Strona 1 z 1

Nokia Lumia 1320

: 24 lip 2014, o 01:39
autor: igorekkhehe
Witam. Miałem przykry wypadek z moją Lumią 1320 ,podczas rozmowy telefonicznej w deszczu rozlał mi się ekran. Oczywiście oddałem w Plusie na gwarancję i Pani ładnie wpisała , że jest rozlany ekran. Tydzień temu był do odbioru już u kierownika i telefon przyszedł z odmową naprawy ponieważ jest to uszkodzenie mechaniczne i mogą mi to zrobić za 600 zł. Najlepsze jest to , że gdy przysłali telefon to ekran nie był tylko rozlany ale i też pęknięty w środku. Więc oddałem drugi raz i już Pan kierownik ładnie wpisał , że ekran rozlany i gdy przyszedł 1 raz z serwisu przyszedł pęknięty. Niestety po raz kolejny musiałem pogodzić się z odmową. Wysyłam ekran z zalanym wyświetlaczem a przychodzi mi z pękniętym. Mam takie pytanie, co mogę zrobić? Mi ekran nie pękł tylko im a nie będę płacił za naprawę 600 zł , skoro telefon miał dopiero 2 tygodnie..

Re: Nokia Lumia 1320

: 25 lip 2014, o 01:18
autor: mariusz9a
Skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumentów. Być może pomoże załatwić sprawę tak, że producent wymieni Ci telefon.