Pytanie o naprawę

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
SeaXgasT
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 kwie 2009, o 14:57

Pytanie o naprawę

Post autor: SeaXgasT »

Witam. Miesiąc temu oddałem w salonie Plusa telefon (W595) do naprawy. Został on wysłany do serwisu SE. Po jakiś 20 dniach czekania telefon wrócił z naprawy.. nienaprawiony;| Miła pani w salonie zapomniała przed wysłaniem telefonu zapoznać mnie z kosztorysem naprawy, który miałem równiez podpisać. Kosztorys w salonie gdzieś zaginął. Powiedziano mi, że go poszukają lub wystawią nowy, wtedy go podpiszę i telefon znów zostanie odesłany do serwisu SE.
Moje pytanie: czy w tym przypadku mogę żądać od Plusa pokrycia kosztów naprawy mojego telefonu? (ok. 200 zł jak mi powiedziano). Czuję się dość chamsko potraktowany przez obsługę;/
Awatar użytkownika
Kamil
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 24 gru 2007, o 16:05
Lokalizacja: Kosina
Kontakt:

Re: Pytanie o naprawę

Post autor: Kamil »

SeaXgasT pisze:Moje pytanie: czy w tym przypadku mogę żądać od Plusa pokrycia kosztów naprawy mojego telefonu? (ok. 200 zł jak mi powiedziano). Czuję się dość chamsko potraktowany przez obsługę;/
niestety nie możesz od nich tego żądać, Plus jest tylko pośrednikiem między Tobą a serwisem SE, a że ktoś czegoś zapomniał to nie ma znaczenia, każdy popełnia błędy,
A co takiego stało się z tym telefonem? 200 zł to trochę dużo i z tego co wiem autoryzowane serwis dość dużo sobie naliczają za naprawy, może warto by było po pytać w komisach GSM często takie naprawy są dużo tańsze
Pozdrawiam
Obrazek
SeaXgasT
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 kwie 2009, o 14:57

Re: Pytanie o naprawę

Post autor: SeaXgasT »

Wyświetlacz mi się wylał, zdusiłem go przypadkowo w kieszeni.
Nie chciałem stracić gwarancji na miesięczny telefon, dlatego oddałem go Plusowi do naprawy.
Piecu
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 26 lis 2008, o 12:29
Lokalizacja: Tczew

Re: Pytanie o naprawę

Post autor: Piecu »

SeaXgasT pisze:Wyświetlacz mi się wylał, zdusiłem go przypadkowo w kieszeni.
Uszkodzenie mechaniczne - Twoja strata.
Awatar użytkownika
Marciano
Szalony PlusManiak
Posty: 260
Rejestracja: 29 gru 2008, o 17:21
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Pytanie o naprawę

Post autor: Marciano »

Od razu przy oddaniu możesz napisać na wniosku, lub osobno na kartce. "Wyrażam zgodę na odpłatną naprawę do 200 PLN" Wystarczy. Z kosztorysem jest dwa razy dłużej.
kakus
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 lis 2011, o 18:33

Re: Pytanie o naprawę

Post autor: kakus »

Mam taki problem: nie wiem czy mogę oddać na gwarancję telefon do innego serwisu Plusa niż zakupywałem. Np. kupiłem i złożyłem umowę w Gdańsku, a czy mogę oddać ją do naprawy w serwisie Plusa w Warszawie :p
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanie o naprawę

Post autor: sl@w_es »

Oczywiście, że możesz oddać telefon do naprawy w innym punkcie (należącym do sieci PLUS) niż podpisałeś umowę czy zakupiłeś słuchawkę.
Serwis nie jest własnością Operatora; zapewnia go producent telefonu. Plus przyjmując urządzenie do naprawy jest tylko pośrednikiem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Mateuszkk18
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 mar 2012, o 22:59

Re: Pytanie o naprawę

Post autor: Mateuszkk18 »

Witam
Oddałem do naprawy w salonie Plusa telefon lg gt540 swift, żeby naprawili dotyk, bo mi się zawieszał i wczoraj go odebrałem. Przyjechałem do domu i dalej dotyk zawiesza się i mam takie pytanie: mogę żądać od Plusa, żeby mi wymienili dotyk, albo żeby napisali jakiś dokładny opis po naprawie; co było wymienione, albo naprawione, bo nic nie dostałem.
Proszę o jakąś poradę.
Awatar użytkownika
gatuso_18
Szalony PlusManiak
Posty: 257
Rejestracja: 6 lut 2011, o 12:00

Re: Pytanie o naprawę

Post autor: gatuso_18 »

Powinienes dostac formularz naprawy. JEst on dawany do kazdego telefonu ktory pojechal do serwisu. Popatrz dokladnie czy nie masz pisma z serwisu LG ;-) . Plus nie nie moze wiecej zrobic niz wyslac telefon jeszcze raz do serwisu. Napieszcie dokladnie co bylo uszkodzone i niech zrobia ;) Pewnie na pierwszy ogien wgrali softa i mysleli ze juz sie naprawi i bbedzie dzialalo juz ok :)
Awatar użytkownika
Bart K
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 26 mar 2009, o 20:20
Lokalizacja: Grudziądz

oddanie telefonu na gwarancję

Post autor: Bart K »

Witam. Kupiłem telefon od kolegi już dość spory czas temu. Posiadam do niego gwarancję z salonu plusa. Pech chciał że telefon zepsuł się (nie chce się włączyć-chyba soft) i chcę go oddać na gwarancji. Moje pytanie brzmi czy wystarczy że pójdę do salonu z telefonem i kartą gwarancyjną czy potrzebne jest coś jeszcze ?? I czy musi być to osoba na którą była umowa? (MIX) Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: oddanie telefonu na gwarancję

Post autor: Jrv »

Potrzebujesz wypełnionej i podstemplowanej karty gwarancyjnej i tak jak jest w niej opisane dokumentu zakupu urządzenia - paragon/faktura. I to wszystko. Telefon na gwarancję może złożyć dowolna osoba.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
ODPOWIEDZ