zamiana modemu LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 mar 2014, o 18:57
zamiana modemu LTE
wczoraj przedłużyłam umowę z plusem, i dostałam nowy modem ZTE by korzystać z internetu LTE. Niestety po wielu próbach nie mogę się przez niego połączyć ani na komputerze stacjonarnym ani laptopie. Nie wiecie może czy istnieje możliwość wymiany modemu na inny model? Bo teraz zostałam bez internetu:(
Ostatnio zmieniony 12 mar 2014, o 19:03 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Re: zamiana modemu LTE
Spokojnie, nowe modele modemów mają nową odmienną specyfikę uruchamiania. Jaki typ, model modemu?marta6aa pisze:...dostałam nowy modem ZTE by korzystać z internetu LTE. Niestety po wielu próbach nie mogę się przez niego połączyć...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 22 maja 2017, o 11:42
Re: zamiana modemu LTE
Witam. Zakupiłem od Państwa internet LTE w abonamencie 50GB Lte bez limitu, z routerem ZTE MF971V. Jest to router mobilny w technologii LTE Advanced- brałem go z uwagi właśnie na tą technologię, bo tak wynikało z kilku stron internetowych, że u mnie w miejscowości jest LTE Advanced- jak się okazało- nie ma; co wiecej router się czasem sam resetuje- zrywa połączenie (co jak doczytałem jest dość częstą cechą routerów mobilnych). Stąd mam pytanie czy jest możliwość zamiany tego routera na inny dostosowany do pracy 24h/na dobę- stacjonarny?- np. Huawei B315.
A jeśli jest możliwość, to jak to załatwić. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
A jeśli jest możliwość, to jak to załatwić. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: zamiana modemu LTE
afrodissjak, w przypadku nieprawidłowego działania urządzenia możesz skorzystać z gwarancji lub oddać sprzęt w ramach niezgodności z umową. W przypadku żądania wymiany sprzętu na nowy możesz otrzymać nowe urządzenie - ten sam model lub o podobnych parametrach technicznych. Decyzja o wymianie sprzętu musi być poprzedzona ekspertyzą serwisu i zgodą sprzedawcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ