Strona 42 z 68

Re: Przedłużenie umowy

: 29 mar 2018, o 12:13
autor: slobodan
12 sierpnia kończy mi się umowa, czy mogę poznać warunki jakie ma mi do zaoferowania Plus?

Re: Przedłużenie umowy

: 29 mar 2018, o 13:00
autor: Michał_Plus
slobodan, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Oddzwonimy. :-)

Po rozwiazaniu umowy, dzwonili z oferta na 30 dni....

: 9 kwie 2018, o 01:14
autor: rybka1209
Witam, w dniu 2 kwietnia tato poszedł do salonu plusa złożyć wypowiedzenie umowy, której 2 letni okres upływa 2 maja. Złożył wypowiedzenie i umowa ma się zakończyć jakoś 16 maja. ( miesiąc od kolejnego okresu rozliczeniowego ) dziś tato mi mówi, ze dzwonili do niego z plusa, ze w salonie zrobili błąd bo nie zaproponowali oferty za 30 zł ( wcześniej placilismy 59 zł ) jednak umowa została rozwiązana nie że względu na cenę tylko ciągle zrywanie połączenia. No i zaproponowali tacie że wyślą do domu kartę na internet LTE na 30 dni do przetestowania za darmo. Po czym po chwili się przyznał że zapłacimy za to 30 zł. Czy przypadkiem ktoś nie chce telefonicznie naciągnąć na podpisanie umowy? Przyślą internet, tato podpisze umowę a po 30 dniach jak nie zrezygnuje to umowa zostanie? Ja to tak widzę. Tato twierdzi że to tylko internet za 30 zł na 30 dni, ale jakoś mi się wierzyć nie chce. Proszę o odpowiedź

Re: Przedłużenie umowy

: 9 kwie 2018, o 10:32
autor: Daniel_Plus
rybka1209, niestety na forum nie mam możliwości zweryfikowania informacji i udzielenia odpowiedzi. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt

Re: Przedłużenie umowy

: 12 kwie 2018, o 13:14
autor: szeregus
Witam, wysyłałem już swoje dane przez formularze tutaj dostępne i cisza. Ktoś coś fajnego zaproponuje.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 kwie 2018, o 13:34
autor: Daniel_Plus
szeregus, przekazałem prośbę o kontakt konsultanta w sprawie oferty.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 kwie 2018, o 12:21
autor: rafalzz
Dzień dobry, za kilka dni kończy mi się okres wypowiedzenia. Obecnie mam abonament za 24,99 zł za 40 gb. Do tego umowa zawarta jest na czas nieokreślony.
DUK w zbliżonej cenie oferuje mi tylko wyłącznie umowę na 45 GB za 30 zł na 15 miesięcy (z czego ostatnie trzy miesiące cena wzrasta do 40 zł). W tym jest też 100 GB do wykorzystania przez cały okres umowy. Oferta bardzo średnia. Czy naprawdę nie możecie zaoferować czegoś lepszego (większego podstawowego limitu danych) dla klienta z 11 letnim stażem w Plus Internet :) ?

Re: Przedłużenie umowy

: 24 kwie 2018, o 12:40
autor: Michał_Plus
rafalzz, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 kwie 2018, o 12:54
autor: rafalzz
Michał_Plus pisze:rafalzz, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem.
Wysłane :)

Re: Przedłużenie umowy

: 25 kwie 2018, o 10:03
autor: Michał_Plus
rafalzz, niestety, ale wiadomość do nas nie dotarła. Czy mógłbyś wysłać ją ponownie?

Re: Nocny pakiet danych

: 26 kwie 2018, o 16:44
autor: 386dx
Dzień Dobry
mam pytanie bo od 2 dni kurier nie może dostarczyć mi nowej umowy przychodzą smsy, że kurier nikogo nie został a w domu zawsze ktoś jest pełnoletni - na jaki adres zostało wysłane zamówienie 201804225124209 ? Oczywiście chciałbym otrzymać tą wiadomość prywatnie.
Być może poszła na korespondencyjny zamiast wysyłki, który tez podałem.
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 26 kwie 2018, o 17:15
autor: Daniel_Plus
386dx, skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365

Co się dzieje umową po zakończeniu okresu oznaczonego?

: 17 maja 2018, o 17:15
autor: AngelDust
Witam,

Niedługo kończy mi się umowa na czas oznaczony (18 miesięcy). Obecnie obowiązująca oferta to: Ja + Internet LTE 90GB w promocji o nazwie: Ja + Internet LTE - tylko SIM - 50% taniej dla stałych klientów (18m).
Rozumiem że po jej zakończeniu, umowa zmienia się w umowę na czas nieoznaczony. Ale co dzieje się z cennikiem? Przy poprzednim przedłużeniu otrzymałem tylko aneks do umowy, regulamin promocji i cennik promocyjny. Nie ma w żadnym z załączonych dokumentów wzmianki o tym co dzieje się po zakończeniu umowy, ani jakie ceny będą obowiązywać.

Na chwilę obecną złożyłem oświadczenie o rezygnacji, bojąc się wyższych cen po zakończeniu czasu oznaczonego umowy. Jednak byłbym skłonny je wycofać jeśli dostałbym potwierdzenie warunków umowy po zakończeniu czasu oznaczonego. Miła dziewczyna oferująca mi kontynuację współpracy kazała sprawdzić umowę. Jednak jak już wspomniałem w umowie nie ma żadnej wzmianki o tym. Gdzie szukać dokumentów? Kto może potwierdzić mi warunki umowy?

Re: Co się dzieje umową po zakończeniu okresu oznaczonego?

: 17 maja 2018, o 17:27
autor: Michał_Plus
AngelDust, prześlij proszę przez ten formularz dokładny opis sytuacji wraz z danymi:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Re: Przedłużenie umowy

: 18 maja 2018, o 12:25
autor: AngelDust
Witam,

Formularz własnie poszedł.

Pozdrawiam