Przedłużenie umowy
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 lip 2009, o 10:50
Przedłużenie umowy
Witam,
Mam kilka pytań dotyczących przedłużenia umowy w Plusie dla klientów indywidualnych:
1. Na jakiej najnowszej taryfie można wziąść rabat na abonament?
2. Jaki jest dodatkowy pakiet minut do wszystkich sieci ANZ w taryfach Syberyjskich: 40/55/75?
3. W jaki sposób wytargowac u nich słynny pakiet dodatkowy 1000minut za przedłużenie umowy(10x100 minut) ? ;)
PPOZDRAWIAM
Onyx
Mam kilka pytań dotyczących przedłużenia umowy w Plusie dla klientów indywidualnych:
1. Na jakiej najnowszej taryfie można wziąść rabat na abonament?
2. Jaki jest dodatkowy pakiet minut do wszystkich sieci ANZ w taryfach Syberyjskich: 40/55/75?
3. W jaki sposób wytargowac u nich słynny pakiet dodatkowy 1000minut za przedłużenie umowy(10x100 minut) ? ;)
PPOZDRAWIAM
Onyx
Re: Przedłużenie umowy
1) Rabat dostajemy przy pwa w Taniorozmownych, ewentualnie anz w tej chwili jest dla ind. jest to Nowy Plus.
2) Są różne pakiety, do wszystkich, do plusa, do plusa wiw, 1000min tylko w przypadku jeśli złożyłeś jakiś czas temu rezygnację i za kilka dni wyłączą ci numer no i sami mogą zaproponować, ewentualnie dzwonisz i wycofujesz rezygnację.
2) Są różne pakiety, do wszystkich, do plusa, do plusa wiw, 1000min tylko w przypadku jeśli złożyłeś jakiś czas temu rezygnację i za kilka dni wyłączą ci numer no i sami mogą zaproponować, ewentualnie dzwonisz i wycofujesz rezygnację.
Re: Przedłużenie umowy
Co do przedłużenia umowy... i ewentualnych promocji dla stałych klientów. Ponieważ moja umowa dobiega końca i NIE MA na stronie informacji o telefonach dostępnych dla przedłużających umowę, wysłałem maila z zapytaniem o oferty. Po kilku dniach przyszła wiadomość: "[...]proszę Pana o telefoniczny kontakt z konsultantem Działu Obsługi Klienta[...]". Oczywiście taki kontakt to minimum 0,95 zł :)
no i wszystko jasne :)
0,95 * (ilość klientów chcących przedłużyć umowę) = czysty zysk :)
Dodam, że wykonałem już 3 takie telefony. Za pierwszym razem obiecano mi przesłać ofertę mailem - niestety nic nie dotarło. Kolejny telefon = "sprawdzimy to" itd...
A ja pamiętam jeszcze czasy, kiedy to Konsultant dzwonił do klienta, przypominał o kończącej się umowie i proponował np atrakcyjne telefony...
A swoją drogą ciekawe... XXI wiek - era internetu i ani za pomocą maila ani ze strony internetowej nie można uzyskać informacji.
no i wszystko jasne :)
0,95 * (ilość klientów chcących przedłużyć umowę) = czysty zysk :)
Dodam, że wykonałem już 3 takie telefony. Za pierwszym razem obiecano mi przesłać ofertę mailem - niestety nic nie dotarło. Kolejny telefon = "sprawdzimy to" itd...
A ja pamiętam jeszcze czasy, kiedy to Konsultant dzwonił do klienta, przypominał o kończącej się umowie i proponował np atrakcyjne telefony...
A swoją drogą ciekawe... XXI wiek - era internetu i ani za pomocą maila ani ze strony internetowej nie można uzyskać informacji.
Re: Przedłużenie umowy
Są pokazane telefony z cenami dla nowych i obecnych klientów,w zależności z jakiej promocji chcesz skorzystać.lotus79 pisze:Co do przedłużenia umowy... i ewentualnych promocji dla stałych klientów. Ponieważ moja umowa dobiega końca i NIE MA na stronie informacji o telefonach dostępnych dla przedłużających umowę,
Dla klientów indywidualnych,zobacz np.tutaj:
http://plus.pl/oferta_indywidualna/plus ... ych_umowe/
http://plus.pl/oferta_indywidualna/plus ... _klientow/
tutaj masz telefony w górnej ramce wybierasz promocję,a przy telefonach taryfę:
http://www1.plus.pl/si/webapp/wcs/store ... geNumber=1
Wybierasz obojętnie jaką promocję z ogólnej oferty,telefon,taryfę i masz orientacyjną cenę,a niektóre modele są dla stałych klientów w jeszcze niższej cenie niż ta podana,ale to już dowiesz się przy rozmowie z konsultantem.
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 sty 2010, o 18:49
Re: Przedłużenie umowy
Witam wszystkich serdecznie!!!!!
Mam takie pytanko obecnie posiadam abonament kubali kończy mi się 29 marca tego roku. Chcę przedłużyć umowę - mogę to zrobić przez internet czy muszę iść do punktu sprzedaży????????
Z Góry Bardzo Dziękuję!!!!!
Mam takie pytanko obecnie posiadam abonament kubali kończy mi się 29 marca tego roku. Chcę przedłużyć umowę - mogę to zrobić przez internet czy muszę iść do punktu sprzedaży????????
Z Góry Bardzo Dziękuję!!!!!
Re: Przedłużenie umowy
Przedłużenia umowy można dokonać tylko w salonie firmowym,punkcie dilerskim sprzedającym usługi Plusa lub telefonicznie u konsultanta pod numerem 2601kamilldz86 pisze:Witam wszystkich serdecznie!!!!!
Mam takie pytanko obecnie posiadam abonament kubali kończy mi się 29 marca tego roku. Chcę przedłużyć umowę - mogę to zrobić przez internet czy muszę iść do punktu sprzedaży????????
Z Góry Bardzo Dziękuję!!!!!
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Re: Przedłużenie umowy
Z tym że najlepsze warunki dostaniesz dzwoniąc pod 2699, w salonie to to c ona stronie internetowej (warunki), niewiele wiecej mogą może dać pod 2601. Dla przykładu mi na 2gim tel (bo jeden mam w +), w playu co mam proponują umowę bez telefonu na przedłuzenie na rok i za 47,5 zł 243 min do wszystkich + 500 po sieci i stacj.
Re: Przedłużenie umowy
no i ryzyko jak to drogą kurierską że coś nie zostanie dołączone itc .
Niezgodność umowy , bla bla bla
Niezgodność umowy , bla bla bla
GG: 1546357
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
Re: Przedłużenie umowy
eciu pisze:no i ryzyko jak to drogą kurierską że coś nie zostanie dołączone itc .
Niezgodność umowy , bla bla bla
Dokładnie tak.
Re: Przedłużenie umowy
Witam niedługo kończy się moja umowa i chciałbym wiedzieć w jakiej cenie otrzymam Nokie N95 w abonamencie 29zl.
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Przedłużenie umowy
Po pierwsze ten telefon już dawno wyszedł ze sprzedaży w Plusie. Chyba tylko cudem gdzieś jeszcze uchował.
Po drugie na przedłużenie umowy w promocyjnej ofercie Bezlik 29 zł na 12 miesięcy Nokia N95 jest ze sporą dopłatą 1299 zł.
Po drugie na przedłużenie umowy w promocyjnej ofercie Bezlik 29 zł na 12 miesięcy Nokia N95 jest ze sporą dopłatą 1299 zł.
Re: Przedłużenie umowy
Za tą cenę na portalu aukcyjnym kupisz nawet trzy takie NOWE telefony i jeszcze Ci kasa zostanie, a zobowiązania żadnego nie podpisujesz, chyba, że wtedy (po zakupie telefonu) zdecydujesz się na ofertę bez telefonu dzięki czemu i tak finansowo będziesz do przodu.rafal2119 pisze:(...) na przedłużenie umowy w promocyjnej ofercie Bezlik 29 zł na 12 miesięcy Nokia N95 jest ze sporą dopłatą 1299 zł.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 5 sie 2011, o 12:10
Re: Przedłużenie umowy
[ad]witam
chciałem wyrazić swoje wielkie oburzenie i niezadowolenie z tego w jaki sposób traktowani są klienci tejże właśnie sieci. To jest po prostu skandal to co się dzieje. i jeszcze to hasło: "stali klienci mają lepiej" sratatata, to jest śmiech na sali. Miesiąc temu poszedłem przedłużyć umowe, telefon wybrałem z ulotki w konkretnej taryfie, lecz telefon nie był jeszcze dostepny w punkcie sprzedaży tylko w magazynie wiec złozylem zamówienie tego telefonu. Owe zamówienie miało być zrealizowane w ciągu dwóch dni, tak mi bynajmniej powiedziano. Telefon przyszedł po miesiacu. Gdy udałem się po jego odbiór powiedziano mi że nie mogą mi go dać gdyż telefon nie jest juz dostępny w taryfie którą wybrałem. Nikt nie raczył mnie o tym poinformować i miesiąc czekania poszedł w d... grzecznie mówiąc. oczywiscie w miedzy czasie zmienialy sie panie i zadna o niczym nie wiedziala
Jeżeli ktoś by mógł podać miejsce gdzie moge złożyc jeszcze zażalenie byłbym wdzięczny.
to tyle z mojej strony nie dajcie sie robic w bambuko[/ad]
chciałem wyrazić swoje wielkie oburzenie i niezadowolenie z tego w jaki sposób traktowani są klienci tejże właśnie sieci. To jest po prostu skandal to co się dzieje. i jeszcze to hasło: "stali klienci mają lepiej" sratatata, to jest śmiech na sali. Miesiąc temu poszedłem przedłużyć umowe, telefon wybrałem z ulotki w konkretnej taryfie, lecz telefon nie był jeszcze dostepny w punkcie sprzedaży tylko w magazynie wiec złozylem zamówienie tego telefonu. Owe zamówienie miało być zrealizowane w ciągu dwóch dni, tak mi bynajmniej powiedziano. Telefon przyszedł po miesiacu. Gdy udałem się po jego odbiór powiedziano mi że nie mogą mi go dać gdyż telefon nie jest juz dostępny w taryfie którą wybrałem. Nikt nie raczył mnie o tym poinformować i miesiąc czekania poszedł w d... grzecznie mówiąc. oczywiscie w miedzy czasie zmienialy sie panie i zadna o niczym nie wiedziala
Jeżeli ktoś by mógł podać miejsce gdzie moge złożyc jeszcze zażalenie byłbym wdzięczny.
to tyle z mojej strony nie dajcie sie robic w bambuko[/ad]
Re: Przedłużenie umowy
http://www.plus.pl/indywidualna/Kontakt/artur199123 pisze:Jeżeli ktoś by mógł podać miejsce gdzie moge złożyc jeszcze zażalenie byłbym wdzięczny.
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Przedłużenie umowy
Tak z ciekawości to o jaki telefon chodzi i jaką taryfę?artur199123 pisze:telefon wybrałem z ulotki w konkretnej taryfie