Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam sprawa smsów się wyjaśniła. Konsultant włączył mi jakąś blokadę ze nie mogę wysłać SMS powyżej 12gr dziwne bo przecież mam nielimitowane,ale nie ma co już sama na to wpadłam i jeden problem rozwiązała i poprosiłam o usunięcie blokady i smsy działają. Kolejna sprawa odnoszę wrażenie że komsultanci nie do końca rozumieją jako problem zgłaszam. Problem jest w tym, że im system pokazuje ze numer docelowy który miał zostać przeniesiony 792xxxx jest aktywny i osoba z działu technicznego, która dostaje zgłoszenie weryfikuje je wpisuję numer docelowy w system wyskakuje info ze aktywny i zamyka zgłoszenie bo już wszystko działa. Problem jest następujący system BLEDNIE pokazuje aktywny numer na moim koncie w systemie BOK plusa, numer który pokazuje się jako aktywny 792xx w rzeczywistości nie jest aktywny! W rzeczywistości aktywny jest numer tymcZasowy 665xxx który w systemie biura obsługi klienta rozpoznaje go jako nieaktywny.
Moim zdaniem błąd jest w systemie zgłaszania tego problemu przez konsultant do działu technicznego. Piszą do techników ze numer jest nieaktywny po czym osoby z działu technicznego na podstawie informacji z systemu widzą, że teoretycznie jest aktywny a tymcZasowy nieaktywny więc jest cacy i bach zamykają zadanie, dlatego też dopóki nikt tego dobrze nie zgłosi to problem i za 100 lat nie zniknie. Bo naprawa tzn podmienienie numeru w państwa systemie to naprawa na 5 minut.
Moim zdaniem błąd jest w systemie zgłaszania tego problemu przez konsultant do działu technicznego. Piszą do techników ze numer jest nieaktywny po czym osoby z działu technicznego na podstawie informacji z systemu widzą, że teoretycznie jest aktywny a tymcZasowy nieaktywny więc jest cacy i bach zamykają zadanie, dlatego też dopóki nikt tego dobrze nie zgłosi to problem i za 100 lat nie zniknie. Bo naprawa tzn podmienienie numeru w państwa systemie to naprawa na 5 minut.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Ada,
eskalowałam ponownie sprawę. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
eskalowałam ponownie sprawę. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Cały czas nie mam przeniesienia numeru 7 dzien....
możecie zweryfikować zgłoszenie techniczne req 000000251332.
O jedno Was prosze naprawcie mi numer za ktory płace nie przepraszajcie, nie prości o cierpliwość... Naprawcie błagam!
możecie zweryfikować zgłoszenie techniczne req 000000251332.
O jedno Was prosze naprawcie mi numer za ktory płace nie przepraszajcie, nie prości o cierpliwość... Naprawcie błagam!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ada,
ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Przepraszam za czas oczekiwania.
Edycja:
Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę jak obecnie wygląda sytuacja.
ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Przepraszam za czas oczekiwania.
Edycja:
Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę jak obecnie wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
22 426 83 35 Czy to Państwa numer? Ktoś dzwonił możliwe ze od Wa tzn puścił wędkę
EDYCJA:
Dziękuje odzyskałam swój numer
EDYCJA:
Dziękuje odzyskałam swój numer
Ostatnio zmieniony 5 lip 2017, o 14:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Powód: połączono posty- post pod postem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
ADA,
cieszymy się, że już wszystko działa.Ada pisze:odzyskałam swój numer
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Proszę o wiarygodną informację albowiem mam sprzeczne info odnośnie przeniesienia numeru z mix play do abonamentu plusa. Mianowicie co jest prawdą:
- mogę złożyć wniosek o przeniesienie numeru na 4 doładowania przed zakończeniem współpracy z play (info ze sklepu internetowego)
- muszę wykonać wszystkie doładowania, a dopiero potem mogę złożyć wniosek o przeniesienie (info z salonu stacjonarnego Plus)
No chyba że każdy kanał sprzedażowy ma inny tryb postępowania. W każdym razie proszę o rozwianie moich wątpliwości.
- mogę złożyć wniosek o przeniesienie numeru na 4 doładowania przed zakończeniem współpracy z play (info ze sklepu internetowego)
- muszę wykonać wszystkie doładowania, a dopiero potem mogę złożyć wniosek o przeniesienie (info z salonu stacjonarnego Plus)
No chyba że każdy kanał sprzedażowy ma inny tryb postępowania. W każdym razie proszę o rozwianie moich wątpliwości.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
demondko,
- generalnie zasada jest taka, że liczba dni od złożenia wniosku przeniesienia numeru do dnia zakończenia promocji nie może przekraczać 120 dni. Zatem powinieneś móc dokonać przeniesienia niezależnie od kanału sprzedaży. Na ten okres otrzymasz numer tymczasowy w Plusie.
- generalnie zasada jest taka, że liczba dni od złożenia wniosku przeniesienia numeru do dnia zakończenia promocji nie może przekraczać 120 dni. Zatem powinieneś móc dokonać przeniesienia niezależnie od kanału sprzedaży. Na ten okres otrzymasz numer tymczasowy w Plusie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 07:19
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Minął 11 dzień od czasu kiedy powinnam mieć przeniesiony numer do sieci Plus, ale nikt sobie z tego nic nie robi, że jedna osoba wśród tylu abonamentów plusa jest niezadowolona, bo nie ma swojego numeru. Technicy plusa chyba wszyscy są na wakacjach, bo od połowy maja, od kiedy to również numer tymczasowy mi nie działa nic nie robią. Życzę im udanych wakacji i z utęsknieniem czekam aż sobie przypomną o mnie. Porada z Plusa, aby kupić sobie starter jest genialna, załatwia wszystko. Tak więc w takim wyborowym nastroju zaczynam 12 dzień bez telefonu. Miłego dnia załogo Plusa
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
migotka901,
- przepraszam za tę sytuację. Wczoraj wysłaliśmy interwencję w Twojej sprawie. Czekamy aktualnie na odpowiedź.
- przepraszam za tę sytuację. Wczoraj wysłaliśmy interwencję w Twojej sprawie. Czekamy aktualnie na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 07:19
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
kolejny dzień bez mojego numeru. Myślę, że wolelibyście, abym zrezygnowała i sama odstąpiła od umowy i przestała pisać. Problem byłby z głowy. Dział techniczny miałby prostsze zagadnienia do rozwiązania. Ile można czekać?
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Bylibyśmy zainteresowani przeniesieniem 8 sim + 1sim internet do plus (oferta dla firm). Do kilku nr-ów na pewno telefony. Proszę o dobrą ofertę!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
prospreco,
jeśli chcesz zapoznać się z naszą ofertą, wypełnij ten formularz: https://www.plus.pl/formularze/doradca-biznesowy. Nasz doradca wkrótce do Ciebie oddzwoni.
jeśli chcesz zapoznać się z naszą ofertą, wypełnij ten formularz: https://www.plus.pl/formularze/doradca-biznesowy. Nasz doradca wkrótce do Ciebie oddzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 07:19
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Czy Plus wyobraża sobie, jak utrudnione jest życie bez telefonu. Podstawowa rzecz, Nie mogę robić przelewów, a gdybym chciała zmienić numer telefonu do autoryzacji przelewów muszę autoryzować zmianę poprzez wpisanie hasła, które przyjdzie na numer telefonu, który mi zabraliście. Zmusicie mnie, abym zmarnowała czas i poszła do placówki banku, aby zapłacić faktury. Oddajcie mi mój numer!!!!!! Nikt nic nie robi w mojej sprawie. Wszyscy, którzy planują zmianę sieci na Plus niech się skontaktują z przyszłym usługodawcą czy nie będzie miał problemu z przeniesieniem jego numeru, w przeciwnym razie będziecie w takiej samej sytuacji jak ja. Od 1 lipca nie mam swojego numeru przenoszonego do sieci Plus.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
migotka901,
przepraszam Cię za napotkane utrudnienia. Przeloguj proszę telefon (wyłącz i włącz). Daj znać, czy opisana sytuacja nadal występuje.
przepraszam Cię za napotkane utrudnienia. Przeloguj proszę telefon (wyłącz i włącz). Daj znać, czy opisana sytuacja nadal występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ