Limit nocny LTE

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
lejkowaty
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lis 2014, o 03:07

Pakiet nocny 100GB - nie dziala

Post autor: lejkowaty »

Witam,
zacznę od oczywistości czyli powiem, że po przekroczeniu o 30GB transferu dziennego został mi oczywiście założony lejek (niecały 120kBps) no ale ratunek myślałem, że znajdę w pakiecie nocnym (wykorzystałem zaledwie 10GB) zwłaszcza, że konsultant dzisiaj w telefonie powiedział, że pakiet nocny jest aktywny i działa. Włączam więc z radością modem w HSPA+ mode i... okazuje się, że tutaj mam lejek na 32kBps!! chciałem to sprawdzić nawet na speedtescie, ale po 10 minutach ładowania strony zwątpiłem... To jak to jest? Straciłem 90GB transferu nocnego?
Zacząłem nowy temat bo stricte informacji na ten temat na forum nie ma, a ludzie piszą wszystko, że nie działa- inni, że działa... A konsultant, po wcześniejszym oczekiwaniu 20 minut (wiadomo czego innego po Plusie się spodziewać) powiedział, że wszystko powinno działać i w sumie to on nie wie i bym sobie do działu technicznego zadzwonił... to po co wam ci konsultanci!!

BNK- Bardzo niezadowolony klient
Ostatnio zmieniony 22 lis 2014, o 09:42 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie tematu
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet nocny 100GB - nie dziala

Post autor: sl@w_es »

lejkowaty pisze:(...) Zacząłem nowy temat bo stricte informacji na ten temat na forum nie ma, a ludzie piszą wszystko, że nie działa- inni, że działa... (...)
Szanowny Kolego!

Regulamin PlusForum zawiera dokładne informacje na ten temat:
16. Nie należy zakładać kilku tematów tej samej lub podobnej treści.
Nie zamierzam polemizować czy informacje zawarte w tym wątku są dla Ciebie satysfakcjonującą odpowiedzią; moim celem było wskazanie właściwego tematu (jednego z wielu).

Kolejna sprawa:
(...) to po co wam ci konsultanci!!
"Wam", czyli Plusowi jak dobrze rozumiem. Otóż mimo, że forum ma w nazwie "Plus", a na oficjalnej stronie Operatora jest do niego zakładka to nie jest ono własnością Plusa!
Owszem, Specjaliści Plusa (pracownicy) są na FORUM, ale mają swoje działy (LINK), więc na to pytanie/stwierdzenie odpowiedzi nie będzie.

Bardzo proszę o zapoznanie się z zasadami funkcjonowania FORUM.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Pakiet nocny 100GB - nie dziala

Post autor: habish »

Pakiet nocny działa tylko po sieci 2G/3G pod warunkiem, że pakiet podstawy jest jeszcze dostępny.
Denseadra
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:35

problem z internetem lte

Post autor: Denseadra »

Pewnego dnia siedziałem sobie do godziny 1:00 żeby pobrać kilka filmów i programów, doczekałem, zostawiłem pobieranie, wstałem rano i poszedłem sprawdzić czy pliki się pobrały, pliki były, później sprawdziłem stan internetu, a wszystko co pobrałem poszło na dzienny, Drogi operatorze, czy mogę wiedzieć co tu się dzieje?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: problem z internetem lte

Post autor: habish »

Włączyłeś pakiet nocny? Byłeś w zasięgu 3G?
Bo rozumiem że masz Power LTE?
Denseadra
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:35

Re: problem z internetem lte

Post autor: Denseadra »

Brat zmieniał ofertę, nawet nie wiem dokładnie na jaką, w zeszłym miesiącu wszystko jeszcze grało a w tym nie
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: problem z internetem lte

Post autor: habish »

Jak w zeszłym miesiącu to masz Power LTE.
Limit nocny to 100GB które musisz włączyć w zakładce "Usługi" logując się do Plus Online.
Limit nocny w tej taryfie działa tylko w sieci 2G/3G, nie działa po LTE.
Po LTE masz w teorii bez limitu więc limit nocny nie jest tam potrzebny.
Denseadra
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:35

Re: problem z internetem lte

Post autor: Denseadra »

w teorii, mam nadzieje że tak będzie, tak czy siak dzięki
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: problem z internetem lte

Post autor: habish »

W teorii....
Po pakiecie podstawowym zwolni Ci internet do 5/10/20/30Mbps w zależności od taryfy, później zaczyna działać FUP. FUP stopniowo ogranicza prędkość aż do 512 kb/s a docelowo do 32kb/s.
klaudiusz10962522
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 gru 2014, o 18:32

Plus limit nocny

Post autor: klaudiusz10962522 »

Gdy chciałem aktywować limit nocny po skończeniu się limitu dziennego wysyłałem sms na nr 2612 o treści AKT LN
i się aktywował. Gdy teraz wysyłam przychodzi do sms zwrotny o treści: "Niestety nie możesz dodać tej usługi. Sprawdź w regulaminie."
Dlaczego nie mogę aktywować?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus limit nocny

Post autor: habish »

Spróbuj aktywować to przez Plus Online www.online.plus.pl
Limit nocny działa tylko wtedy, gdy na pakiecie podstawowym nie został nałożony jeszcze lejek.
Neutron0023
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 6 sty 2014, o 11:27

Aktywacja limitu nocnego po dezaktywacji

Post autor: Neutron0023 »

Czy jeśli wyłączyłem limit nocny to istnieje sposób na jego włączenie? SMS'y AKT LN ani DODAJ LN nie działają.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Aktywacja limitu nocnego po dezaktywacji

Post autor: sl@w_es »

Bierzesz pod uwagę Regulamin Promocji Limit nocny § 2 AKTYWACJA, DEZAKTYWACJA I ZASADY DZIAŁANIA USŁUGI pkt 2?
Usługa zostanie aktywowana następnego dnia po otrzymaniu przez Polkomtel zlecenia aktywacji Usługi, o którym mowa w § 2 pkt 1. W przypadku zlecenia aktywacji Usługi za pomocą wiadomości SMS, zgodnie z § 2 pkt 1a, w ciągu 24 godzin od momentu jej wysłania przez Abonenta, Abonent otrzyma potwierdzenie aktywacji Usługi zwrotną wiadomością SMS.
Jeśli tak, to spróbuj innego sposobu aktywacji wymienionego w pkt 1 (ten sam §).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Neutron0023
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 6 sty 2014, o 11:27

Re: Aktywacja limitu nocnego po dezaktywacji

Post autor: Neutron0023 »

sl@w_es pisze:Bierzesz pod uwagę Regulamin Promocji Limit nocny § 2 AKTYWACJA, DEZAKTYWACJA I ZASADY DZIAŁANIA USŁUGI pkt 2?
Usługa zostanie aktywowana następnego dnia po otrzymaniu przez Polkomtel zlecenia aktywacji Usługi, o którym mowa w § 2 pkt 1. W przypadku zlecenia aktywacji Usługi za pomocą wiadomości SMS, zgodnie z § 2 pkt 1a, w ciągu 24 godzin od momentu jej wysłania przez Abonenta, Abonent otrzyma potwierdzenie aktywacji Usługi zwrotną wiadomością SMS.
Jeśli tak, to spróbuj innego sposobu aktywacji wymienionego w pkt 1 (ten sam §).
Na moje sms-y przychodzą odpowiedzi. Na jeden przychodzi, że nie mogę skorzystać z usługi, a na drugi, że serwis czasowo nie działa. Spróbuję innych sposobów.

Mam też dodatkowe pytanie.
Po wysłaniu smsa AKT LN przychodzi wiadomość: Niestety nie mozesz dodac tej uslugi. Sprawdz w regulaminie. Sprawdziłem więc regulamin I znalazłem tam tylko że klienci mający 1GB nie mogą wziąć tej usługi ale ja mam 15GB. W regulaminie niema też słowa że nie będę mógł aktywować LN gdy go zdezaktywuje.
Awatar użytkownika
bramowicz1
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 4 mar 2013, o 02:14
Lokalizacja: Toruń, Lubicz

Re: Limit nocny LTE

Post autor: bramowicz1 »

Witam.
Przez nieuwagę korzystałem z limitu nocnego na LTE i pożarło mi pakiet podstawowy, natomiast nocnego pozostało 61 GB który nie uruchamia się. Pytanie: czy jeśli wykupię Plus internet extra np. 1GB to przywróci mi taryfę nocną i pełną prędkość?
Ostatnio zmieniony 18 sty 2015, o 21:49 przez bramowicz1, łącznie zmieniany 1 raz.
D-Link DWR-966, Motorola Edge 30 Pro
ODPOWIEDZ