Strona 1 z 1

Brak aktywacji numeru

: 19 wrz 2014, o 20:05
autor: waski920
Witam,
szukam tutaj rozwiązania mojego problemu. Otóż w środę otrzymałem przesyłkę od Plusa, z nową karta sim, gdyż przenosiłem numer. W środę też ją uruchomiłem. Konsultant podczas podpisywania umowy zapewniał, że potrwa to nie więcej niż 24 godz, powinno zająć tylko kilka godzin! Tymczasem żadnych zmian nie ma, jestem już trzeci dzień bez telefonu a nie tak miało to wyglądać!! Nie fajnie gdyby Plus na samym wstępie miał złapać już minusa, a jeżeli to się szybko nie naprawi, to rozważę odstąpienie od umowy.

Czekam na szybkie rozwiązanie mojej sprawy.
Pozdrawiam
P.

Re: Brak aktywacji numeru

: 19 wrz 2014, o 23:11
autor: mariusz9a
Nie lepiej zadzwonić na infolinię? Bo niby co my zwykli ludzie mamy zrobić z Twoim problemem?