Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witaj sly1987,
po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje?
po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
tak, sytuacja jest bez zmian
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
sly1987,
wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację i postara się rozwiązać problem. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację i postara się rozwiązać problem. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Dzień dobry,
Mam problem z przeniesieniem numeru z sieci Play do Plus.
16 października b.r. złożyłam zamówienie internetowe za przeniesienie mojego numeru. Kurier dostarczył dokumenty 18 października wraz z kartą SIM.
Dwa razy od tego czasu do dzisiaj (24 listopada b.r.) podejmowane były próby wyjaśnienia w stacjonarnych punktach obsługi klienta w Dębicy, dlaczego numer jest nadal aktywny w sieci Play, a nie w sieci Plus. W punkcie obsługi w sieci Plus jako wyjaśnienie za pierwszym razem podano, że kurier się spóźnił z dostarczeniem dokumentów i wypowiedzenie trwa jeden miesiąc od dnia dostarczenia dokumentów do Plus. Za nową datę podał 17 listopada b.r. Po 17 listopada b.r., kiedy to nadal numer był aktywny wyłącznie w sieci Play, punkt obsługi klienta w Dębicy podał nową datę grudniową jako obowiązującą z nową umową w sieci Plus, bez uzasadnienia, dlaczego trwa to tak długo.
Dziś dostałam fakturę usługi dla innego numeru (podejrzewam, że to numer tymczasowy) za dwa okresy rozliczeniowe: okres od 21 października do 20 listopada oraz od 21 listopada do 20 grudnia w kwocie do zapłaty 60 zł. Płatne do 6 grudnia.
Numer domyślny nadal nie został przeniesiony, dlatego nadal płacę faktury w sieci Play. Nie rozumiem tylko dlaczego zostały naliczone koszty za numer, którego nie chciałam.
Nadal również nie wiem dlaczego przeniesienie numeru tak długo trwa. Złożyłam reklamację na fakturę nr zgłoszenia #1142469. Odpowiedź może potrwać do 30 dni, a ja nadal nie wiem kiedy tak naprawdę numer będzie aktywny w Plusie. Nie chcę płacić dwóch abonamentów (to nie ma sensu, zamawiałam przecież przeniesienie numeru, a nie nowy numer).
Czy mogę prosić o pomoc w ustaleniu ostatecznej daty przeniesienia numeru?
Pozdrawiam, Albina
Mam problem z przeniesieniem numeru z sieci Play do Plus.
16 października b.r. złożyłam zamówienie internetowe za przeniesienie mojego numeru. Kurier dostarczył dokumenty 18 października wraz z kartą SIM.
Dwa razy od tego czasu do dzisiaj (24 listopada b.r.) podejmowane były próby wyjaśnienia w stacjonarnych punktach obsługi klienta w Dębicy, dlaczego numer jest nadal aktywny w sieci Play, a nie w sieci Plus. W punkcie obsługi w sieci Plus jako wyjaśnienie za pierwszym razem podano, że kurier się spóźnił z dostarczeniem dokumentów i wypowiedzenie trwa jeden miesiąc od dnia dostarczenia dokumentów do Plus. Za nową datę podał 17 listopada b.r. Po 17 listopada b.r., kiedy to nadal numer był aktywny wyłącznie w sieci Play, punkt obsługi klienta w Dębicy podał nową datę grudniową jako obowiązującą z nową umową w sieci Plus, bez uzasadnienia, dlaczego trwa to tak długo.
Dziś dostałam fakturę usługi dla innego numeru (podejrzewam, że to numer tymczasowy) za dwa okresy rozliczeniowe: okres od 21 października do 20 listopada oraz od 21 listopada do 20 grudnia w kwocie do zapłaty 60 zł. Płatne do 6 grudnia.
Numer domyślny nadal nie został przeniesiony, dlatego nadal płacę faktury w sieci Play. Nie rozumiem tylko dlaczego zostały naliczone koszty za numer, którego nie chciałam.
Nadal również nie wiem dlaczego przeniesienie numeru tak długo trwa. Złożyłam reklamację na fakturę nr zgłoszenia #1142469. Odpowiedź może potrwać do 30 dni, a ja nadal nie wiem kiedy tak naprawdę numer będzie aktywny w Plusie. Nie chcę płacić dwóch abonamentów (to nie ma sensu, zamawiałam przecież przeniesienie numeru, a nie nowy numer).
Czy mogę prosić o pomoc w ustaleniu ostatecznej daty przeniesienia numeru?
Pozdrawiam, Albina
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 wrz 2021, o 12:32
Oszukany przez Plusa ku przestrodze
Piszę to aby każdy kto wpadnie na głupi pomysł przeniesienia numeru tel do Plusa najpierw się zastanowił.
Fakt, że Plus ma fajne zasięgi w dziurach gdzie diabeł mówi dobranoc w przeciwieństwie do sieci Play skłonił mnie w tym roku do przeniesienia czterech numerów tel z Play do Plus. Konsultant obiecywał przeróżne gratisy łącznie z trzema miesiącami za darmo. Więc czemu nie bierzemy. Niestety nie wziąłem pod uwagę tego, że konsultant jest oszustem.
Otóż okazało, że trzy z czterech numerów do przeniesienia mają jeszcze umowę na rok w Play. No tak od czasu leczenia sterydami mam problemy z pamięcią więc cóż poczekamy, za rok wrócimy do tematu.
Ale nie, okazuje się, że po trzech miesiącach przychodzi rachunek za 4 numery tel z Plus.
Otóż konsultant jeden numer przeniósł, a założył mi trzy nowe zupełnie nieprzydatne numery.
Zadzwoniłem chcąc wyjaśnić sprawę ale niemiła pani na infolinii powiedziała, że minęło 14 dni od podpisania umowy więc nie można jej rozwiązać. No tak teraz rozumiem dlaczego jest trzy miesiące za darmo.
Konsultanci Plusa mają płaconą niską podstawę plus premię od podpisanych umów więc naciągają klientów ile się da żeby więcej zarobić.
Zapominają jednak, że takie działanie jest przestępstwem - art 286 Kodeksu Karnego -
"Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."
Dlatego też wszystkim oszukanym polecam zgłoszenie zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa przez pracownika sieci Plus który podpisał z Wami niekorzystną umowę. Pamiętajcie, że on jest fachowiec, a wy nie koniecznie więc zawsze może was łatwo oszukać.
Dlatego też ja postanowiłem złożyć zawiadomienie na policję. Zachęcam wszystkich oszukanych na założoną dziś grupę na fb Nabici w Plusa - grupa dla osób oszukanych przez sieć Plus
Fakt, że Plus ma fajne zasięgi w dziurach gdzie diabeł mówi dobranoc w przeciwieństwie do sieci Play skłonił mnie w tym roku do przeniesienia czterech numerów tel z Play do Plus. Konsultant obiecywał przeróżne gratisy łącznie z trzema miesiącami za darmo. Więc czemu nie bierzemy. Niestety nie wziąłem pod uwagę tego, że konsultant jest oszustem.
Otóż okazało, że trzy z czterech numerów do przeniesienia mają jeszcze umowę na rok w Play. No tak od czasu leczenia sterydami mam problemy z pamięcią więc cóż poczekamy, za rok wrócimy do tematu.
Ale nie, okazuje się, że po trzech miesiącach przychodzi rachunek za 4 numery tel z Plus.
Otóż konsultant jeden numer przeniósł, a założył mi trzy nowe zupełnie nieprzydatne numery.
Zadzwoniłem chcąc wyjaśnić sprawę ale niemiła pani na infolinii powiedziała, że minęło 14 dni od podpisania umowy więc nie można jej rozwiązać. No tak teraz rozumiem dlaczego jest trzy miesiące za darmo.
Konsultanci Plusa mają płaconą niską podstawę plus premię od podpisanych umów więc naciągają klientów ile się da żeby więcej zarobić.
Zapominają jednak, że takie działanie jest przestępstwem - art 286 Kodeksu Karnego -
"Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."
Dlatego też wszystkim oszukanym polecam zgłoszenie zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa przez pracownika sieci Plus który podpisał z Wami niekorzystną umowę. Pamiętajcie, że on jest fachowiec, a wy nie koniecznie więc zawsze może was łatwo oszukać.
Dlatego też ja postanowiłem złożyć zawiadomienie na policję. Zachęcam wszystkich oszukanych na założoną dziś grupę na fb Nabici w Plusa - grupa dla osób oszukanych przez sieć Plus
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2021, o 13:55 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Re: Oszukany przez Plusa ku przestrodze
No tak, bo idąc do jakiegoś operatora ten operator wie że Ty masz jeszcze jakąś umowę terminową gdzie indziej. Tyle w temacie Rzeczywiście oszustwo jak diabli.zbyszek_232 pisze:Niestety nie wziąłem pod uwagę tego, że konsultant jest oszustem.
Otóż okazało, że trzy z czterech numerów do przeniesienia mają jeszcze umowę na rok w Play. No tak od czasu leczenia sterydami mam problemy z pamięcią więc cóż poczekamy, za rok wrócimy do tematu.
Ja to widzę tak - swoje gapiostwo chcesz po prostu zwalić na kogoś innego. Chciałeś przenieść numery to sporządzono wnioski o przeniesienie numerów. Musiałeś być pytany czy chcesz przeniesienie z końcem umowy u poprzedniego operatora czy natychmiast i ewentualnie zapłacić karę (wybrałes opcję pierwszą, dlatego masz teraz dwie aktywne umowy). A że Ty nie wiesz do kiedy masz umowy, to za przeproszeniem skąd pracownik Plusa ma to wiedzieć?
Jeśli uważasz że konsultant znał Twoją umowę z Play i wprowadził Cię celowo w błąd to napisz reklamację.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
zbyszek_232,
opisz proszę sytuację i wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
opisz proszę sytuację i wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 wrz 2021, o 12:32
Re: Oszukany przez Plusa ku przestrodze
No i proszę odezwał się Pan były konsultant. Pewnie takie przekręty nie są ci obce. Oczywiście taką reklamację złożyłem z zaznaczeniem, że sprawa trafi na policję. Nie byłem pytany od kiedy chcę przenieść tel. Nie prosiłem o założenie nowych numerów i nie płacę za trzy niepotrzebne mi numery ponieważ zostały założone bez mojej zgody. Jeśli sieć plus będzie się upierać przy opłatach za te trzy numery sprawa trafi do sądu z moim wnioskiem o odszkodowanie od konsultanta.mariusz9a pisze:
No tak, bo idąc do jakiegoś operatora ten operator wie że Ty masz jeszcze jakąś umowę terminową gdzie indziej. Tyle w temacie Rzeczywiście oszustwo jak diabli.
Ja to widzę tak - swoje gapiostwo chcesz po prostu zwalić na kogoś innego. Chciałeś przenieść numery to sporządzono wnioski o przeniesienie numerów. Musiałeś być pytany czy chcesz przeniesienie z końcem umowy u poprzedniego operatora czy natychmiast i ewentualnie zapłacić karę (wybrałes opcję pierwszą, dlatego masz teraz dwie aktywne umowy). A że Ty nie wiesz do kiedy masz umowy, to za przeproszeniem skąd pracownik Plusa ma to wiedzieć?
Jeśli uważasz że konsultant znał Twoją umowę z Play i wprowadził Cię celowo w błąd to napisz reklamację.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
zbyszek_232,
czy posiadasz numer złożonej reklamacji?zbyszek_232 pisze:Oczywiście taką reklamację złożyłem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
zbyszek_232 Tobie to się nawet krótkiego regulaminu forum nie chce przeczytać, także nawet nie śmiem podejrzewać Cię, że chociaż zajrzałeś do umowy którą podpisałeś. Tak samo jak nawet nie wiesz co masz w umowie u byłego operatora Także jałowa rozmowa - lepiej straszyć i toczyć pianę z ust. Podaj lepiej Specjalistom Plusa numer reklamacji zamiast straszyć policją czy innymi prokuratorami pamiętaj tylko, że jaki jesteś w stosunku do innych tacy sami oni będą dla Ciebie...
Przeniesienie numeru
Witam, dnia 1 września, udałem się do salonu sieci Plus by przenieść swoj numer z Play, posiadam abonament w SmartDomie i chciałem dołączyć do niego jeszcze jeden numer który był u innego operatora, podpisałem umowę, udzieliłem wszystkich informacji, dostałem numer tymczasowy, w poniedziałek (tj. 04.09) dostałem odpowiedz SMS, ze numer nie został przeniesiony ponieważ doradca który załatwiał sprawę nie dopytał czy numer w Playu byl MIXem, czy byl na kartę, wniosek przeszedł wiec to olał, następnego dnia pojechałem ponownie do salu celem poprawienia wniosku, doradca wysłał ponowny, tym razem poprawny - lecz do dzisiaj cisza, dostałem informacje od Playa, ze taki wniosek dostali i tyle. Jaki jest czas oczekiwania na przeniesienie? Dodam ze nie wiązała mnie żadna umowa/okres wypowiedzenia u operatora sieci Play.
EDYCJA:
Dodam, ze w punkcie dostałem informacje ze numer zostanie przeniesiony następnego dnia.
EDYCJA:
Dodam, ze w punkcie dostałem informacje ze numer zostanie przeniesiony następnego dnia.
Ostatnio zmieniony 8 wrz 2023, o 10:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam posty-post pod postem.
Powód: Połączyłam posty-post pod postem.
Re: Przeniesienie numeru
Jeśli w Play była to oferta na karte, to następny dzień, ale jeśli abonament to ok 30.
Jeśli to był PrePaid, pozostaje kontaktować się z Play co jest grane, bo to oni oddają numer. Oczywiście na wniosku należało zaznaczyć, przeniesienie przed 14 dniami.
Jeśli to był PrePaid, pozostaje kontaktować się z Play co jest grane, bo to oni oddają numer. Oczywiście na wniosku należało zaznaczyć, przeniesienie przed 14 dniami.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witaj Inwestor,
termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ