SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SmartDOM
zif,
- w takim razie taka umowa będzie mogła zostać umową uprawiającą
- w takim razie taka umowa będzie mogła zostać umową uprawiającą
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam
Jaka jest minimalna kwota abonamentu do utrzymania Smart Dom ?? akualnie mam 49,99 a kończy mi się umowa na smart dom i myślałem by przedłużyć też telefon .
Jaka jest minimalna kwota abonamentu do utrzymania Smart Dom ?? akualnie mam 49,99 a kończy mi się umowa na smart dom i myślałem by przedłużyć też telefon .
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 wrz 2014, o 09:51
Re: SmartDOM
Czy zakończenie umowy uprawniającej (abonament w Plusie) do rabatu na CP wiąże się z karą finansowa, czy też tylko utratą rabatu? Oczywiście mówię o zakończeniu umowy na abonament w terminie wynikającym z długości kontraktu.
Dziękuję i pozdrawiam.
Dziękuję i pozdrawiam.
Re: SmartDOM
Jeśli rozwiążesz umowę uprawniającą stracisz rabat(y). Kary za rozbicie Smatdomu nie ma.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj andrejj,
istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
cocodrillo1,
zgodnie z tym co napisał torre24, rozwiązanie umowy uprawniającej spowoduje usunięcie rabatów na kolejnych umowach objętych Programem smartDOM. Jeśli rozwiążesz umowę po zakończonym okresie promocyjnym kara umowna nie zostanie naliczona.
istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
cocodrillo1,
zgodnie z tym co napisał torre24, rozwiązanie umowy uprawniającej spowoduje usunięcie rabatów na kolejnych umowach objętych Programem smartDOM. Jeśli rozwiążesz umowę po zakończonym okresie promocyjnym kara umowna nie zostanie naliczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
A czy są takie (obniżające podstawowe zobowiązanie, bez rozbijania SmartDomu) oferty specjalne, gdy Umową Uprawniającą jest Plus Mix?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
zif,
obniżenie abonamentu do progu 39,90 zł dotyczy tylko oferty abonamentowej.
obniżenie abonamentu do progu 39,90 zł dotyczy tylko oferty abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję. Proszę więc o przekazanie sugestii osobom decyzyjnym, by możliwość obniżenia zobowiązania pojawiła się także w Mixie - gdyż część klientów jest tu wyraźnie dyskryminowana, i to część ogólnie najmniej kłopotliwa dla operatora (debetów nie narobią, płacą terminowo, bo natychmiast po terminie mają odcinane wychodzące, etc.).
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
zif,
Twoją sugestię przekazałam dalej.
Twoją sugestię przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Mam w SmartDom internet za 1 zł jako trzecią usługę. Czy w trakcie obowiązywania umowy mogę zmienić na inną usługę np. kolejny numer telefoniczny?
Re: SmartDOM
Nie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
pafcioo,
potwierdzam, co napisał patryk7588.
potwierdzam, co napisał patryk7588.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Mam SmartDom z pierwszej edycji (kolejno: telefon, telewizja, internet). Oprócz tego mam jeszcze trzy umowy telewizyjne. Z jednej z tych umów chciałbym zrezygnować. Mogę, czy rozwali mi to SmartDom? Przed chwilą właśnie dzwonił do mnie konsultant Cyfrowego Polsatu w sprawie złożonego przeze mnie wypowiedzenia, i powiedział, że stracę rabaty na wszystkich umowach. Czy to prawda?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
zif,
doprecyzuj, z której umowy chcesz zrezygnować, z tej, która jest w ramach smartDOM czy też jednej z tych trzech pozostałych?zif pisze:Mam SmartDom z pierwszej edycji (kolejno: telefon, telewizja, internet). Oprócz tego mam jeszcze trzy umowy telewizyjne. Z jednej z tych umów chciałbym zrezygnować
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Oczywiście z jednej z trzech pozostałych - w przypadku którejś ze smartdomowych nie miałbym wątpliwości.
edit: konsultant zacytował mi, jeśli dobrze pamiętam, następujący punkt regulaminu: "Jeśli Abonent w momencie podpisywania Nowej Umowy I/II TV wśród posiadanych usług miał
także inną umowę o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych i zrezygnuje z tamtej umowy utraci także Rabat/Upust specjalny na Nową Umowę I
lub Nową Umowę II TV. Jeżeli w momencie utraty Rabatu Abonent posiadał także Nową Umowę II
to o ile spełnia warunki zostanie ona zakwalifikowana jako Nowa Umowa I i będzie na nią
przyznawany Rabat".
Jeśli czegoś nie przeoczyłem, to ów punkt jest w regulaminie drugiej edycji SmartDomu. Ja korzystam z pierwszej.
edit: konsultant zacytował mi, jeśli dobrze pamiętam, następujący punkt regulaminu: "Jeśli Abonent w momencie podpisywania Nowej Umowy I/II TV wśród posiadanych usług miał
także inną umowę o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych i zrezygnuje z tamtej umowy utraci także Rabat/Upust specjalny na Nową Umowę I
lub Nową Umowę II TV. Jeżeli w momencie utraty Rabatu Abonent posiadał także Nową Umowę II
to o ile spełnia warunki zostanie ona zakwalifikowana jako Nowa Umowa I i będzie na nią
przyznawany Rabat".
Jeśli czegoś nie przeoczyłem, to ów punkt jest w regulaminie drugiej edycji SmartDomu. Ja korzystam z pierwszej.