wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:19
Re: 1400 zł za internet...
W odpowiedzi jest tylko coś takiego
Znak: OKR/DA26/4687854/19.7.17
Nr konta klienta: 162XXXXXX
Znak: OKR/DA26/4687854/19.7.17
Nr konta klienta: 162XXXXXX
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 15:45 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru konta.
Powód: Ukrycie numeru konta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
mariuszym91,
Odezwij się do mnie przez ten formularz. Postaram się pomóc.
Zatem ta sygnatura wskazuje, że otrzymałeś już odpowiedź z Departamentu Reklamacji.mariuszym91 pisze:W odpowiedzi jest tylko coś takiego Znak: OKR/DA26/4687854/19.7.17
Odezwij się do mnie przez ten formularz. Postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 lip 2017, o 11:33
Bardzo wysoki rachunek za internet
Witam dostałam fakturę na kwotę 42 504,77 zł.
Pobyt syna miał miejsce za granicą w miejscowości Alberville-Francja (wyjazd z Częstochowy 29.06.2017 godz. ok 17.00, powrót do Częstochowy 04.07.2017 ok. godz 10). Wyjazd związany był z udziałem Młodzieżowej Orkiestry Dętej z Mykanowa w "40 Międzynarodowym Festiwalu Orkiestr Wojskowych", której syn jest członkiem grającym na saxofonie.
Syn jest niepełnoletni 12 letni, dlatego też do kontaktów w zawartej w dniu 15.01.2017 z Polkomtel umowie wskazałam inny niż reklamowany numer telefonu . W styczniu przeszłam z karty na abonament w kwocie 29,00 zł ponieważ rejestrując kartę zaproponowano mi abonament z którego skorzystałam. Nie zostałam jednak poinformowana pod mój numer telefonu nr ......... o przekroczeniu limitu usług i to na taką kwotę.
W niedzielę 02.07.2017 o godz. 23:43 poinformowano SMS o wykorzystaniu 80% limitu roamingowego na wykorzystanie danych transmisji danych w Unii Europejskiej, a w poniedziałek 03.07.2017r. o godz. 01:30 poinformowano o wykorzystaniu 100% limitu oraz że dalsza transmisja danych będzie podlegała opłacie w wysokości 0,04 gr za MB. W dniu 03.07.2017 o godz. 7:19 przyszedł SMS z propozycją aktywowania nowego pakietu. W piątek 30.06.2017 Syn otrzymał SMS o treści "wykorzystano 40 % limitu Limitera Data w roamingu. Aby odblokować należało wysłać bezpłatnego SMS-a. (nie jest specjalistą w tej dziedzinie nie zna nazw poszczególnych pakietów uznał więc ,że jest to pakiet przyznanego mu internetu w roamingu) więc wysłał SMS-a o treści ODBLIKUJ. Syn nie miał świadomości kiedy przejeżdzają przez Niemcy, a kiedy przez Szwajcarię.
Ponadto podkreślam, iż w autokarze, w którym podrózowała młodzież było bezpłatne WI-FI z którego uczestnicy Festiwalu korzystali.
Reklamacja jest o numerze 170725 000590
Pobyt syna miał miejsce za granicą w miejscowości Alberville-Francja (wyjazd z Częstochowy 29.06.2017 godz. ok 17.00, powrót do Częstochowy 04.07.2017 ok. godz 10). Wyjazd związany był z udziałem Młodzieżowej Orkiestry Dętej z Mykanowa w "40 Międzynarodowym Festiwalu Orkiestr Wojskowych", której syn jest członkiem grającym na saxofonie.
Syn jest niepełnoletni 12 letni, dlatego też do kontaktów w zawartej w dniu 15.01.2017 z Polkomtel umowie wskazałam inny niż reklamowany numer telefonu . W styczniu przeszłam z karty na abonament w kwocie 29,00 zł ponieważ rejestrując kartę zaproponowano mi abonament z którego skorzystałam. Nie zostałam jednak poinformowana pod mój numer telefonu nr ......... o przekroczeniu limitu usług i to na taką kwotę.
W niedzielę 02.07.2017 o godz. 23:43 poinformowano SMS o wykorzystaniu 80% limitu roamingowego na wykorzystanie danych transmisji danych w Unii Europejskiej, a w poniedziałek 03.07.2017r. o godz. 01:30 poinformowano o wykorzystaniu 100% limitu oraz że dalsza transmisja danych będzie podlegała opłacie w wysokości 0,04 gr za MB. W dniu 03.07.2017 o godz. 7:19 przyszedł SMS z propozycją aktywowania nowego pakietu. W piątek 30.06.2017 Syn otrzymał SMS o treści "wykorzystano 40 % limitu Limitera Data w roamingu. Aby odblokować należało wysłać bezpłatnego SMS-a. (nie jest specjalistą w tej dziedzinie nie zna nazw poszczególnych pakietów uznał więc ,że jest to pakiet przyznanego mu internetu w roamingu) więc wysłał SMS-a o treści ODBLIKUJ. Syn nie miał świadomości kiedy przejeżdzają przez Niemcy, a kiedy przez Szwajcarię.
Ponadto podkreślam, iż w autokarze, w którym podrózowała młodzież było bezpłatne WI-FI z którego uczestnicy Festiwalu korzystali.
Reklamacja jest o numerze 170725 000590
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Witam dorotagrobela,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Nie mogę nic obiecać, ale oczywiście postaram się pomóc, obecnie skierowałam nadesłany numer referencyjny do weryfikacji.
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Nie mogę nic obiecać, ale oczywiście postaram się pomóc, obecnie skierowałam nadesłany numer referencyjny do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
czy ktoś może mi wytłumaczyć, skąd tak wysoki rachunek i jak to możliwe.
podczas pobytu za granicą najpierw był problem z roamingiem i połączeniami międzynarodowymi, aby zaczęły działać. A jak już zaczęły, to rozhulały się na całego
wykonałem kilka połączeń i smsów do kraju, cały czas mając wyłączone dane komórkowe. Po czym roaming przestał działać i dostałem sms, że "coś tam wykorzystałem i jeśli chcę korzystać, to odblokuj". Przekonany, że chodzi o te połączenia międzynarodowe odblokowałem i się zaczęło.
Teraz na wykazie połączeń widzę, że mam pobrane pod hasłem "Inne" jakieś 7400 kb za kwotę ponad 278 zł (przy czym są to głównie pobrania wielkości 50 Kb) i 15,67 MB za kwotę 642 zł.
No i teraz pytanie co to jest? Nie korzystałem z internetu w telefonie. Pomóżcie proszę, bo czuję się skołowany i wykorzystany Staram się byc uczciwy, ale nie widzę podstaw do płacenia za coś z czego nie korzystałem. Jak to rozwiązać?
podczas pobytu za granicą najpierw był problem z roamingiem i połączeniami międzynarodowymi, aby zaczęły działać. A jak już zaczęły, to rozhulały się na całego
wykonałem kilka połączeń i smsów do kraju, cały czas mając wyłączone dane komórkowe. Po czym roaming przestał działać i dostałem sms, że "coś tam wykorzystałem i jeśli chcę korzystać, to odblokuj". Przekonany, że chodzi o te połączenia międzynarodowe odblokowałem i się zaczęło.
Teraz na wykazie połączeń widzę, że mam pobrane pod hasłem "Inne" jakieś 7400 kb za kwotę ponad 278 zł (przy czym są to głównie pobrania wielkości 50 Kb) i 15,67 MB za kwotę 642 zł.
No i teraz pytanie co to jest? Nie korzystałem z internetu w telefonie. Pomóżcie proszę, bo czuję się skołowany i wykorzystany Staram się byc uczciwy, ale nie widzę podstaw do płacenia za coś z czego nie korzystałem. Jak to rozwiązać?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
master1,
cyt.: "po osiągnięciu przez Klienta transmisji danych o wartości 100% limitu, do Klienta zostanie wysłana wiadomość SMS informująca o zablokowaniu transmisji danych, transmisja danych zostanie zablokowana i uniemożliwi korzystanie z Usług DATA w roamingu do końca okresu rozliczeniowego Klienta, o ile Klient nie odblokuje limitu, zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości SMS oraz w § 2 punkt 4 Regulaminu."
Jeśli nie zgadzasz się z tymi opłatami po wystawieniu faktury możesz złożyć reklamację . Informacje znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli później podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
zgodnie z regulaminem usługi https://www.plus.pl/documents/16/aeb734 ... mencie.pdfmaster1 pisze:dostałem sms, że "coś tam wykorzystałem
cyt.: "po osiągnięciu przez Klienta transmisji danych o wartości 100% limitu, do Klienta zostanie wysłana wiadomość SMS informująca o zablokowaniu transmisji danych, transmisja danych zostanie zablokowana i uniemożliwi korzystanie z Usług DATA w roamingu do końca okresu rozliczeniowego Klienta, o ile Klient nie odblokuje limitu, zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości SMS oraz w § 2 punkt 4 Regulaminu."
Jeżeli sam odblokowałeś Limiter Data, to takie koszty mogły zostać naliczone.master1 pisze:odblokowałem i się zaczęło.
Jeśli nie zgadzasz się z tymi opłatami po wystawieniu faktury możesz złożyć reklamację . Informacje znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli później podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
jeśli odblokowałem coś to zrobiłem to nieświadomie, chodziło mi tylko o możliwość korzystania z połączeń międzynarodowych, a nie o transfer danych. Wiem, wiem nieznajomość regulaminu się mści, ale buntuję się przeciwko płaceniu za coś z czego nie korzystałem:(
nr zlecenia otrzymany przed chwila SMSem 69XXXXXXX
Za każdą pomoc z góry serdecznie dziękuję.
nr zlecenia otrzymany przed chwila SMSem 69XXXXXXX
Za każdą pomoc z góry serdecznie dziękuję.
Ostatnio zmieniony 7 sie 2017, o 12:15 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu
Powód: ukryłam numer telefonu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
master1,
Podaj proszę numer zgłoszenia lub numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
czy podałeś prawidłowy numer telefonu?master1 pisze:nr zlecenia otrzymany przed chwila SMSem 69XXXXXXX
Podaj proszę numer zgłoszenia lub numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Nic więcej nie mam. Powinno przyjść potwierdzenie złożenia reklamacji na maila czy sms?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
master1,
jeśli reklamacja była składana poprzez Plus online, powinieneś otrzymać wiadomość SMS z potwierdzeniem zarejestrowania Twojego zgłoszenia.master1 pisze:Powinno przyjść potwierdzenie złożenia reklamacji na maila czy sms?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
w historii zleceń mam "wysłanie reklamacji", jednakże nie otrzymałem numeru zgłoszenia, w "mojej skrzynce" też nie widzę zapisanych reklamacji.
czy powinno mnie to niepokoić?
czy powinno mnie to niepokoić?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
master1,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
czekam zatem cierpliwie. Dziękuję za wsparcie.
Re: wysoki rachunek za internet
Niestety reklamacja rozpatrzona negatywnie. Ciągle nie rozumiem dlaczego przy wyłączonych danych komórkowych, następował transfer danych. Jestem rozczarowany brakiem zrozumienia ze strony operatora. Przykro, od wielu lat jestem użytkownikiem tego numeru. Poważnie rozważam zakończenie umowy z Plusem, mimo że będę musiał ponieść koszty zerwania umowy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
master1,
jaką otrzymałeś odpowiedź w tej sprawie?master1 pisze:Niestety reklamacja rozpatrzona negatywnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ