sedzia20 pisze:Witam!
Piszę, bo mam problem z MNP Play do Plusa - umowa zawarta w październiku na numer tymczasowy, w Playu nr uwolniono 31.10. a nic dalej po stronie +GSM się nie dzieje - proszę o pomoc.
Dodam, iż Play najpierw wpisał datę uwolnienia na 1.02.2016, ale dziś dzwonili, że 31.10. zostało to poprawione.
Witam!
Odświeżam temat, gdyż sprawa nadal nie jest zakończona!
Zgodnie z treścią korespondencji z IOK, numer mojej mamy miał być w Plusie 1.01., natomiast do tej pory MNP nie zrealizowało się.
Kontaktowałem się w tej sprawie z Play, powiedziano mi że oni są gotowi na uwolnienie numeru, wg 3-ech konsultantów sprawa ma status "czeka na przeniesienie/portację".
Ponieważ żadnemu z operatorów nie zależy na zakończeniu tej sprawy, jest odbijana piłeczka (Wasz konsultant uznał, że zrezygnowaliśmy z MNP co jest wierutną bzdurą, gdyż umowa dawno jest podpisana i opłaty są naliczane) -udaję się w poniedziałek do delegatury UKE, by złożyć skargę i poprosić o pomoc, gdyż sam nie mam szans w walce z operatorami.
Jest mi przykro, że Plus "olał" ten temat, i jeśli UKE przyzna nam rację będę robił wszystko, by zrezygnować z podpisanej umowy z Waszej winy. Któraś z sieci jest winna, po naszej stronie wszystko zostało dopełnione - nie może tak być, że możecie całkowicie bezkarnie, poza prawem, działać w naszej sprawie. Znajdę winnego prędzej, czy później.