karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
SiReK
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 cze 2020, o 14:08

Aktywacja Karty SIM - Brak od 2 dni

Post autor: SiReK »

Witam. W kwietniu podpisałem umowe na przeniesienie numeru z play do Plush Abonament 30zł. Przeniesienie miało nastąpić 10 czerwca 2020r. O północy play odciął kartę więc rano pojechałem do firmy po nową z play. Szefowa stwierdziła, że w kopercie z umową nie było karty... no trudno, pojechałem więc o 15 do salonu po nową kartę. Dostałem bezpłatnie jako zamiennik karty skaradzionej. Po 30 minutach bez aktywacji zadzwoniłem na infolinie czy karta jest w systemie... Jest, kazali czekać do 24 godzin. Po 27 godzinach wczoraj w Boże Ciało zadzwoniłem znów i usłyszałem, że może karta fabrycznie uszkodzona, by dziś rano pojechać do salonu. Pojechałem, facet mówi, że w systemie widnieje ciągle stary numer karty mimo, że zgłoszenie aktywacji nowej poszło. Wracam do domu i dzwonie na infolinie, Mówię, że jest stary numer karty i proszę by wbili nowy numr karty. Pan nie wie, każe czekać kilka razy. Mija godzina, mówi, że darmowa nowa karta nie przejdzie, trzeba płatną wymianę. Dla świetego spokoju mówie ok, Jade do salonu, dostaje nową kartę za 25 zł i czekam. Było to dzisiaj o 15. Jest godzina 18 i nadal nic. Trzeci dzień bez telefonu. W sumie 2h na infolini i trzy wizyty w salonie. Proszę o pomoc, bo mam już dość. Oczywiście, telefonu nie odbiore ale jestem dostępny non stop na mailu

Dziękuję z góry.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 cze 2020, o 09:52 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty-podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj SiReK,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy nowa karta SIM działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SiReK
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 2020, o 14:08

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: SiReK »

Nie, nadal nic. Po południu miałem jechać do kogoś skorzystać z telefonu by zadzwonić na infolinie, ale to dopiero koło 16, więc może wcześniej uda sie tuta.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

SiReK,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SiReK
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 2020, o 14:08

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: SiReK »

Basia_Plus pisze:SiReK,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Formularz wypelniony i wyslany jako reklamacja abonament. Temat Brak aktywacji karty SIM 1553683
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

SiReK,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SiReK
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 2020, o 14:08

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: SiReK »

Basia_Plus pisze:SiReK,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Oni nie wiedzą co zrobić. Reklamacja mówi, że mogą mi wydać nową darmową kartę sim, a przecież ja już to zrobiłem po rozmowie na infolinii. Pierw darmową wymianę 10 czerwca, a później po ponownej rozmowie płatną wymianę 12 czerwca. Cały czas proszę o aktywację nowej karty, a oni nie mając pojecia co zrobić i wymyslaja coraz to nowe problemy. Czy mozna to przepchnać do kogos by po prostu aktywowal Nowa karte 1519314282961 na koncie 2XXXXXXX.
Ostatnio zmieniony 17 cze 2020, o 12:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam numer konta Klienta
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

SiReK,
SiReK pisze:Reklamacja mówi, że mogą mi wydać nową darmową kartę sim
wymianę karty SIM zrealizujesz w najbliższym punkcie sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszpak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 lip 2020, o 15:04

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: mariuszpak »

Podpisałem umowę partnerską, kurier przywiózł paczkę. Odpowiedziałem prawidłowo na sms, ale karta z tymczasowym numerem nie działa. Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

mariuszpak,

czy wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszpak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 lip 2020, o 15:04

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: mariuszpak »

Umowa została zawarta dzisiaj poprzez odesłanie sms tak z numerem
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

mariuszpak,

rozumiem, ale:
Marta_Plus pisze:czy wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszpak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 lip 2020, o 15:04

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: mariuszpak »

tego nie wiem..... a co to zmienia?
EDYCJA:
Wszystko już działa ;)
Ostatnio zmieniony 28 lip 2020, o 13:15 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

mariuszpak,

wyrażona zgoda ma wpływ na aktywację karty SIM.
mariuszpak pisze:Wszystko już działa ;)
Super. Dziękuję za info. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lunatyk21
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 cze 2022, o 08:45

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Lunatyk21 »

Witam,
Wymieniłem kartę sim na nową 25.06.2022 r. Jej aktywacja miała nastąpić po północy najpóźniej.
Stara karta nie działa od momentu wymiany. Dzwoniłem na infolinię gdzie dostałem odpowiedź, że karta została przekazana fizycznie ale punkt usług nie wysłał takiej informacji do plusa. W niedzielę handlową zgłosiłem się do tego punktu ponownie ale dostałem informacje, że numer jest zablokowany a pracownik usług nie może nic zrobić bo to nie on podpisywał ze mną umowę. W poniedziałek zgłosiłem się ponownie do punktu usług plusa i zastałem pracownika który wydał kartę.
Stwierdził, że wydając kartę musiał wprowadzić jakąś inną procedurę zgłoszenia bo mu pokazywało że karta jest zablokowana. Dzwonił przy mnie do plusa i nic nie mógł zrobić. Napisał jakieś pisemne zgłoszenie do plusa i poinformował mnie, ze oddzwoni jak się sprawa wyjaśni.
Nie oddzwonił do 16:00 więc zadzwoniłem znów do Plusa na infolinie. Okazuje się, że nic nie zrobili...
Jeszcze konsultant był mało zorientowany bo kazał mi znów czekać do północy. Po dłuższej rozmowie w końcu do niego dotarło, że problem tkwi w systemie. Po "naciskach" obiecał problem zgłosić do "techników". Sprawa wygląda nieciekawie. Odnoszę wrażenie, że nikt nic nie wie i każdy chce zwalić sprawę na kogoś innego.
Osoba niesłysząca nie ma dostępu do telefonu 4 dzień.

Dodam jeszcze że karta SiM była sprawdzana na innym telefonie i jest to samo ... czyli można dzwonić tylko na połączenia alarmowe. Telefony nawet nie rozpoznają że karta jest z Plusa.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2022, o 11:14 przez Lunatyk21, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ