Strona 85 z 157

Re: SmartDOM

: 3 gru 2016, o 14:29
autor: iwona1962
Witam

14.X. 2016 r. podpisaliśmy nową umowę z Cyfrowym Polsatem w punkcie Plus gdyż zaoferowano nam usługę SMARTDOM ( mamy 3 telefony na abonament w plusie na firmę). Pan zapewniał nas że przysługuje nam SMARTDOM i że w związku z tym obowiązuje nam 50% na 2 produkt jakim miała być telewizja również wzięta na firmę . Podaliśmy dane firmy ( NIP pesel itp) . Oferta była taka że przez pierwsze 2 miesiące nie płacimy nic a następnie 49,90 za następne. Dnia 30 listopada otrzymaliśmy sms aby wpłacić za telewizję - nie było kwoty jedynie ze termin mija 14.XII.2016 . Zadzwoniłam do BOK-u i dowiedziałam się że mamy zapłacić 109,99 a nie 50 zł jak było ustalane . Okazało się że w ogóle nie jesteśmy podpięci do SMARTDOMU. Złożyłam reklamację i następnego dnia była już rozpatrzona - negatywnie. Czemu ?? Ponieważ pracownik ( bądź ktoś w cyfrowym polsacie) nie podpiął TV na firmę gdzie mamy telefony a pod osobę prywatną. Ja się pytam jakim cudem ??? skoro do mej umowy dołączony jest program SMARTDOM pozaznaczane na zielono co i ile mamy płacić. Dodam że dopiero jak zaczęłam przeglądać umowę zauważyłam brak podpisu pracownika wystawiającego umowę co mnie zdziwiło a po 2 jakim cudem skoro wcześniej płaciłam 99,99 zł za TV wracałabym do Polsatu za 109,99 ??

Dla mnie to jest oszustwo - jak mozna tak robić ludzi ??


Co teraz można z tym zrobić ??

Bo dla mnie to jesli nie zostanie wyjaśnione to pozostaje droga sądowa .

Re: SmartDOM

: 5 gru 2016, o 11:33
autor: Basia_Plus
Witaj iwona1962,

złóż proszę jeszcze raz w tej sprawie reklamację. Zaznacz w zgłoszeniu, że posiadasz telefony w Plusie zarejestrowane na firmę oraz, że zawarta została umowa w CP na osobę fizyczną i nie został naliczony rabat z Programu smartFIRMA.

Re: SmartDOM

: 5 gru 2016, o 11:38
autor: habish
Regulamin SmartDom skończył się 30.11.2016, kiedy nowa wersja?

EDYCJA:
Ok, znalazłem wersję do 7.12.2016: http://www.plus.pl/documents/16/6006667 ... 012016.pdf
Myślę że warto aktualizować także regulamin na stronie: http://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki bo tam ciągle jest wersja aktualna do dnia 23.05.2016...

Re: SmartDOM

: 5 gru 2016, o 11:59
autor: Basia_Plus
patryk7588,

przekazałam do odpowiedniej komórki naszej sieci.

Re: SmartDOM

: 6 gru 2016, o 16:42
autor: michal8937
Kiedy się pojawią znowu telefony z jednorazową opłatą?

Re: SmartDOM

: 6 gru 2016, o 17:17
autor: Magda_Plus
michal8937 w przypadku przedłużenia umowy w ramach Programu SmartDOM nie ma póki co zmiany warunków zawieranych umów.
W przypadku zawierania umów poprzez sklep internetowy i przystępowania do SmartDOM można skorzystać z oferty ze sprzętem za jednorazową opłatę.

Re: SmartDOM

: 6 gru 2016, o 17:47
autor: habish
A co z Plus Internet?
Na stronie www tylko oferty ratalne, bez znaczenia czy to nowa umowa czy przedłużenie, bez znaczenia czy w SmartDom czy nie.

Re: SmartDOM

: 6 gru 2016, o 18:49
autor: Magda_Plus
patryk7588 pisze:Na stronie www tylko oferty ratalne, bez znaczenia czy to nowa umowa czy przedłużenie, bez znaczenia czy w SmartDom czy nie.
W przypadku Plus Internet oferta będzie ratalna za pośrednictwem sklepu internetowego.

Re: SmartDOM

: 7 gru 2016, o 12:03
autor: pilot2004
Witam,
chciałem przystąpić do SMARTDOM - mam internet w Plusie za 59,9 zł - i nabyć TV w Polsacie.
Zrobiłem zamówienie w niedzielę - na Happy Hours - do dziś cisza - nikt z konsultantów nie oddzwonił.
Czy to normalne - ile się czeka ...... ?

Re: SmartDOM

: 7 gru 2016, o 12:40
autor: Basia_Plus
Witaj pilot2004,

zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam?

Re: SmartDOM

: 8 gru 2016, o 15:25
autor: Andrzej62
Magda_Plus pisze:
patryk7588 pisze:Na stronie www tylko oferty ratalne, bez znaczenia czy to nowa umowa czy przedłużenie, bez znaczenia czy w SmartDom czy nie.
W przypadku Plus Internet oferta będzie ratalna za pośrednictwem sklepu internetowego.
Czy po okresie promocyjnym sprzęt przechodzi na własność?

Re: SmartDOM

: 8 gru 2016, o 15:33
autor: Magda_Plus
Andrzej62 pisze:Czy po okresie promocyjnym sprzęt przechodzi na własność?

Tak, o ile spłaci się raty. Jeśli nie wówczas, dalej należy uiszczać opłaty z tytułu rat do momentu wywiązania się z umowy ratalnej.

Re: SmartDOM

: 8 gru 2016, o 15:49
autor: Andrzej62
Jeśli dobrze rozumiem, sprzęt nie jest "parowany z kartą sim" konkretnego operatora [pytam o ZTE MF971V] i po zakończeniu umowy [a nawet w trakcie jej trwania] będzie współpracował z dowolną kartą, tak?

Re: SmartDOM

: 8 gru 2016, o 16:50
autor: Magda_Plus
Andrzej62 pisze:Jeśli dobrze rozumiem, sprzęt nie jest "parowany z kartą sim" konkretnego operatora [pytam o ZTE MF971V] i po zakończeniu umowy [a nawet w trakcie jej trwania] będzie współpracował z dowolną kartą, tak?
Dokładnie tak. :->

Re: SmartDOM

: 8 gru 2016, o 21:36
autor: fazafm
Witam. Jako pierwsza usluge uprawniajaca posiadam Telewizje Cyfrowy Polsat Pakiet Premium 99,99zl Jako druga internet 60 GB i jako trzecia ze znizka 48,90 zl telefon . Poniewaz oferta telewizyjna to tak zwana Multioferta ( dodatkowa karta sim telefon internet po 1 zl ) , a cyfrowy polsat zamyka ta taryfe rodzi sie pewien problem. Podpisujac porozumienie z cyfrowym polsatem na rozwiazanie umowy z multioferta i podpisanie nowej umowy o tej samej lub wyzszej kwocie bazowej trace rabaty w smartdom. Jest to sytuacja w ktorej niestety polsat nie pozostawia mi zadnej mozliwosci utrzymania korzystnych dla mnie rabatow smartdom. W jaki sposob moge utrzymac te rabaty zawierajac tak zwane porozumienia jak sama nazwa mowi porozumienie nie powinno byc z zasady opcja mniej korzystna dla ktorejs ze stron. Czy istnieje mozliwosc by druga umowe w plusie zrobic jako uprawniajaca do znizek a podpisujac nowa umowe w CP na Tv uczynic ja 2 z rabatem 50% i zachowac znizke na trzecia usluge 48,90 zl ? Chyba obu stronom powinno zalezec na wyjsciu z tej patowej sytuacji.