Strona 24 z 48

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 15 gru 2017, o 14:49
autor: Joanna_Plus
Pieciu5,

daj proszę znać jak wygląda sytuacja po wymianie karty.

Przeniesienie numeru

: 30 maja 2018, o 13:54
autor: Waldi77
Witam
Mam krótkie pytanie. Czy przenosząc numer do Plusha muszę wybrać promocję bez internetu aby dostać 100% rabatu na usługę przez trzy miesiące, czy też mogę wybrać pakiet z internetem (za 25 zł) na który otrzymam rabat w wysokości 50% przez trzy miesiące? Drugie pytanie czystko techniczne - jak szybko może trwać procedura przeniesienia numeru z Virgin Mobile (numer na kartę).
Pozdrawiam

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 30 maja 2018, o 14:24
autor: Joanna_Plus
Witaj Waldi77,
Waldi77 pisze:czy też mogę wybrać pakiet z internetem (za 25 zł) na który otrzymam rabat w wysokości 50% przez trzy miesiące?
Ta promocja już nie obowiązuje. Aktualnie przenosząc numer do oferty Nowy Plush, otrzymasz 100% rabat na promocję Rozmowy, SMS, MMS bez limitu, przez okres 3 miesięcy: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... 4%85ce.pdf.
Najkrótszy możliwy termin przeniesienia numeru to 1 dzień roboczy. Przełączenie numeru, następuje wówczas na ogół między 0.00 a 3.00 w nocy.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 30 maja 2018, o 14:53
autor: Waldi77
Ok, to jeszcze jedno pytanie. Czy jak wybiorę te promocję 100% przez trzy miesiące, to czy po tym okresie będę mógł zrezygnować z pakietu bez internetu i wykupić za 25 zł pakiet Internet 10 Gb, Rozmowy i SMS do wszystkich?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 30 maja 2018, o 15:24
autor: Joanna_Plus
Waldi77,

tak, będzie możliwość dezaktywacji promocji Rozmowy, SMS, MMS bez limitu i aktywacji usługi Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.

Ważne: jeżeli w okresie wspomnianych 3 miesięcy, będziesz korzystał z pakietów internetowych w ramach Plush Internet Promo BS, to wówczas powyższa promocja nie łączy się z Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu. Możliwość jej włączenia, będzie dostępna po wyłączeniu promocji Plush Internet Promo BS i dezaktywacji przyznanego pakietu (ten straci ważność po 30-tu dniach od zasilenia).

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 3 cze 2018, o 10:41
autor: Waldi77
Witam
Chcialbym podzielic sie z Panstwem swoim doswiadczeniem odnosnie przeniesienia numeru.
Po zapoznaniu sie z informacjami na stronie, odwiedzilem punkt i dokonalem przeniesienia numeru do Plusa. Wszystko zadzialalo ok i w niedziele telefon zalogowal sie do sieci. Jak sie jednak okazalo nie zostalem przeniesiony do taryfy gdzie mozna uaktywnic opcje rabatu 100% na rozmowy i sms oraz 90 dni internetu po doladowaniu za 50 zl, tylko do taryfy w ktorej mam rabat 50% przez trzy miesiace na rozmowy, sms 6 gb internetu.
Jakiejkolwiek zmiany taryfy nie moge teraz dokonac gdyz spowoduje to utrate promocji za przeniesienie.
W efekcie zostalem stratny na prawie 50 zl (3x 14,5 zl) i mojej ocenie wynika to z tego, ze na Panstwie stronie nie ma zadnych informacji, iz przenoszony numer moze sie znalezc w innej taryfie niz najnowsza. Warto dodac, iz nie ma tez informacji odnosnie warunkow przenosin do innej taryfy.
Oczywiscie moge probowac reklamowac sposob dokonania przeniesienia ale smiem watpic aby ewentualna zmiana taryfy nastapila na tyle szybko abym mogl doladowanie dokonac jutro, kiedy to obowiazuje podwajanie doladowan.
Pozdrawiam

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 cze 2018, o 10:20
autor: Joanna_Plus
Witaj Waldi77,

podczas wizyty w punkcie, zaznaczyłeś pracownikowi jaka oferta Cię interesuje?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 cze 2018, o 12:11
autor: Waldi77
Nikt sie o to mnie nie pytal. Powiedzialem, ze chce przejsc fo Plus na karte, nie do Plusha. Nie wiedzialem, ze sa rozne taryfy przy przechodzeniu - takiej informacji nie ma na stronie, pracownik tez o niej nie informuje.
Tak jak wspomnialem powyzej - informacja powinna byc dostepna, gdyz obecnie Panstwa strona wprowadza w blad.
Prosze o informacje, co moge teraz zrobic.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 cze 2018, o 12:25
autor: Joanna_Plus
Waldi77,

numer można przenieść zarówno do oferty Plus na Kartę jak i Plush. Ta strona, dedykowana jest tylko usługą Plush Abo i Plush na Kartę.
Informacje odnośnie Plus na Kartę znajdziesz tutaj.
Waldi77 pisze:Prosze o informacje, co moge teraz zrobic.
Opisz proszę sytuację przez ten formularz. Podaj również numer, którego dotyczy sprawa oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 cze 2018, o 17:15
autor: Waldi77
To chyba ten numer: #98343
Swoja droga otworzylem strone przez Pania wskazana i na podstawie wiadomosci na niej znajdujacych sie uwazam, ze powinienem byc przeniesiony do najnowszej taryfy.
W przypadku Plusha napisala Pani, ze promocja z 50% juz nie obowiazuje, w przypadku taryf plusa na karte juz tak. Dla zwyklego smiertelnika to skomplikowane, podejrzewam, ze konsultant tez nie wiedzial jak to do konca dziala (zwlaszcza, ze sama procedura przejscia byla sprawna).
Pozdrawiam

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 cze 2018, o 18:05
autor: Ewa_Plus
Waldi77,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 cze 2018, o 20:35
autor: lukesho
Dzień dobry wszystkim specjalistom i specjalistkom ;)

Mam problem, ponieważ przy przenoszeniu dwóch numerów konsultantka naliczyła mi opłaty za wydanie karty sim (mimo iż jak byk w ulotce jest, że karta jest za 0 zł, co nawet konsultantce pokazałem palcem) w wysokości 12,30 za kartę.
Jeśli możliwe, proszę o nadanie sprawom biegu, numery reklamacji to #99188 oraz #99191.

Dziękuję bardzo za pomoc!

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 5 cze 2018, o 10:03
autor: Joanna_Plus
Witaj lukesho,

sprawy przekazałam dalej.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 5 cze 2018, o 18:02
autor: Waldi77
Ewa_Plus pisze:Waldi77,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji.
Witam ponownie
Sprawa zostala juz rozwiazana, jestem w pelni zadowolony z podjetej przez Panstwa decyzji odnosnie mojej reklamacji.
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 5 cze 2018, o 18:23
autor: Ewa_Plus
Waldi77,
- również cieszymy się, że mogłyśmy pomóc i że sprawa zakończyła się pomyślnie :-)