Droższy kontakt z DOK w Simplusie i 36.6

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
simplusowiec
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21

Droższy kontakt z DOK w Simplusie i 36.6

Post autor: simplusowiec »

Od 1 lipca 2009 roku droższe połączenia z Działem Obsługi Klienta będa obowiązywały także w ofertach pre-paid - informuje Polkomtel w ogłoszeniach prasowych.

W prasie pojawiły się ogłoszenia, w których komórkowa sieć Plus informuje o nowej stawce za połączenia z Działem Obsługi Klienta dla użytkowników Simplus , Sami Swoi oraz 36.6 , która od 1 lipca 2009 roku będzie wynosiła 1,95 zł za połączenie (bez względu na jego czas trwania).

źródło:media2.pl
Awatar użytkownika
Sim+
Szalony PlusManiak
Posty: 459
Rejestracja: 24 mar 2009, o 12:33
Lokalizacja: Łódź

Re: Droższy kontakt z DOK w Simplusie i 36.6

Post autor: Sim+ »

Ja tam preferuję inne formy kontaktu niż 2601. Nie korzystam z prestiżowych numerów:) Jak dotąd korzystałem z 0601-102555 gdy chciałem dodzwonić się do BOKu, albo poprostu wysyłam maila na bok@plus.pl :)
Prepaid nie jest dla leniwych, tylko dla mądrych...
Simplus

Re: Droższy kontakt z DOK w Simplusie i 36.6

Post autor: Simplus »

No niestety. Wszystko zmierza w Simplusie w jednym kierunku - żeby było tak samo lub drożej. Czy to w głównej usłudze czy w pobocznych, jak właśnie BOK.

W czasach kiedy presja ze strony konkurencji jest na niespotykanym wcześniej poziomie wydawało się, że jest szansa na pierwszą w historii Simplusa obniżkę cen. Niestety nic jej nie zapowiada, jest zamiast tego coraz drożej.

Z nowości widzę pojawiły się nowe nominały "pakietów" internetowych (pakiety-srakiety, wołam już o wiadro kiedy słyszę to słowo). Oczywiście wszystkie ważne przez 30 dni. Wszędzie jak kupisz czegoś więcej to masz to taniej. Tylko w Simplusie im więcej kupisz tym masz drożej. Niech jeszcze dadzą 10GB, 50GB, 100GB i 1TB - wszystkie ważne 30 dni.

Jeszcze przez 2 miesiące mam ważne konto. Normalnie jestem cholernie leniwy i nie chciałoby mi się przenosić, a już na pewno nie dla tych paru zaoszczędzonych złotych. Ale liczy się podejście do klienta. Jestem zdeterminowany przejść do operatora, który ma słabiej rozbudowaną sieć, gorszy zasięg, gorszą obsługę klienta ale nie stosuje złodziejskiego marketingu, przedstawia uczciwie ofertę i nie robi z ludzi idiotów. Pozwala decydować klientowi na jakie usługi przeznacza swoje pieniądze i płacić tylko za nie a nie wymusza to na nim. To jest właśnie rewolucja, a nie jakiś tam simplus. Miejmy nadzieję, że ten gówniany model biznesowy, który stosują działający na naszym rynku operatorzy od samego początku po dziś dzień będzie odchodzić powoli do lamusa.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Droższy kontakt z DOK w Simplusie i 36.6

Post autor: mariusz9a »

Simplus pisze:Jestem zdeterminowany przejść do operatora, który ma słabiej rozbudowaną sieć, gorszy zasięg, gorszą obsługę klienta ale nie stosuje złodziejskiego marketingu, przedstawia uczciwie ofertę i nie robi z ludzi idiotów. Pozwala decydować klientowi na jakie usługi przeznacza swoje pieniądze i płacić tylko za nie a nie wymusza to na nim.
Jest w ogóle taki operator? Domniemam, że mówisz o Play, ale to chyba dlatego że jeszcze ich regulaminu nie czytałeś a jak czytałeś to po łebkach ;-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ