SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2016, o 13:32
Re: SmartDOM
Witam,
obecnie posiadam abonament w plusie za 59 zł i do tego telewizje jako 2 produkt w smart dom za którą płace po rabacie około 34 zł.
Niedługo kończy mi się abonament w plusie i pytanie moje brzmi jaki jest minimalny abonament upoważniający do zniżki i czy o zniżce decyduje tylko abonament czy abonament z ratami za telefon?
obecnie posiadam abonament w plusie za 59 zł i do tego telewizje jako 2 produkt w smart dom za którą płace po rabacie około 34 zł.
Niedługo kończy mi się abonament w plusie i pytanie moje brzmi jaki jest minimalny abonament upoważniający do zniżki i czy o zniżce decyduje tylko abonament czy abonament z ratami za telefon?
Re: SmartDOM
Witaj mover2002,
- generalnie aby utrzymać rabaty z tyt. smartDOM należy zachować abonament na tym samym poziomie (ewentualnie wyższym). Istotny jest sam abonament, raty za telefon nie mają wpływu.
- generalnie aby utrzymać rabaty z tyt. smartDOM należy zachować abonament na tym samym poziomie (ewentualnie wyższym). Istotny jest sam abonament, raty za telefon nie mają wpływu.
Ewa_Plus pisze: - jeśli będziesz przedłużał umowę przez nasz Dział Utrzymania Klienta (DUK), to jest szansa, że będzie można obniżyć abonament do 49,90 zł i zachować rabat. Musi to być jednak specjalna, dedykowana oferta. Konsultant DUK sprawdzi, czy jest dostępna dla Twojego numeru.
(...) Jeśli podesłałbyś mi ten numer przez formularz wraz z numerem kontaktowym (jeśli jest inny), to mogę zlecić kontakt naszego pracownika, który sprawdzi dostępne dla Ciebie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
W dniu 30.10.2015 r. zawarłam z Polkomtelem umowę(aneks) na abonament Ja+79,99(69,99 zł po rabacie za e-fakturę) oraz umowę zintegrowaną z PlusBankiem na Konto Plus. Czas oznaczony umowy abonamentowej upływa 30.01.2018r. W dniu dzisiejszym w Puncie Sprzedaży przekonywano mnie, że jeśli przedłużę umowę i skorzystam np. z oferty "Abonament dla Dwojga" z ceną 59,99zł (49,99 zł w smartDom ?), to w dalszym ciągu będą mogła korzystać z bonusów obniżających mój rachunek za abonament, zależnie od ilości wybranych możliwości spośród:
- wydatki kartą min. 500 zł - bonus 10 zł,
- przelew wynagrodzenia na konto - bonus 10 zł,
- polecenie zapłaty za usługi Plus - bonus 5 zł
- przedłużenie umowy z Plus - bonus 15 zł
a od 12 do 24 miesiąca odpowiednio mniej - 10 zł za wydatki kartą i 5 zł za przelew wynagrodzenia.
Mam wątpliwości, czy nie zostałam wprowadzona w błąd, gdyż zgodnie z "Regulamin Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" pkt. II ust. 2 z Promocji mogą skorzystać osoby fizyczne, które zawarły nie wcześniej niż 10.10.2017 roku z Bankiem Umowę Zintegrowaną lub umowę o Kartę kredytową lub umowę o Kredyt gotówkowy. Ja taką umowę mam już zawartą 30.10.2015 r. i nie zamierzam zawierać umowy na kartę kredytową , ani na kredyt gotówkowy.
Czy w ogóle mogę liczyć na jakiekolwiek bonusy? Proszę mi to wyjaśnić w miarę szczegółowo.
- wydatki kartą min. 500 zł - bonus 10 zł,
- przelew wynagrodzenia na konto - bonus 10 zł,
- polecenie zapłaty za usługi Plus - bonus 5 zł
- przedłużenie umowy z Plus - bonus 15 zł
a od 12 do 24 miesiąca odpowiednio mniej - 10 zł za wydatki kartą i 5 zł za przelew wynagrodzenia.
Mam wątpliwości, czy nie zostałam wprowadzona w błąd, gdyż zgodnie z "Regulamin Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" pkt. II ust. 2 z Promocji mogą skorzystać osoby fizyczne, które zawarły nie wcześniej niż 10.10.2017 roku z Bankiem Umowę Zintegrowaną lub umowę o Kartę kredytową lub umowę o Kredyt gotówkowy. Ja taką umowę mam już zawartą 30.10.2015 r. i nie zamierzam zawierać umowy na kartę kredytową , ani na kredyt gotówkowy.
Czy w ogóle mogę liczyć na jakiekolwiek bonusy? Proszę mi to wyjaśnić w miarę szczegółowo.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
bogdanjan,
bonus za płatności będzie Ci przyznany, pod warunkiem wykonania transakcji na odpowiednią kwotę. Bonus za polecenie zapłaty będzie naliczony, jeżeli będzie realizowany przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty zostanie w danym miesiącu wykonane. Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu. Nie będzie on również przyznany, zgodnie z regulaminem https://plusbank.pl/img/userfiles/pdf/c ... 423c45.pdf, pkt. II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, cyt.: jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
bonus za płatności będzie Ci przyznany, pod warunkiem wykonania transakcji na odpowiednią kwotę. Bonus za polecenie zapłaty będzie naliczony, jeżeli będzie realizowany przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty zostanie w danym miesiącu wykonane. Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu. Nie będzie on również przyznany, zgodnie z regulaminem https://plusbank.pl/img/userfiles/pdf/c ... 423c45.pdf, pkt. II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, cyt.: jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Świąteczny katalog SmartDom: http://www.grupapolsat.pl/sites/default ... m_2017.pdf
Re: SmartDOM
Mam dwa telefony w Plusie na abonament. Na jednym kończy się niedługo umowa. Czy można na nim przedłużyć umowę i utworzyć smartdom z dwóch numerów telefonicznych? Drugi numer może być usługą uprawniającą, płace za niego 59,99 zł.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
torre24,
w ramach Programu smartDOM, każda usługa musi być innego rodzaju, zatem rabat nie zostanie Ci naliczony. Na drugą usługę w Plus Abonament można otrzymać upust w kwocie 10 zł. Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.
Możesz natomiast skorzystać z oferty Duet, w ramach której jest możliwość skorzystania z 8 umów:
- umowy głównej i
- 7 umów dodatkowych, z czego pierwsza jest rabatowana 0 zł miesięcznie, a za kolejne miesięczna opłata wynosi 25 zł.
w ramach Programu smartDOM, każda usługa musi być innego rodzaju, zatem rabat nie zostanie Ci naliczony. Na drugą usługę w Plus Abonament można otrzymać upust w kwocie 10 zł. Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.
Możesz natomiast skorzystać z oferty Duet, w ramach której jest możliwość skorzystania z 8 umów:
- umowy głównej i
- 7 umów dodatkowych, z czego pierwsza jest rabatowana 0 zł miesięcznie, a za kolejne miesięczna opłata wynosi 25 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
1. Wg jakiej procedury otrzymuje się rabat 10 zł? Jak wysokie muszą być abonamenty uprawniający i rabatowany?
2. Duet mogę utworzyć z numerem, który ma jeszcze ponad rok zobowiązanie? Wtedy byłby on nierabatowany, a mój kosztowałoby 25 zł czyli 85 zł w sumie?
2. Duet mogę utworzyć z numerem, który ma jeszcze ponad rok zobowiązanie? Wtedy byłby on nierabatowany, a mój kosztowałoby 25 zł czyli 85 zł w sumie?
Re: SmartDOM
Witam mam 2 numery w abonamencie po 49,99 każdy.Ile bym płacił za telewizję w najlepszym pakiecie i ile za internet w pakiecie bez limitu np. takim przy którym można oglądać treści z oferty VOD (hbo go , netflix itp.) ? Chodzi o internet domowy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
torre24,
Witaj aqua,
na Nowej Umowie I otrzymasz 50% rabatu na abonament, natomiast zawierając Nową Umowę II uzyskasz upust na abonament w kwocie 18,99 zł.
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf paragraf 2 punkt 2.torre24 pisze:Wg jakiej procedury otrzymuje się rabat 10 zł
Podaj proszę numer tego telefonu poprzez ten formularz.torre24 pisze:Duet mogę utworzyć z numerem, który ma jeszcze ponad rok zobowiązanie?
Witaj aqua,
na Nowej Umowie I otrzymasz 50% rabatu na abonament, natomiast zawierając Nową Umowę II uzyskasz upust na abonament w kwocie 18,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witaj Marta_Plus
Przeczytałam bardzo uważnie Regulamin Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" i w dalszym ciągu mam wątpliwości dotyczące przyznania pozostałych bonusów.
1) Sprawa bonusu za płatność kartą wydaje się dość jasna, gdyż oprócz limitu wydatków min. 500 zł nie zawiera żadnych ograniczeń terminowych i można to chyba traktować jako kontynuację? Umowy Zintegrowanej. Chociaż zapis zawarty w pkt.II ust. 2 Regulaminu w dalszym ciągu budzi moje wątpliwości, bo uzależnia moje uczestnictwo w Promocji objętej Regulaminem od podpisania Umowy Zintegrowanej nie wcześniej niż 10.10.2017.
2) Bonusy za przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty mają wyraźne ograniczenie czasowe związane z terminem podpisania Umowy Zintegrowanej.
Odpowiednie cytaty z Regulaminu ..... pkt.II ust. 10
3) A gdzie jest umieszczony ten zapis, że "Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu".
Czy mylę się w tym co napisałam wyżej?
Czyli co do bonusu z tytułu przedłużenia umowy sprzedawca wprowadził mnie w błąd??Marta_Plus pisze:bogdanjan,
bonus za płatności będzie Ci przyznany, pod warunkiem wykonania transakcji na odpowiednią kwotę. Bonus za polecenie zapłaty będzie naliczony, jeżeli będzie realizowany przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty zostanie w danym miesiącu wykonane. Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu.
Przeczytałam bardzo uważnie Regulamin Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" i w dalszym ciągu mam wątpliwości dotyczące przyznania pozostałych bonusów.
1) Sprawa bonusu za płatność kartą wydaje się dość jasna, gdyż oprócz limitu wydatków min. 500 zł nie zawiera żadnych ograniczeń terminowych i można to chyba traktować jako kontynuację? Umowy Zintegrowanej. Chociaż zapis zawarty w pkt.II ust. 2 Regulaminu w dalszym ciągu budzi moje wątpliwości, bo uzależnia moje uczestnictwo w Promocji objętej Regulaminem od podpisania Umowy Zintegrowanej nie wcześniej niż 10.10.2017.
2) Bonusy za przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty mają wyraźne ograniczenie czasowe związane z terminem podpisania Umowy Zintegrowanej.
Odpowiednie cytaty z Regulaminu ..... pkt.II ust. 10
3) Uczestnikom Promocji, którym w danym Okresie rozliczeniowym przyznany został Bonus Plus 2 za
transakcje Kartą debetową naliczony zgodnie z pkt 2) powyżej i jednocześnie w danym Okresie
rozliczeniowym na Konto Plus Uczestnika Promocji przekazane zostało wynagrodzenie od pracodawcy
(nie dotyczy wpłat realizowanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
z rachunku firmowego na rachunek prywatny) lub świadczenie emerytalne/rentowe w kwocie min.
800 zł, przysługuje w danym miesiącu dodatkowy Bonus:
a) 10 zł od 1 do 12 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej oraz
b) 5 zł od 13 do 24 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej
o ile spełnione zostały warunki określone w niniejszym punkcie.
Oznacza to, że po 24 miesiącu mojej umowy, którą podpisałam przecież w październiku 2015 r. nie mogę otrzymać bonusu z tytułu przelewu wynagrodzenia, nie mówiąc już o bonusie za polecenie zapłaty.4) Uczestnikom Promocji, którym w danym Okresie rozliczeniowym przyznany został dodatkowy Bonus
za wynagrodzenie lub świadczenie emerytalne/rentowe naliczony zgodnie z pkt 3) powyżej
i jednocześnie w danym Okresie rozliczeniowym na Koncie Plus Uczestnika Promocji zrealizowane
zostało (i nie odwołane) przynajmniej jedno (1) polecenie zapłaty na rzecz Polkomtel lub Cyfrowy
Polsat, przysługuje w danym Okresie rozliczeniowym dodatkowy Bonus w wysokości 5 zł. Dodatkowy
Bonus, o którym mowa w niniejszym punkcie przysługuje w okresie od 1 do 12 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej o ile spełnione są warunki określone
w niniejszym punkcie
3) A gdzie jest umieszczony ten zapis, że "Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu".
Czy mylę się w tym co napisałam wyżej?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj bogdanjan,
nie mogę odnieść się do przeprowadzonej rozmowy, ale rzeczywiście informacja byłaby błędna, jeżeli nie minęły 24 miesiące od pierwszego dodatkowego bonusu za zawarcie umowy i podpisany byłby nowy aneks.bogdanjan pisze:Czyli co do bonusu z tytułu przedłużenia umowy sprzedawca wprowadził mnie w błąd??
Tak - bonus za spełnienie warunków transakcyjności przyznawany jest zawsze.bogdanjan pisze:1) Sprawa bonusu za płatność kartą wydaje się dość jasna, gdyż oprócz limitu wydatków min. 500 zł nie zawiera żadnych ograniczeń terminowych i można to chyba traktować jako kontynuację? Umowy Zintegrowanej.
Jeśli uruchomisz polecenie zapłaty i dodatkowo będziesz przelewała wynagrodzenie na konto dodatkowe, to benefity z tego tytułu będą Ci przyznane przez Bank, nawet jak teraz przedłużasz umowę i nie upłynęło 24 miesiące od kontraktu z 2015 r. Jeżeli Klient nigdy nie miał naliczanych żadnych benefitów z tytułu podpisania umowy, to jeśli teraz przedłuży kontrakt, to benefity zaczną się naliczać. W odniesieniu do ostatniego cytowanego fragmentu, należy pamiętać, że jeżeli Klient miał wcześniej naliczane benefity w postaci 10 zł + 40 zł, a następnie 10 zł + 10 zł, to musi upłynąć 24 miesiące. Wynika to z Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM” z dn. 01.07.2015 r., pkt. II. Zasady Promocji i tryb nagradza, cyt.: Bonus opisany w niniejszym punkcie może być przyznany raz na 24 miesiące.bogdanjan pisze:Oznacza to, że po 24 miesiącu mojej umowy, którą podpisałam przecież w październiku 2015 r. nie mogę otrzymać bonusu z tytułu przelewu wynagrodzenia, nie mówiąc już o bonusie za polecenie zapłaty.
W obecnym Regulaminie Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM” z dn. 10.10.2017 r. (II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, pkt. 10, ppkt. 5) znajduje się zapis cyt.: Dodatkowy Bonus za podpisanie lub przedłużenie umowy o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat opisany w niniejszym punkcie 5) może być przyznany jeden raz w całym okresie korzystania przez Klienta z usług Polkomtel lub Cyfrowego Polsatu (w przypadku podpisania przez Klienta więcej niż 1 umowy spełniającej warunki do naliczenia dodatkowego Bonusu opisanego w niniejszym punkcie, kolejny dodatkowy Bonus nie zostanie naliczony).bogdanjan pisze:3) A gdzie jest umieszczony ten zapis, że "Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Marta_Plus
Z dotychczasowej rozmowy nie mogę w dalszym ciągu zrozumieć jakie bonusy otrzymam po przedłużeniu umowy.
Dlaczego:
- na moją uwagę, że sprzedawca wprowadził mnie w błąd odpisujesz, że
Proszę zatem o jednoznaczną i prostą odpowiedź w odniesieniu do konkretów, które przedstawiam poniżej.
1) Umowę na Abonament z Polkomtelem oraz Umowę Zintegrowaną, w wyniku której otwarte zostało Konto Plus, zawarłam w dniu 30.10.2015 r.
2)Okres oznaczony umowy upływa 30.01.2018 (27 miesięcy)
3)Pierwszy bonus za aktywne korzystanie z konta i za przedłużenie umowy naliczony został za miesiąc listopad 2015 i został on uwzględniony w fakturze wystawionej w grudniu 2015 r. ( mój okres rozliczeniowy 17.xx - 16.xx )
4) Bonus 40 zł + 10 zł otrzymywałam przez 6 miesięcy, a następnie 10 zł + 10 zł
5)W dniu 29.01.2018 r. udaję się do punktu sprzedaży i zawieram aneks do Umowy na Abonament.
6) Jakie bonusy i na jaki okres otrzymam po spełnieniu wymogów określonych w regulaminie - którym? : Bonus Plus czy Bonus Plus 2
7) Jeśli jest tak jak napisałam wyżej (patrz czerwony tekst) proszę uściślić zapisy z Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" z 1.03.2017 , że
oraz
Z dotychczasowej rozmowy nie mogę w dalszym ciągu zrozumieć jakie bonusy otrzymam po przedłużeniu umowy.
Dlaczego:
- na moją uwagę, że sprzedawca wprowadził mnie w błąd odpisujesz, że
ale parę zdań niżej piszeszrzeczywiście informacja byłaby błędna, jeżeli nie minęły 24 miesiące od pierwszego dodatkowego bonusu za zawarcie umowy i podpisany byłby nowy aneks.
Ponadto raz odsyłasz do Regulaminu Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" , a w innym miejscu do Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM".Konsekwentnie pomijasz moje uwagi dotyczące zapisów Regulaminu Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM", które jednoznacznie uzależniają możliwość uczestnictwa w Promocji od podpisania Umowy Zintegrowanej nie wcześniej niż 10.10.2017r. Wyciągam z tego wniosek, że w dalszym ciągu obowiązywałby mnie regulamin „Bonus Plus w programie smartDOM" - jeśli promocja nie została odwołana, bo tego nie wiem. Czy dobrze myślę ???A jeśli tak to na pewno nie otrzymam bonusu za polecenie zapłaty, bo ten jest przyznawany (zgodnie z Regulaminem Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" ) na okres 12 miesięcy od podpisania umowy o Konto Plus, a nie od przedłużenia umowy.Jeśli uruchomisz polecenie zapłaty i dodatkowo będziesz przelewała wynagrodzenie na konto dodatkowe, to benefity z tego tytułu będą Ci przyznane przez Bank, nawet jak teraz przedłużasz umowę i nie upłynęło 24 miesiące od kontraktu z 2015 r.
Proszę zatem o jednoznaczną i prostą odpowiedź w odniesieniu do konkretów, które przedstawiam poniżej.
1) Umowę na Abonament z Polkomtelem oraz Umowę Zintegrowaną, w wyniku której otwarte zostało Konto Plus, zawarłam w dniu 30.10.2015 r.
2)Okres oznaczony umowy upływa 30.01.2018 (27 miesięcy)
3)Pierwszy bonus za aktywne korzystanie z konta i za przedłużenie umowy naliczony został za miesiąc listopad 2015 i został on uwzględniony w fakturze wystawionej w grudniu 2015 r. ( mój okres rozliczeniowy 17.xx - 16.xx )
4) Bonus 40 zł + 10 zł otrzymywałam przez 6 miesięcy, a następnie 10 zł + 10 zł
5)W dniu 29.01.2018 r. udaję się do punktu sprzedaży i zawieram aneks do Umowy na Abonament.
6) Jakie bonusy i na jaki okres otrzymam po spełnieniu wymogów określonych w regulaminie - którym? : Bonus Plus czy Bonus Plus 2
7) Jeśli jest tak jak napisałam wyżej (patrz czerwony tekst) proszę uściślić zapisy z Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" z 1.03.2017 , że
Od którego momentu liczone jest te 24 miesiące - od rozpoczęcia naliczania bonusu (czyli w moim przypadku od 11.2015 r.) , czy od zakończenia jego naliczania (czyli w moim przypadku od 30.10.2017 ,bo to będzie 24 miesiąc przyznawania bonusu z tytułu przedłużenia umowy). W innym punkcie sprzedawca twierdził właśnie, że musi minąć 2 lata od zakończenia naliczania bonusu za przedłużenie umowy, żeby można skorzystać z nowego.dodatkowy Bonus opisany w punkcie 5) - 7) może być przyznany raz na 24 miesiące
oraz
.Co to za rabaty smartDom przyznawane przez Polkomtel.? Rozumiem, że to nie BonusPlus?Dodatkowy Bonus opisany w punkcie 7) nie będzie przyznany, jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
bogdanjan,
zweryfikuję jeszcze opisane przez Ciebie kwestie i powrócę z odpowiedzią.
zweryfikuję jeszcze opisane przez Ciebie kwestie i powrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję i czekam cierpliwie