Właśnie tego też próbował dokonać w środę, ale pracownik waszego punkt wmawiał cały czas, że konieczna jest obecność karty sim przy wyrejestrowaniu. Nie wiem jak wpłynąć na waszego pracownika.
proces wyrejestrowania polega na przekazaniu wniosku, aktualnie do naszego Działu Zmian. Do złożenia wniosku nie jest potrzebna karta SIM:
Joanna_Plus pisze:Jak pisałam powyżej, należy w tym celu udać się do naszego punktu bądź salonu. Tam wypełniamy wniosek, który z podpisem Właściciela, pieczątką i podpisem naszego pracownika, musi zostać przekazany do Departamentu Reklamacji, który to dokona usunięcia danych. Następnie, będzie możliwość zarejestrowania numeru, na nowego Użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ok, dzisiaj się udało złożyć ten wniosek. Mam jeszcze pytanie czy jeżeli już dane te zostaną wyrejestrowane to znikną od razu w Plus Online czy dopiero po jakimś czasie? Pytam, bo chciałbym wiedzieć jak mogę sprawdzić za kilka dni czy te dane zostały usunięte.
Witam, obecny numer posiadam od ponad 5 lat ( zwykła startówka). Jakieś 2 lata temu po zakupie nowego telefonu postanowiłem wymienić kartę na Micro co wiązało się z zarejestrowaniem numeru. Mój numer zarejestrował na siebie tata i wymienił mi kartę.. Przedwczoraj podpisałem umowę z Play (przeniesienie numeru). Dziś dostałem maila, że przeniesienie nie udało się ponieważ dane przekazane od operatora PLUS nie pokrywają się z tymi które podałem w umowie Play. Czy mogę przerejestrować ten numer na siebie? I czy żeby to zrobić muszę pojechać z tatą do salonu czy wystarczy, że napiszę mi upoważnienie? Zależy mi bardzo żeby nie stracić tego nr.
Wcześniej miałem Mix na mamę. Wykonałem wszystkie doładowania i mam obecnie taryfę PnK. Poszedłem z mamą do salonu w celu zmiany danych. Pani wymagała obu dowodów osobistych. Niczego nie podpisywałem. Dowiedziałem się od pani z salonu, że modyfikacja zostanie wykonana w ciągu 7 dni. Czy o takowej zmianie zostanę poinformowany smsem?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2015, o 11:17 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
dość dawno temu mój numer telefonu został zarejestrowany na inną osobę bez mojej wiedzy i zgody. Z numeru korzystałam wyłącznie ja, już od kilku ładnych lat. Przy próbie złożenia reklamacji na niedziałającą usługę okazało się, że numer jest zarejestrowany na inną osobę, z którą od prawie 5 lat nie mam żadnego kontaktu, mieszkamy w innych miastach.
Chciałabym wreszcie przerejestrować numer na siebie. Jest to oferta na kartę. Mam dużo kontaktów, więc nie chce zmieniać numeru. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2016, o 11:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.