachowaniem regulaminowego okresu wypowiedzenia. Okres rozliczeniowy mam od 21 do 20.
List dotarł do plusa 06.09.2023. Dzisiaj dostałem list od plusa że moja umowa zostanie rozwiązana 06.10.2023. Czy plus dobrze określił termin zakończenia umowy?czy koniec umowy nie powinien nastąpić 21?
Wysłałem wypowiedzenie umowy listen poleconym, z zastrzeżeniem że wypowiadam umowę z zachowaniem regulaminowego okresu wypowiedzenia. Okres rozliczeniowy mam od 21 do 20.
List dotarł do plusa 06.09.2023. Dzisiaj dostałem list od plusa że moja umowa zostanie rozwiązana 06.10.2023. Czy plus dobrze określił termin zakończenia umowy?czy koniec umowy nie powinien nastąpić 21?
Re: Wypowiedzenie umowy.
Wypowiedzenie wynosi 30 dni od daty wpływu. Faktura zostanie naliczona proporcjonalnie. Sprawdź dokładnie okres rozliczeniowy.
Pamiętaj o numerze czy chcesz go zachować czy pozbyć się.
Pamiętaj o numerze czy chcesz go zachować czy pozbyć się.