Witam,
Mam Smart dom prawdopodobnie 1. Pierwsza usługa za 100 %, druga 50 a trzecia za 1 zł. W tym momencie jestem na etapie cesji oferty internetu w Netia na moja osobę. Pytanie, co z moim rabatem? Czy poststanie zachowany na takich samych warunkach? Docelowo będą 4 usługi zamiast 3 na jednym koncie
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 mar 2014, o 17:57
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj rmati1,
Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz.rmati1 pisze:Mam Smart dom prawdopodobnie 1
Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dzień dobry,
Mam SD 1 (PLUS trzecia umowa abo = 1 zł w promocji, umowa aktualna). Chciałbym kupić telefon na raty do tej umowy i oczywiście chciałbym skorzystać z oferty Black Week dla obecnych abo. Czy jest tak możliwość aby zamówić telefon (Motorola edge 20 pro 5g) do posiadanego abo. i skorzystać z oferty BW?
Mam SD 1 (PLUS trzecia umowa abo = 1 zł w promocji, umowa aktualna). Chciałbym kupić telefon na raty do tej umowy i oczywiście chciałbym skorzystać z oferty Black Week dla obecnych abo. Czy jest tak możliwość aby zamówić telefon (Motorola edge 20 pro 5g) do posiadanego abo. i skorzystać z oferty BW?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj slaveq,
zostaw proszę dane przez baner w moim podpisie. Skontaktuje się z Tobą konsultant, który przedstawi szczegóły oferty .
zostaw proszę dane przez baner w moim podpisie. Skontaktuje się z Tobą konsultant, który przedstawi szczegóły oferty .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Program SmartDom
Mam SmartDom 4 i chcę zrezygnować z telewizji jest jako pierwsza płacę 90 zł, 1 maja kończy mi się umowa i chcę przejść na umowę bezterminową i wtedy rozwiązać umowę czy w tym przypadku też stację zniżki w SmartDomie?
Re: Program SmartDom
Witam. Mam telefon w Plus i telewizję Cyfrowego Polsatu rabatowaną 50 % już od 2017 roku. Telewizja jest na czas nieokreślony. Płaciłem sumiennie abonamenty przez 5 lat i w zeszłym tygodniu zostałem pozbawiony rabatu pomimo że nie robiłem żadnych ruchów z umową. Bez słowa wyjaśnienia dostałem monit o niedopłacie i zaległości na koncie. Złożyłem reklamację i dostałem lakoniczną odpowiedź, że nie spełniam wymogów regulaminowych i dlatego rabat się nie należy i był błędnie przyznawany. Czy to jest w porządku? Proszę o odpowiedź.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Moniart1,
z pozycji forum nie mamy możliwości wglądu na konto numeru, aby sprawdzić jaka dokładnie obowiązuje promocja/umowa. Jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy możliwości wglądu na konto numeru, aby sprawdzić jaka dokładnie obowiązuje promocja/umowa. Jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ