Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Witaj kaska251,
czy wysyłałaś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
czy wysyłałaś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Tak i przyszedł zwrotny sms Nie można dezaktywowac usługi nie istnieje profil użytkownika.Basia_Plus pisze:Witaj kaska251,
czy wysyłałaś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
kaska251,
z pozycji forum nie mam wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji opisanej sytuacji, skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mam wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji opisanej sytuacji, skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Plus jakiś czas temu zmienił stronę logowania (choć zasady pozostały te same) i cóż się okazało?kaska251 pisze:Tak i przyszedł zwrotny sms Nie można dezaktywowac usługi nie istnieje profil użytkownika.
Pomimo, że wcześniej posiadałem konto, a na nim wybrane i opłacone utwory, korzystałem aktywnie z czasoumilacza, następnie zawiesiłem odtwarzanie utworów poprzez stronę www to w chwili obecnej nie mam konta na https://www.czasoumilacz.pl/ - "Profil nie został aktywowany".
Brak słów.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
[#925378]Basia_Plus pisze:kaska251,
z pozycji forum nie mam wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji opisanej sytuacji, skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
sl@w_es,
kaska251,
po wpisaniu numeru telefonu i hasła sesji, które dociera na telefon, w którym miejscu pojawia się ten komunikat?sl@w_es pisze:"Profil nie został aktywowany".
kaska251,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.kaska251 pisze:[#925378]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Po zalogowaniu na stronie https://www.czasoumilacz.pl po lewej stronie:[color=#00BF00]Basia_Plus[/color] pisze:po wpisaniu numeru telefonu i hasła sesji, które dociera na telefon, w którym miejscu pojawia się ten komunikat?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
sl@w_es,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Bardzo dziękuję za zainteresowanie, ale nie skorzystam z propozycji.[color=#00BF00]Basia_Plus[/color] pisze:sl@w_es,
podeślij proszę numer telefonu (...)
Świadomie zawiesiłem odtwarzanie utworów - nie usuwałem konta, a tu i teraz chciałem tylko przedstawić nieczyste zagranie Operatora, który odciął "stare" konto od nowego systemu nie informując o tym w żaden sposób, a tak nie powinno się stać ponieważ utwory wcześniej zostały wykupione.
I na tym poprzestanę - powstrzymam się od nazywania rzeczy po imieniu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec