Strona 1 z 1

Pakiet 7 zł Non Stop "na próbę" - jak dezaktywować?

: 30 cze 2014, o 14:52
autor: intel
Witam.
Jakiś czas temu przyszedł mi SMS z zaproszeniem do skorzystania z internetu 7 zł Non Stop na próbę przez miesiąc. Cały problem polega na tym, że wykorzystałem ten pakiet bodajże 100MB, obniżyli prędkość i chciałbym zrezygnować z usługi. Dodam, iż nie pomaga kod *136*00*13#. Nie mogę tego pakietu ani włączyć ani wyłączyć. Kiedy wpisuję kod dezaktywacyjny przychodzi mi wiadomość: "Promocja Pakiet internetowy 7zł Non Stop nie jest już aktywna lub nie była aktywowana". Mam również pakiet 100MB za każde zasilenie konta, lecz nie mogę z niego korzystać, bo Non Stop na priorytet i wciąż działa.

Powiedzcie proszę co zrobić, aby go zdezaktywować na stałe? Mogę nawet zapłacić za ponowną aktywację, byleby to coś wyłączyć. Moja taryfa to Simplus.

Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.

Re: Pakiet 7 zł Non Stop "na próbę" - jak dezaktywować?

: 6 lip 2014, o 20:41
autor: pepcia2
Spróbuj kodem *136*01*50#

Re: Pakiet 7 zł Non Stop "na próbę" - jak dezaktywować?

: 18 lip 2014, o 18:12
autor: intel
dzieki. kod podzialal.