karta SIM po wymianie nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 sty 2020, o 00:36
Problem z połączeniami wychodzącymi po wymianie karty SIM
Dzień dobry,
Chciałbym prosić o pomoc w związku z niżej opisanym problemem.
W związku z zakupem nowego telefonu żona podpisała ostatnio w grudniu nową umowę abonamentową z Plusem i dokonała wymiany karty SIM (w starym telefonie Motorola Moto G (2015) była micro-sim, a w nowym Xiaomi Redmi Note 7 była potrzebna karta nano-sim) w salonie Plus w Krakowie. Po włożeniu karty do nowego telefonu okazało się, że są problemy z połączeniami wychodzącymi (problemy te nie występowały przy połączeniach przychodzących).
Problemy polegały na tym, że w pewnym momencie rozmowy robiło się "głucho" i nie było słychać rozmówcy (on zazwyczaj nadal mnie słyszał), po czym albo problem mijał po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach, albo połączenie zostawało zerwane. Początkowo podejrzewałem, że coś jest nie tak z nowym telefonem, próbowałem różnych ustawień sieci itp. ale nic nie skutkowało. Ponieważ problem był dokuczliwy i praktycznie uniemożliwiał sensowną rozmowę przy połączeniach wychodzących, postanowiłem przełożyć żonie kartę do starego telefonu i reklamować ten nowy. Okazało się jednak, że w starym telefonie z nową kartą występują dokładnie te same problemy (i też tylko z połączeniami wychodzącymi). Dodam, że wcześniej przez 5 lat żona korzystała z Plusa i żadnych takich problemów nie miała.
Podejrzenie padło więc na to, że coś jest nie tak z tą nową kartą SIM. Udaliśmy się więc do salonu Plus i wymieniliśmy ponownie kartę SIM (musieliśmy za to zapłacić 25 zł, bo konsultantka nas poinformowała, że ona nie ma możliwości darmowej wymiany karty, nawet jeżeli nasza karta jest wadliwa). Niestety to nie rozwiązało problemu i na ponownie wymienionej karcie SIM nadal połączenia wychodzące są przerywane lub robi się "głucho" w losowych momentach (czasami po 10 minutach rozmowy, a czasami po minucie). Problem występuje w obu telefonach. Dla pewności w obu telefonach przetestowałem też inną kartę SIM (z sieci nju) i w jej przypadku wszystko jest w porządku.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, bo obecna sytuacja wygląda tak, że żona ma abonament w Plus, ale właściwie nie jest w stanie wykonywać połączeń wychodzących.
Chciałbym prosić o pomoc w związku z niżej opisanym problemem.
W związku z zakupem nowego telefonu żona podpisała ostatnio w grudniu nową umowę abonamentową z Plusem i dokonała wymiany karty SIM (w starym telefonie Motorola Moto G (2015) była micro-sim, a w nowym Xiaomi Redmi Note 7 była potrzebna karta nano-sim) w salonie Plus w Krakowie. Po włożeniu karty do nowego telefonu okazało się, że są problemy z połączeniami wychodzącymi (problemy te nie występowały przy połączeniach przychodzących).
Problemy polegały na tym, że w pewnym momencie rozmowy robiło się "głucho" i nie było słychać rozmówcy (on zazwyczaj nadal mnie słyszał), po czym albo problem mijał po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach, albo połączenie zostawało zerwane. Początkowo podejrzewałem, że coś jest nie tak z nowym telefonem, próbowałem różnych ustawień sieci itp. ale nic nie skutkowało. Ponieważ problem był dokuczliwy i praktycznie uniemożliwiał sensowną rozmowę przy połączeniach wychodzących, postanowiłem przełożyć żonie kartę do starego telefonu i reklamować ten nowy. Okazało się jednak, że w starym telefonie z nową kartą występują dokładnie te same problemy (i też tylko z połączeniami wychodzącymi). Dodam, że wcześniej przez 5 lat żona korzystała z Plusa i żadnych takich problemów nie miała.
Podejrzenie padło więc na to, że coś jest nie tak z tą nową kartą SIM. Udaliśmy się więc do salonu Plus i wymieniliśmy ponownie kartę SIM (musieliśmy za to zapłacić 25 zł, bo konsultantka nas poinformowała, że ona nie ma możliwości darmowej wymiany karty, nawet jeżeli nasza karta jest wadliwa). Niestety to nie rozwiązało problemu i na ponownie wymienionej karcie SIM nadal połączenia wychodzące są przerywane lub robi się "głucho" w losowych momentach (czasami po 10 minutach rozmowy, a czasami po minucie). Problem występuje w obu telefonach. Dla pewności w obu telefonach przetestowałem też inną kartę SIM (z sieci nju) i w jej przypadku wszystko jest w porządku.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, bo obecna sytuacja wygląda tak, że żona ma abonament w Plus, ale właściwie nie jest w stanie wykonywać połączeń wychodzących.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2020, o 12:50 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witaj vafloo.
- czy zgłaszaliście może tę sytuację już w Dziale Obsługi Klienta?
Jeśli tak i masz numer zgłoszenia, to podeślij proszę.
Jeśli nie, to wyślij mi numer telefonu, o który chodzi na adres specjalista_plus@plus.pl. W wiadomości podaj też kilka ostatnich przykładów takich połączeń (data i godzina / nr A, nr B).
W temacie maila zamieść swój nick oraz dopisek "FORUM".
Przekaże wówczas sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
- czy zgłaszaliście może tę sytuację już w Dziale Obsługi Klienta?
Jeśli tak i masz numer zgłoszenia, to podeślij proszę.
Jeśli nie, to wyślij mi numer telefonu, o który chodzi na adres specjalista_plus@plus.pl. W wiadomości podaj też kilka ostatnich przykładów takich połączeń (data i godzina / nr A, nr B).
W temacie maila zamieść swój nick oraz dopisek "FORUM".
Przekaże wówczas sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Nie zgłaszałem tego jeszcze do Działu Obsługi Klienta. Wyślę maila zgodnie z Pani instrukcją. Dziękuję.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
vafloo,
- dziękuję za maila, sprawa jest już w trakcie weryfikacji.
Sugeruję też złożyć reklamację w sprawie pobranej opłaty 25 zł.
Żona może wysłać taką reklamację mailowo na adres bok@plus.pl"target="_blank, a gdy otrzyma zwrotkę z numerem sprawy (będzie w formacie #12345) to podeślijcie. Przyśpieszę :)
Aha, w mailu reklamacyjnym trzeba podać dane identyfikacyjne, szybciej pójdzie
- dziękuję za maila, sprawa jest już w trakcie weryfikacji.
Sugeruję też złożyć reklamację w sprawie pobranej opłaty 25 zł.
Żona może wysłać taką reklamację mailowo na adres bok@plus.pl"target="_blank, a gdy otrzyma zwrotkę z numerem sprawy (będzie w formacie #12345) to podeślijcie. Przyśpieszę :)
Aha, w mailu reklamacyjnym trzeba podać dane identyfikacyjne, szybciej pójdzie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Dzień dobry. Reklamacja złożona. Numer sprawy to #1251282.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Tomek
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Tomek
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witaj vafloo,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.vafloo pisze:Numer sprawy to #1251282.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam. Wymieniłem stara kartę sim na nową. Gdy wysyłam SMS aktywującego z nr seryjnym i nr telefonu dostaje odpowiedź "niewłaściwy format numeru seryjnego nowej karty sim. Numer seryjny karty sim w treści SMS musi być 13 cyfrowy" Próbowałem wielokrotnie za każdym razem to samo, dane są na pewno poprawne. Proszę o pomoc
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witaj bungar,
Przy wpisywaniu numeru seryjnego były jakieś spacje?bungar pisze:Gdy wysyłam SMS aktywującego z nr seryjnym i nr telefonu dostaje odpowiedź "niewłaściwy format numeru ]=seryjnego nowej karty sim. Numer seryjny karty sim w treści SMS musi być 13 cyfrowy"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Spacje wstawiam między nr seryjnym a nr telefonuMarta_Plus pisze:Witaj bungar,
Przy wpisywaniu numeru seryjnego były jakieś spacje?bungar pisze:Gdy wysyłam SMS aktywującego z nr seryjnym i nr telefonu dostaje odpowiedź "niewłaściwy format numeru ]=seryjnego nowej karty sim. Numer seryjny karty sim w treści SMS musi być 13 cyfrowy"
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Na pewno tak jak na przykładzie?AKTYWUJ numer_seryjny_karty_SIM NUMER TELEFONU (przykładowa treść SMS: AKTYWUJ 2345678912345 601000000). Aktywuj, nr. seryjny karty i nr. telefonu oddzielone spacjami.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
bungar,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Czy udało się zrealizować wymianę karty SIM?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Czy udało się zrealizować wymianę karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Niestety dalej nie udało się aktywować nowej karty, jest tak od kilku dni. Robię dokładnie tak jak w wytycznych
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
bungar
Rozumiem. W tej sytuacji najlepiej będzie jeśli opiszesz sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.bungar pisze:Niestety dalej nie udało się aktywować nowej karty, jest tak od kilku dni. Robię dokładnie tak jak w wytycznych
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Mają być wpisane moje dane, czy właściciela telefonu?Marta_Plus pisze:bungar
Rozumiem. W tej sytuacji najlepiej będzie jeśli opiszesz sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.bungar pisze:Niestety dalej nie udało się aktywować nowej karty, jest tak od kilku dni. Robię dokładnie tak jak w wytycznych
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
bungar,
Weryfikacja będzie możliwa po podaniu danych właściciela numeru. Po otrzymaniu autoryzowanej wiadomości, pracownik BOK udzieli informacji właścicielowi numeru lub osobie upoważnionej do konta.bungar pisze:Mają być wpisane moje dane, czy właściciela telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ