wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj MDK,
MDK pisze: 13 sie 2023, o 14:45 Reklamację na naliczone kwoty wystosowałem poprzez platformę iplus, proszę o pomoc w wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MDK
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 sie 2023, o 14:29

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: MDK »

Basia_Plus pisze: 14 sie 2023, o 10:02 Witaj MDK,
MDK pisze: 13 sie 2023, o 14:45 Reklamację na naliczone kwoty wystosowałem poprzez platformę iplus, proszę o pomoc w wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Email został wysłany.
Pozdrawiam


EDIT:
wlo pisze: 13 sie 2023, o 16:21
MDK pisze: 13 sie 2023, o 14:45 Otrzymałem fakturę w wysokości 275,52 zł za transmisję danych w ramach roamingu co ciekawe monitorując bieżące zużycie danych wysyłając SMS na nr 605020010 o treści "L" , nadal posiadałem duży zapas danych do wykorzystania ok. 8 GB. Co ciekawe w kolejnym okresie rozliczeniowym została mi ponownie naliczona kwota w wysokości 206 zł, gdzie limit danych do zużycia to 9,39 GB (SMS wysłany w dniu dzisiejszym 13.08.2023 na nr 605020010 o treści "L").
Te kwoty zapewne (i raczej na pewno) dotyczą roamingu pozaunijnego. Na dwóch fakturach, bo zapewne koniec jednego i początek drugiego okresu rozliczeniowego przypadały na Twój pobyt w Grecji, i zapewne w pobliżu granic UE ;-)
Na billingu masz podane w jakich sieciach miały miejsce te sesje. Z ciekawości - mógłbyś potwierdzić albo zaprzeczyć?
Biling szczegółowy nie był uruchomiony dla tego numeru - sprawa w trakcie wyjaśniania.
W trakcie przejazdu przez kraje nie należące do UE dane komórkowe były wyłączone.
Tak był przeskok z jednego na drugi okres rozliczeniowy
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

MDK,
MDK pisze: 16 sie 2023, o 20:24 Email został wysłany.
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ