Kaucja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 wrz 2014, o 12:26
Kaucja
Witam
Zamówiłem w sklepie internetowym telefon Sony Xperia M2 w ofercie smartdom 39,99 zł lecz to zamówienie zostało anulowane (powód wpłata kaucji). I teraz moje pytanie jaka może być wysokość tej kaucji ??
Zamówiłem w sklepie internetowym telefon Sony Xperia M2 w ofercie smartdom 39,99 zł lecz to zamówienie zostało anulowane (powód wpłata kaucji). I teraz moje pytanie jaka może być wysokość tej kaucji ??
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Kaucja
benqt70i nie możemy Ci dać jednoznacznej odpowiedzi - wysokość kaucji może być różna - niemniej może być to nawet 7600 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kaucja
Dlaczego te kaucje są tak wysokie ??
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Kaucja
benqt70i nie mówię, że kaucja przynana Tobie mogła być takiej wysokości. Niemniej wysokośc kaucji jest ustalana zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru - KAUCJA
Witam.
Problem polega na tym, że chcąc przenieść numer z Orange poproszono mnie o kaucje w wysokości 1500zl. Co to jest za praktyka w ogóle? Masakra. Da się to jakoś obejść może?
Problem polega na tym, że chcąc przenieść numer z Orange poproszono mnie o kaucje w wysokości 1500zl. Co to jest za praktyka w ogóle? Masakra. Da się to jakoś obejść może?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2015, o 17:16 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA
musisz rozwiazac umowe z końcem jej trwania. jeżeli zrobisz to teraz a np. do końca masz 6 miesięcy to musisz zapłacić kare za wcześniejsze zerwanie umowy
Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA
Ale o kaucje poprosił mnie Plus. Umowa w Orange zakończyła się w lipcu 2014 i jest na czas nieokreślony w tym momencie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA
Witaj korfanty4,
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA
Umowa była na firmę. W trakcie trwania umowy z Orange zmieniła sie jedynie nazwa owej firmy. Czy kaucja może być przyczyną tego że były różne nazwy firmy? Ale regon nip i inne dane oczywiście sa takie same oczywiście.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA
korfanty4, nie, zmiana nazwy firmy nie ma na to wpływu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA
To nie rozumiem w takim razie. Zaległości w płatnościach nie mogę mieć bo nie jestem waszym klientem przecież. Szkoda. Wniosek taki że będziecie jedynie przez to tracić klientów.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Kaucja
korfanty4, szczegółowe informacje znajdziesz w RŚUT
11 Zasady i sposób pobierania Kaucji
1. POLKOMTEL może zażądać od
Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy
lub w trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji
w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia
POLKOMTEL dokonania kopii
dokumentów wymaganych przez
POLKOMTEL w zakresie niezbędnym
do zawarcia Umowy lub okazane
dokumenty w zakresie niezbędnym do
zawarcia Umowy budzą wątpliwości co
do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy
zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane
w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny
wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę
wiarygodności płatniczej wynikającą
z danych będących w posiadaniu
POLKOMTEL w stopniu: niski, średni,
wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę
wiarygodności płatniczej wynikającą
z danych udostępnionych przez biuro
informacji gospodarczej lub inne
podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia
Abonentowi usług roamingu lub usług
połączeń międzynarodowych,
h. przed rozpoczęciem świadczenia
Abonentowi usług o podwyższonej
opłacie lub innych Usług, z których
korzystanie wiąże się z ponoszeniem
opłat przekraczających opłaty
podstawowe określone w Cenniku,
i. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust.
12.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kaucja
Witam. Przez prawie miesiąc usiłowałem przenieść nr do Plusa. Byłem w trakcie wymiany dowodu osobistego .Wyznaczono kaucję w wys 7600 .Przez dwa tygodnie nikt nie potrafił wytłumaczyć z jakiego powodu ta kaucja.Przez ponad dwa tyg po otrzymaniu nowego dokumentu Dział aktywacji pomimo przesłania ksero nowego dokumentu nie wycofał kaucji ! Po 4 próbach ( 2 -w salonie, raz przez konsultanta, raz przez internet ) . Widać jak operatorowi zależy na potencjalnych klientach .Może lepiej , że nie doszło do podpisania umowy.
Re: Kaucja
(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:08 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Kaucja
sta131 przyczyny naliczenia kaucji Krzysiek_Plus zmieścił w poście powyżej.
grzadam dzięki opinię i sugestie dotyczące kaucji.
grzadam dzięki opinię i sugestie dotyczące kaucji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ