SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 paź 2014, o 18:57
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Dopóki korzystam to jest to moje zobowiązanie, z Pana wypowiedzi wynika, że nie jest pozostała kwota moim zobowiązaniem, czyli nie muszę płacić - absurd.
Proszę sprawdzić w SJP co się kryje pod pojęciem zobowiązanie, aby nie formułował Pan zdań wewnętrznie sprzecznych.
Jeżeli mam na fakturze i w umowie, wartość do zapłaty co miesiąc minimalnie 69 zł, to jest to moje comiesięczne zobowiązanie.
Regulamin przewidział przypadki obniżenia zobowiązania, co pociąga za sobą pewne skutki, ale dopóki moja wartość miesięcznego zobowiązania wynosi 69 zł, to spełniam warunki regulaminu.
"Minimalne miesięczne zobowiązanie" jest to pojęcie bardzo szerokie, można pod nie praktycznie wszystko podciągnąć co jest na fakturze, w związku z czym w nowym regulaminie państwa prawnicy naprawili ten błąd i stworzyli wykluczenia, aby ograniczyć zasięg tego sformułowania.
Proszę sprawdzić w SJP co się kryje pod pojęciem zobowiązanie, aby nie formułował Pan zdań wewnętrznie sprzecznych.
Jeżeli mam na fakturze i w umowie, wartość do zapłaty co miesiąc minimalnie 69 zł, to jest to moje comiesięczne zobowiązanie.
Regulamin przewidział przypadki obniżenia zobowiązania, co pociąga za sobą pewne skutki, ale dopóki moja wartość miesięcznego zobowiązania wynosi 69 zł, to spełniam warunki regulaminu.
"Minimalne miesięczne zobowiązanie" jest to pojęcie bardzo szerokie, można pod nie praktycznie wszystko podciągnąć co jest na fakturze, w związku z czym w nowym regulaminie państwa prawnicy naprawili ten błąd i stworzyli wykluczenia, aby ograniczyć zasięg tego sformułowania.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
paolo92 dziękuję za Twoją opinię , niemniej podtrzymuję przestawione wcześniej stanowisko. Jeśli nie zgadzasz się z nim, proszę złóż reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Magda_Plus no tak, w sumie nie płaca Pani (i pracownikom Plusa) za pomoc klientom tylko za zdzieranie z nich, wprowadzanie w błąd, aby tylko podpisali umowę, a później "drogi kliencie" radź se sam...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
paolo92, na forum niestety nie jesteśmy w stanie w tej sprawie pomóc, gdyż numer nie spełnia wymagań promocji Super SmartDom, pozostaje zgłoszenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Spełniam te warunki, natomiast Państwo bardzo zwężają pojęcie abonament i dodają własne wkluczeniu, które nie obowiązują, jeżeli nie znajdują się w regulaminie.
Np. w państwa regulaminie jest wyjaśnienie tego pojęcia
Np. w państwa regulaminie jest wyjaśnienie tego pojęcia
Jak widać sam regulamin bardzo szeroko ujmuje to pojęcie, dlatego nie rozumiem dlaczego Pani i Pan Krzysztof sami zawężacie te pojęcie.Regulamin świadczenia usługtelekomunikacyjnychprzezPOLKOMTEL Sp. z o.o.dla Abonentów
§ 1 Postanowienia ogólne
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia po-siadają następujące znaczenie:
1.abonament-oplata za zapewnienie stałego utrzymania połączenia karty SIM z siecią POLKOMTEL oraz za inne usługi
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
paolo92 ,
- my nie mamy wpływu na kryteria, jakie przedstawia regulamin. Decyzje w spornych kwestiach podejmuje Departament Reklamacji.
- my nie mamy wpływu na kryteria, jakie przedstawia regulamin. Decyzje w spornych kwestiach podejmuje Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Pozwolę się podczepić do tego tematu i proszę o informacje na temat rozliczania zniżek w smartDOMie.
Umowa uprawniająca to TV od CP za 60pln. W późniejszym czasie, tego samego dnia dokupione zostały abonament telefoniczny za 94pln i Power LTE za 59,90pln. Podczas podpisywania umowy konsultantka informowała, że rabat 50% będzie na abonamencie telefonicznym a na internet jako na trzeciej umowie będzie rabat 48,90pln.
W związku z faktem, iż numer był przenoszony to abonament podlega promocji 6m-cy bez opłat. W ostatniej fakturze za internet (piątej) naliczony został rabat 50% czyli taki, jaki zgodnie z ustaleniami miał być na abonamencie telefonicznym czyli drugiej usłudze zamiast 48,90pln jaki obowiązuje na trzeciej usłudze.
Dlaczego została zmieniona kolejność umów i tym samym wysokość rabatu, którą wcześniej uzgodniono z abonentem?
Konsultantka wyraźnie informowała, iż abonament za internet po rabacie będzie wynosił 11pln a tymczasem jest 29,95pln.
Napewno jest to rozbieżność między tym, co było ustalane podczas zawierania umowy a tym co jest obecnie. Pozostaje wyjaśnić, czy konsultantka wprowadziła w błąd (nie będzie to jedyna nieprawdziwa informacja) czy rabaty są naliczane nieprawidłowo?
Umowa uprawniająca to TV od CP za 60pln. W późniejszym czasie, tego samego dnia dokupione zostały abonament telefoniczny za 94pln i Power LTE za 59,90pln. Podczas podpisywania umowy konsultantka informowała, że rabat 50% będzie na abonamencie telefonicznym a na internet jako na trzeciej umowie będzie rabat 48,90pln.
W związku z faktem, iż numer był przenoszony to abonament podlega promocji 6m-cy bez opłat. W ostatniej fakturze za internet (piątej) naliczony został rabat 50% czyli taki, jaki zgodnie z ustaleniami miał być na abonamencie telefonicznym czyli drugiej usłudze zamiast 48,90pln jaki obowiązuje na trzeciej usłudze.
Dlaczego została zmieniona kolejność umów i tym samym wysokość rabatu, którą wcześniej uzgodniono z abonentem?
Konsultantka wyraźnie informowała, iż abonament za internet po rabacie będzie wynosił 11pln a tymczasem jest 29,95pln.
Napewno jest to rozbieżność między tym, co było ustalane podczas zawierania umowy a tym co jest obecnie. Pozostaje wyjaśnić, czy konsultantka wprowadziła w błąd (nie będzie to jedyna nieprawdziwa informacja) czy rabaty są naliczane nieprawidłowo?
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Witam
W moim przypadku przy zawieraniu umowy w ramach promocji smartdom. Nie zostałem poinformowany o obowiązkowym pakiecie 300mms który nie podlega zniżce,a jest zawarty w abonamencie. Także nie zostałem poinformowany,że pierwsza faktura przyjdzie 100%. Do tego jeszcze można byłoby dodać wiele żali,ale tu byłyby nie na temat. Ogólnie po ponad 10 latach korzystania z usług Plusa jestem mocno rozczarowany z tego jakie jest podejście do klienta. Myślałem,że każdej firmie zależy na utrzymaniu klienta przy sobie. :(
W moim przypadku przy zawieraniu umowy w ramach promocji smartdom. Nie zostałem poinformowany o obowiązkowym pakiecie 300mms który nie podlega zniżce,a jest zawarty w abonamencie. Także nie zostałem poinformowany,że pierwsza faktura przyjdzie 100%. Do tego jeszcze można byłoby dodać wiele żali,ale tu byłyby nie na temat. Ogólnie po ponad 10 latach korzystania z usług Plusa jestem mocno rozczarowany z tego jakie jest podejście do klienta. Myślałem,że każdej firmie zależy na utrzymaniu klienta przy sobie. :(
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Rabat jest tylko na abonament a nie pakiety dodatkowe.
Sam rabat może być aktywny najpóźniej od 3 faktury.
To są podstawowe dane zawarte w regulaminie promocji...
Sam rabat może być aktywny najpóźniej od 3 faktury.
To są podstawowe dane zawarte w regulaminie promocji...
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
patryk7588, dowiedz się najpierw co to abonament, a później się wypowiadaj, polecam regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych :) http://www.plus.pl/documents/16/cec4279 ... c42b6f429apatryk7588 pisze:Rabat jest tylko na abonament a nie pakiety dodatkowe.
Sam rabat może być aktywny najpóźniej od 3 faktury.
To są podstawowe dane zawarte w regulaminie promocji...
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Z twojego linku:
" abonament - oplata za zapewnienie stałego
utrzymania połączenia karty SIM z siecią
POLKOMTEL oraz za inne usługi"
Nie rozumiem co to wnosi do tematu.
" abonament - oplata za zapewnienie stałego
utrzymania połączenia karty SIM z siecią
POLKOMTEL oraz za inne usługi"
Nie rozumiem co to wnosi do tematu.
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Pakiety są usługami dodatkowymi, także są częścią abonamentu. A to jest sprzeczne z tym co napisałeś.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 lis 2014, o 17:45
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Witam.Jestem klientka sieci orange.Po rozmowie z konsultantem plusa zdecydowalam sie przeniesc numer i skorzystac z programu smartdom.Pierwsza usluga mial byc abonament telefoniczny w wys.49.99 (do tego telefon za 3zl.),druga usluga to internet za pol ceny,czyli 29.99 (do tego router za 3 zl),3 usluga miala byc telewizja w cyfrowym polsacie za zlotowke.Zgodnie z zapowiedzia przyjechal dzis kurier,ale przywiozl tylko router z umowa na internet(na marginesie-nie taka umowa na jaka umawialam sie z konsultantem)-bez telefonu oraz umowy na telefon.Udalo mi sie ustalic w telefonicznej rozmowie z konsultantem,ze druga umowa nie zostala przygotowana oraz wyslana naskutek jakiegos bledu,ktory zostanie naprawiony w ciagu najblizszych dni.Mam pytanie-czy bede mogla skorzystac z programu smartdom jesli obie umowy beda podpisane w roznych terminach?
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Lepiej uważać, wolna amerykanka w tym plusie teraz, sam jestem klientem od ponad 7 lat i teraz wątpię abym kolejną umowę podpisał w tej sieci.
Konsultant przy sprzedaży mówi jedno, a później tylko napiszą, że nie spełnia pani warunków regulaminu, nawet gdy nie ma takiego zapisu w regulaminie, sami wywnioskują na swoją korzyść.
Konsultant przy sprzedaży mówi jedno, a później tylko napiszą, że nie spełnia pani warunków regulaminu, nawet gdy nie ma takiego zapisu w regulaminie, sami wywnioskują na swoją korzyść.
Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !
Ruben,
- podeślij mi swój numer telefonu oraz dane na jakie zawarta była umowa (imię i nazwisko, adres) przez ten formularz. Przekażę do Departamentu Reklamacji prośbę o zamianę zniżek na Twoich umowach, żeby były zgodnie z ustaleniami, jakie poczyniłeś z konsultantką.
Kabi82,
- rabat jest tylko na abonament, a nie na dodatkowe pakiety.
Zniżki pojawiają się najpóźniej w 2 fakturze, to też jest w regulaminie.
justynap8383,
- jeśli numer przenoszony z innej sieci ma być umową uprawniającą, a oferta jest z telefonem (z wyj. systemu ratalnego) to abonament powinien wynosić 59,90 zł a nie 49,90 zł.
- podeślij mi swój numer telefonu oraz dane na jakie zawarta była umowa (imię i nazwisko, adres) przez ten formularz. Przekażę do Departamentu Reklamacji prośbę o zamianę zniżek na Twoich umowach, żeby były zgodnie z ustaleniami, jakie poczyniłeś z konsultantką.
Kabi82,
- rabat jest tylko na abonament, a nie na dodatkowe pakiety.
Zniżki pojawiają się najpóźniej w 2 fakturze, to też jest w regulaminie.
justynap8383,
- jeśli numer przenoszony z innej sieci ma być umową uprawniającą, a oferta jest z telefonem (z wyj. systemu ratalnego) to abonament powinien wynosić 59,90 zł a nie 49,90 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ