Strona 110 z 157

Re: SmartDOM

: 9 maja 2017, o 19:09
autor: monkey22
Niestety nie pamietam daty i godziny co było w pazdzierniku . A TERAZ NAJLEPSZE . chwile temu dzwonił do mnie szwagier i tez dostał fakture bez rabatu , . Przenosił dwa numery w listopadzie z play do plusa ( ALE NIE BRAŁ TV jak ja ) tylko dwa abonamenty po 69.99 i tez konsultant mu wmawiał ze dostanie na drugi numer rabat 10 zł a nic nie dostał. WOW no dziwne to strasznie ze i mi i szwagrowi konsultanci te same kity wciskali :)

Re: SmartDOM

: 9 maja 2017, o 23:28
autor: ktry
Celowo kłamią. Ja bym też się nadział na tą dychę jak by nie to forum. Wszyscy kłamali nie tylko jeden ,a tu specjaliści mówili co innego. Teraz przed każdą decyzją i o wszystkie rzekome rabaty i promocje pytam na tym forum . Co tu powiedzą to jest święta prawda i nie słucham żadnych oszustów ,tak zwanych konsultantów. Są i oczywiście uczciwi ,ale to rzadkość w dzisiejszych czasach ,nastawionych na sprzedaż i jak największą prowizję od niej.

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 10:30
autor: Basia_Plus
monkey22,
monkey22 pisze: dzwonił do mnie szwagier i tez dostał fakture bez rabatu ,
w jakich promocjach umowy zostały zawarte?
Zgodnie z tym, co pisała Ewa Plus, umowa powinny być zawarta w ofercie dedykowanej do Programu smartDOM.

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 13:20
autor: monkey22
Basia_Plus pisze:monkey22,
monkey22 pisze: dzwonił do mnie szwagier i tez dostał fakture bez rabatu ,
w jakich promocjach umowy zostały zawarte?
Zgodnie z tym, co pisała Ewa Plus, umowa powinny być zawarta w ofercie dedykowanej do Programu smartDOM.
w tej samej co ja. a najlepsze bo rozmawiał z konsultantem na GŁOSNYM i kilak osob słyszało jak wciskał ze dostanie rabat 10 zł na kolejny numer.



PS> moje umowy były zawarte w programie smartdom bo przeciez mam 50% tansza telewizje z racji tego ze wykupiłem abonamanety na telefony i tv w plusie i polsacie. Cały czas podkreslam ze konsultanci perfidnie kłamali i obiecywali te rabaty .Na przyszłośc bede madrzejszy i będe kazda rozmowe nagrywał i przechowywał pliki w laptopie do pierwszej faktury

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 13:47
autor: Basia_Plus
monkey22,
monkey22 pisze:obiecywali te rabaty
zatem zgodnie z tym, co sugerował Patryk 7588 złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 14:22
autor: monkey22
Basia_Plus pisze:monkey22,
monkey22 pisze:obiecywali te rabaty
zatem zgodnie z tym, co sugerował Patryk 7588 złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
złożyłem ponownie reklamacje i po godzinie otrzymałem juz SMS a nie maila że na reklamacje otrzymałem już wczesniej odpowiedz i ponowna reklamacja nie bedzie rozpatrzona. .


Jedynie wiem +- w jakie dni prowadziłem rozmowy z konsultantami i to wszystko . Nie upierałbym sie ale nie lubie jak ktos mnie oszukuje i to w taki perfidny sposób , Ktoś powie ze głupie 10zł ale za cały okres umowy to jest 180 i o sam fakt chodzi.

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 15:39
autor: Ewa_Plus
monkey22,
- czy mógłbyś przesłać mi treść swojego maila z tą dzisiejszą reklamacją przez ten formularz?

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 16:10
autor: monkey22
Prosze przeczytac, Mam zdjecia tej rozmowy z konsultantem.. Teraz dokonałem rozmowy takiej samej jak przed podpisywaniem umów gdzie miałem dostac rabat .Dokładnie tak samo rozmowy wyglądały .. Czy to jest ok??


Witaj w Plus
Katarzyna xxxxxxxx
Konsultant Sprzedaży

Katarzyna xxxxxxx
Witaj, Tomasz. W czym mogę pomóc?
Tomasz
Witam. Mam pytanie , Chodzi o abonamenty za 69.99 - czy przy przeniesieniu z innych sieci dwóch abonamentów przysługuje rabat 10zł na drugi abonament??? Tzn. przenosząc pierwszy abonament z Tmobile będe płacił 69.99 i jak dodatkowo przeniosę kolejny abonament z PLAY to załapie sie na rabat 10zł i całościowy abonament będzie wynosił 129.99zł??
Katarzyna xxxxxxxx
Jeśli przeniesienie Pan dwa numery jednocześnie to na drugi numer otrzyma Pan rabat -50%
Tomasz
oba abonamenty na jedno nazwisko i jednakowe dane.
Rabat 50% bede chciał wykorzystać na TV w Polsacie bo tez bede przenosił z NC+
Przyjmijmy taki scenariusz ze przenosze pierwszy numer za 69.99 ./ potem biore TV w polsacie i dostaje rabat 50% a pozniej przenosze kolejny numer na abonament to czy wtedy dostane 10 zł rabatu na kolejny abonament
Katarzyna xxxxxxxx
tak, jak najbardziej
Tomasz
I jest to pewne ?? nie bedzie niespodzianek na pierwszej fakturze ?? przyjdzie za telefony 129.99 a nie 139.99??
Katarzyna xxxxxxx
Nie będzie takiej sytuacji.
Tomasz
ok. dziekuje
Przeczytana

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 16:54
autor: Ewa_Plus
monkey22 pisze:Witam,
W październiku 2016 roku przeniosłem abonament z Tmobile do plusa i zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor . (...) miesiąc później przeniosłem drugi abonament ( tym razem z PLAY) i również zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor. (...)
- obecnie program smartDOM działa na nieco innych zasadach. Regulamin obowiązujący jesienią zeszłego roku zakładał możliwość uzyskania Benefitu pod warunkiem zawarcia umowy w dedykowanej promocji.

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 17:04
autor: monkey22
Ewa_Plus pisze:
monkey22 pisze:Witam,
W październiku 2016 roku przeniosłem abonament z Tmobile do plusa i zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor . (...) miesiąc później przeniosłem drugi abonament ( tym razem z PLAY) i również zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor. (...)
- obecnie program smartDOM działa na nieco innych zasadach. Regulamin obowiązujący jesienią zeszłego roku zakładał możliwość uzyskania Benefitu pod warunkiem zawarcia umowy w dedykowanej promocji.
Niech mi pani wierzy że sobie nic nie wymyśliłem i dokładnie takie same informacje przekazało mi kilku konsultantów ( chat i infolinia) nie robiłbym z siebie głupka po forach gdyby mi nikt nie wciskał rabatów na drugi numer. Ponadto grzecznie bym zapłacił fakture na 139.99 i nie szukał teorii spiskowych.,Zwyczajnie czuje się oszukany i wprowadzony w błąd przez konsultantów .

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 17:14
autor: Ewa_Plus
monkey22,
- dlatego zaproponowałam pomoc:
Ewa_Plus pisze:monkey22,
- czy mógłbyś przesłać mi treść swojego maila z tą dzisiejszą reklamacją przez ten formularz?

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 17:19
autor: monkey22
ok poszlo.

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 18:04
autor: Ewa_Plus
monkey22,
- dziękuję. Przekazałam do ponownej weryfikacji.

Re: SmartDOM

: 10 maja 2017, o 18:33
autor: monkey22
Dziękuje bardzo .

Re: SmartDOM

: 15 maja 2017, o 16:55
autor: monkey22
Dziś zadzwonił do mnie konsultant i stwierdził ze reklamacja po głębszej analizie była zasadna i została zrealizowana pozytywnie i że następna faktura bedzie już z rabatem.Dziwne to że co konsultant to inaczej opowiadał no i dwie pierwsze reklamacja negatywne ze nie ma podstaw do rabatu a ostatecznie jednak uznali . Echh ,wychodzi na to ze człowiek cały czas musi walczyc o swoje . Dzięki za pomoc