Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 69
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
- Lokalizacja: PL
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za informację właśnie wysłałem maila pod wskazany adres.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
386dx,
- dziękuję, mam już maila od Ciebie. Zleciłam kontakt
- dziękuję, mam już maila od Ciebie. Zleciłam kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Chciałbym się dowiedzieć, jaki jest maksymalny czas oczekiwania na przedstawienie oferty na przedłużenie umowy?
Pytam, ponieważ 24 lipca wysłałem pierwszą wiadomość do IBOK i do dnia dzisiejszego jedyna informacja, jaką otrzymałem to, że muszę być cierpliwy.
Nie wiem tylko czy starczy mi tej cierpliwości.
Chciałbym się dowiedzieć, jaki jest maksymalny czas oczekiwania na przedstawienie oferty na przedłużenie umowy?
Pytam, ponieważ 24 lipca wysłałem pierwszą wiadomość do IBOK i do dnia dzisiejszego jedyna informacja, jaką otrzymałem to, że muszę być cierpliwy.
Nie wiem tylko czy starczy mi tej cierpliwości.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj bennki,
Podaj proszę numer tego zgłoszenia.bennki pisze:wiadomość do IBOK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
bennki, niestety, pomimo kilkukrotnych prób, nasz przedstawiciel nie mógł się do Ciebie dodzwonić. Za każdym razem zgłasza się poczta głosowa. Poprosiłem o przyspieszenie, jednak z uwagi na preferansową przez Ciebie formę kontaktu, nie mogę podać konkretnej daty realizacji. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij, jako odpowiedz na ostatni mail, numer kontaktowy pod których zechcesz porozmawiać, lub udaj się do jednego z naszych punktów stacjonarnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Po pierwsze wyraźnie informowałem, że interesuje mnie oferta tylko w postaci mailowej, bo ostanie doświadczenia z Państwa konsultantami nie są zbyt pozytywne i w ich efekcie zostałem naciągnięty na warunki umowy, których nie zaakceptowałem w rozmowie telefonicznej. Po drugie jest to umowa na internet i nie rozumiem, dlaczego Państwa konsultanci próbują dodzwonić się na taki numer. Po trzecie kolejny raz firma Plus udowadnia gdzie ma klienta, najgorsze, że z każdą kolejną umową jest gorzej a klient chcą pozostać w sieci musi walczyć z niekompetencją i ignorancją.
I tyle w temacie, chciałem jeszcze napisać kilka słów podsumowania jednak to nie ma wpływu na podejście firmy Plus do swoich klientów, więc nie ma, co marnować czasu.
Pozdrawiam.
I tyle w temacie, chciałem jeszcze napisać kilka słów podsumowania jednak to nie ma wpływu na podejście firmy Plus do swoich klientów, więc nie ma, co marnować czasu.
Pozdrawiam.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
bennki, wszystkie rozmowy, również te ofertowe, są nagrywane. Jeśli warunki na umowie nie były zgodne z ustaleniami, jakie padły podczas rozmowy, należało złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Michał_Plus ostatnio przedłużałem umowę na internet wybrałem ofertę plus internet 50 gdzie mam 45 GB. Nowa umowa wchodzi od 21 sierpnia, i mam pytanko czy mógłbym przed tą datą podejść do salonu plusa i podnieść sobie umowę do wyższego planu taryfowego?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
mentalius, jakim kanałem przedłużałeś umowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Michał_Plus u doradcy w salonie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
mentalius, nie ma możliwości odstąpienia od umowy, tak aby zawrzeć nową na nowych warunkach. Jednak, jeśli nie jest to najwyższa dostępna taryfa dostępna w ramach tej promocji, jest możliwość podniesienia planu taryfowego. Napisz do nas w tej sprawie przez ten formularz (podając w nim nr telefonu, imię, nazwisko, PESEL oraz krótki opis sprawy). Konsulat, mający wgląd do Twojego konta, napisze Ci jak dokładnie przedstawia się sytuacja na chwilę obecną i dalsze postępowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Michał_Plus poleciał mail do BOK.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
mentalius, podaj numer zgłoszenia. Postaram się przyspieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
[#210177]
Michał_Plus Coś takiego?
Michał_Plus Coś takiego?