LTE bez limitu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- sl@w_es
- Moderator
- Posty: 4064
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: LTE bez limitu
@ nery,
bardzo proszę o poprawę swoich dotychczasowych wypowiedzi zawierających rażące błędy ortograficzne - Regulamin Plus Forum (pkt 10).
bardzo proszę o poprawę swoich dotychczasowych wypowiedzi zawierających rażące błędy ortograficzne - Regulamin Plus Forum (pkt 10).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE bez limitu
nery, zapis w umowie mówi o braku limitu na ilość ściągniętych danych. Niestety po wykorzystaniu pakietu może zostać uruchomiony system FUP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 86
- Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:51
Re: LTE bez limitu
to jest ok, zamiast wyjasnic problem, ludzie dzisiaj czepiaja sie polskiej pisowni, moze facet jest dysklektykiem
pytalem wzoraj w plusie jak masz pakiet 40GB to juz w 41GB pobranych danych mozesz dostac FUPA..
niestety po kilku latach sie musimy roztsac, a tak fajnie bylo
pytalem wzoraj w plusie jak masz pakiet 40GB to juz w 41GB pobranych danych mozesz dostac FUPA..
niestety po kilku latach sie musimy roztsac, a tak fajnie bylo
Re: LTE bez limitu
Do Michał_Plus ja rozumiem FUP ale taka prędkość 3kbs to w ogóle nie można nazwać internetem i dlaczego przy podpisywaniu umowy nie powiedziono mi nic o FUP ?Moze dostaliście za mało kary https://bezprawnik.pl/power-lte-bez-lim ... -smartdom/ ?
EDIT: wtorek, 4 lipca 2017, 09:00
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10:
- wogule
- dla czego
Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
EDIT: wtorek, 4 lipca 2017, 09:00
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10:
- wogule
- dla czego
Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE bez limitu
Wszelkie zasady działania danej oferty są opisane w umowie, z którą należy się zapoznać przed jej podpisaniem.nery pisze:i dla czego przy podpisywaniu umowy nie powiedziono mi nic o FUP ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 86
- Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:51
Re: LTE bez limitu
to nie reklamujcie tego jako bez limitu, skoro jest limit
ogolne stiwerdzenie sugeruje iz zadnych limitow nie ma tak jak przyjelo sie to w tradycyjnych kablowych laczach internetowych,
ogolne stiwerdzenie sugeruje iz zadnych limitow nie ma tak jak przyjelo sie to w tradycyjnych kablowych laczach internetowych,
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE bez limitu
nery, proszę skontaktuj się z naszym BOK, gdyż jeśli uzyskujesz ograniczenie zaraz po wykorzystaniu limitu podstawowego to na 99% powodem jest brak usługi "LTE bez limitu".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
Krzysiek_Plus sprawdzałem na 100% mam włączoną usługę "LTE bez limitu
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE bez limitu
nery, w jaki dokładnie sposób to zweryfikowałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
byłem rano w salonie plusa pani sprawdziła jest aktywna
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE bez limitu
nery, opisany przez Ciebie problem wskazuje jednak na brak takiej usługi, dlatego też mimo to sugeruje to zweryfikować poprzez wysłanie zapytania przez ten formularz (po wysłaniu otrzymasz na swój adres e-mail informacje o numerze zgłoszenia, proszę, podaj go tutaj na forum, pamiętaj, by w zgłoszeniu podać dane: numer usługi Plus Internet oraz dane, na które jest zarejestrowana umowa).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
Krzysiek_Plus wysłałem numer zgłoszenia w jakim czasie mogę się spodziewać odpowiedzi ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE bez limitu
nery, odpowiedź już powinna być na Twoim mailu (jeśli nie widzisz jej w głównej skrzynce, sprawdź również SPAM).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
zawsze_pomocny,zawsze_pomocny pisze:(...) zamiast wyjasnic problem, ludzie dzisiaj czepiaja sie polskiej pisowni, moze facet jest dysklektykiem (...)
Twój komentarz jest zbędny ponieważ nie dotyczy zagadnienia poruszanego w tym wątku.
Specjalnie dla Ciebie zacytuję punkt 10 Regulaminu Plus Forum:
.Wszyscy użytkownicy forum podlegają tym samym zasadom dotyczącym dbałości o ortografię, sposobu logicznego wyrażania się. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników posiadających różnego rodzaju dysfunkcje w tym zakresie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: LTE bez limitu
Zgłoszenie nr C00000001385869.
A teraz objaśnienie. Mam pakiet Ja+Internet LTE 50 GB. Jestem non stop w zasięgu LTE. W zeszłym miesiącu odpaliłem w końcu platformę Netflix czym zostałem "nagrodzony" przez Plusa przycięciem prędkości kilka dni temu do 5 Mb/s, dzisiaj jest to już 0,34 Mb/s. Oczywiście mam aktywną usługę "LTE bez limitu danych za 0 zł". W umowie, którą zawarłem z Polkomtel widnieje taki punkt w PAKIETY TARYFOWE I INNE UPRAWNIENIA ABONENTA: "Maksymalna prędkość pobierania danych w ramach usługi Inetnet LTE bez limitu danych za 0 zł po przekroczeniu podstawowego limitu danych". W odpowiednim polu dla pakietu Ja+Internet LTE 50 GB widnieje MAKSYMALNA.
Z kogo oni robią głupków? Z klientów, którzy czytali umowę i rozumieją co podpisali (patrz powyżej) czy z siebie? 30,7 mln kary od UOKiK niczego jeszcze nie nauczyło? To możę teraz 370 mln kary?
Specjalista z pomocy technicznej nie potrafił odpowiedzieć co dzieje się z moim zgłoszeniem, więc może tu otrzymam odpowiedź. Zażądałem dotrzymywania warunków umowy przez Polkomtel i przywrócenia mi pełnej prędkości internetu.
Dodam tylko, że potrzebny mi jest do pracy a w chwili obecnej, aż do 17.07.2017 zostałem pozbawiony usługi, za którą regularnie płacę.
A teraz objaśnienie. Mam pakiet Ja+Internet LTE 50 GB. Jestem non stop w zasięgu LTE. W zeszłym miesiącu odpaliłem w końcu platformę Netflix czym zostałem "nagrodzony" przez Plusa przycięciem prędkości kilka dni temu do 5 Mb/s, dzisiaj jest to już 0,34 Mb/s. Oczywiście mam aktywną usługę "LTE bez limitu danych za 0 zł". W umowie, którą zawarłem z Polkomtel widnieje taki punkt w PAKIETY TARYFOWE I INNE UPRAWNIENIA ABONENTA: "Maksymalna prędkość pobierania danych w ramach usługi Inetnet LTE bez limitu danych za 0 zł po przekroczeniu podstawowego limitu danych". W odpowiednim polu dla pakietu Ja+Internet LTE 50 GB widnieje MAKSYMALNA.
Z kogo oni robią głupków? Z klientów, którzy czytali umowę i rozumieją co podpisali (patrz powyżej) czy z siebie? 30,7 mln kary od UOKiK niczego jeszcze nie nauczyło? To możę teraz 370 mln kary?
Specjalista z pomocy technicznej nie potrafił odpowiedzieć co dzieje się z moim zgłoszeniem, więc może tu otrzymam odpowiedź. Zażądałem dotrzymywania warunków umowy przez Polkomtel i przywrócenia mi pełnej prędkości internetu.
Dodam tylko, że potrzebny mi jest do pracy a w chwili obecnej, aż do 17.07.2017 zostałem pozbawiony usługi, za którą regularnie płacę.
Ostatnio zmieniony 5 lip 2017, o 08:33 przez mkfan, łącznie zmieniany 1 raz.