Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?
: 15 lut 2014, o 21:45
Witam,
telefon kupiłem od osoby, która wzięła go na przedłużenie abonamentu w Plusie na firmę.
Niestety zauważyłem dziś ze po włączeniu "danych komórkowych" na belce...totalnie nic się nie dzieje. Wcześniej po ich włączeniu pojawiał mi się znaczek "E" "G3" "H+" w zależności od dostępności....dziś nie pojawiło mnie się NIC...nie mogę otwierać stron, nic nie działa. W ustawieniach połączneń teoretycznie mam wszystko ustawione.
Kilkukrotny reset telefonu nic nie pomógł...
Wcześniej taka sytuacja pojawiała się raz na jakiś czas.. reset pomagał...
W związku z tym chciałbym oddać telefon do serwisu.
Do telefonu posiadam pudełko oraz wszystkie akcesoria, oraz kartę gwarancyjną z pieczątką.
Niestety nie posiadam faktury, ani paragonu.
Czy to wystarczy, aby oddać telefon do naprawy w ramach gwarancji i była ona uwzględniona??????
telefon kupiłem od osoby, która wzięła go na przedłużenie abonamentu w Plusie na firmę.
Niestety zauważyłem dziś ze po włączeniu "danych komórkowych" na belce...totalnie nic się nie dzieje. Wcześniej po ich włączeniu pojawiał mi się znaczek "E" "G3" "H+" w zależności od dostępności....dziś nie pojawiło mnie się NIC...nie mogę otwierać stron, nic nie działa. W ustawieniach połączneń teoretycznie mam wszystko ustawione.
Kilkukrotny reset telefonu nic nie pomógł...
Wcześniej taka sytuacja pojawiała się raz na jakiś czas.. reset pomagał...
W związku z tym chciałbym oddać telefon do serwisu.
Do telefonu posiadam pudełko oraz wszystkie akcesoria, oraz kartę gwarancyjną z pieczątką.
Niestety nie posiadam faktury, ani paragonu.
Czy to wystarczy, aby oddać telefon do naprawy w ramach gwarancji i była ona uwzględniona??????