Strona 135 z 157

Re: SmartDOM

: 14 maja 2018, o 14:21
autor: 1pietrek1
Minimalna kwota zobowiązania to jaka kwota? Płaconego abonamentu na usłudze uprawniającej czy wartość wynikająca z programu SD.? jeżeli płacę 69,99 za telefon, który jest umową uprawniajaca to jaka musi być wartość abonamentu aby zachować SD edycja I?

Re: SmartDOM

: 14 maja 2018, o 17:06
autor: Marta_Plus
1pietrek1,

aby zachować rabaty z poprzedniej odsłony Programu smartDOM, po przejściu do smartDOM 4 konieczne jest zachowanie progu cenowego na Umowie uprawniającej Plus Abonament: 49,90 PLN oraz 39,90 PLN w ofercie bez sprzętu lub ratalnej. Są to już kwoty po uwzględnieniu rabatu za e-fakturę.

Re: SmartDOM

: 15 maja 2018, o 14:13
autor: ollalaola
Dziękuję Basiu, umowa na abonament przedłuzona za 25 zł na 15 miesiecy+pięć miesiecy z poprzedniej umowy. No limit voice, sms, mms+ 12 GB, w tym 3,2 GB na terenie unii/ miesiecznie +120 minut miedzynarodowych/ miesiecznie+ HBO Go na miesiac za 0 zł. Co dla mnie istotne zachowana znizka z pierwszej edycji smartdomu na internet.

Re: SmartDOM

: 15 maja 2018, o 16:14
autor: grego
WXuser pisze:witam,
jako pierwsza usługa mam telefon, jako druga internet z rabatem 50% a trzecia TV z rabatem 48,90 .
Wkrótce kończy się umowa na usługę drugą - internet.
czy pozostawienie umowy na czas nieokreślony spowoduje zachowanie obecnego rabatu 50% ?
czy muszę przedłużyć z nowym rabatem 10zł aby utrzymać rabat na usługę trzecią - TV ?
pozdrawiam

Podobne pytanie ( jestem w podobnej sytuacji ) zadałem dzisiaj na live chat sklepu Plus.
Pani Katarzyna stwierdziła, że jeśli nie przedłużę umowy na drugą usługę ( LTE ) to stracę wszystkie zniżki.
Więc jak to jest?
Gdzie znajdę regulamin swojej oferty? ( umowa zawarta w czerwcu 2016, promocja: HAPPY DAYS - Ja + Internet LTE z modemem lub routerem na 24 miesiące w Sklepie Internetowym – 2x więcej GB - JP2XGBMB03 )


Obecnie posiadam w pierwszej usłudze abonament telefoniczny, druga to wspomniany internet, trzeciej usługi brak.

Re: SmartDOM

: 15 maja 2018, o 17:57
autor: Marta_Plus
grego,
grego pisze:Pani Katarzyna stwierdziła, że jeśli nie przedłużę umowy na drugą usługę ( LTE ) to stracę wszystkie zniżki.
Więc jak to jest?
Jeśli przedłużysz umowę na Internet, to zostaniesz zmigrowany do Programu smartDOM 4 i wówczas rabat 50 % zmieni się na kwotę 10 zł, zgodnie z regulaminem: http://www.plus.pl/documents/16/d1479f2 ... 46aedd1afd.

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 08:17
autor: matti100
WItam! Posiadam jeden abonament w Plusie z rabatem 50% w programie Smart Dom, który kończy sie za rok oraz drugi abonament w Plusie który mogę przedłużyć już teraz który nie był objęty programem Smart Dom. Na jakie zniżki i w jakiej ilości mogę liczyc przy przedłużeniu posiadanych abonamentów.?

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 10:34
autor: Marta_Plus
Witaj matti100 ,

W przypadku zawarcia aneksu (kwota abonamentu minimum 50 zł) na umowie nieobjętej Programem smartDOM istnieje możliwość uzyskania rabatu na kolejną usługę Plus Abonament w wysokości 50% - zgodnie z § 2. Pkt 1. Regulaminu smartDOM 4.

W momencie zawarcia jakiejkolwiek umowy (nowa aktywacja lub aneks) po 13.02.2018 r. automatycznie zostaniesz migrowany do Programu smartDOM4.
W przypadku chęci zawarcia aneksu do umowy, dla której obecnie jest przyznany rabat w wysokości 50% to:
- jeśli kwota aneksu będzie niższa niż 49,90 zł, to rabat dla umowy przedłużanej ulegnie zmianie z 50% na 10 złotych, a ewentualny rabat 50% na kolejną umowę Plus Abonament zostanie utracony;
- jeśli kwota aneksu będzie wyższa niż 49,89 zł, to rabat dla umowy przedłużanej ulegnie zmianie z 50% na 10 złotych, a ewentualny rabat 50% na kolejną umowę Plus Abonament pozostanie zachowany;
- jeśli nie zostanie zawarty aneks - rabat dla Plus Abonament nie ulegnie zmianie, pozostanie na poziomie 50%, a ewentualny rabat 50% na kolejną umowę Plus Abonament pozostanie zachowany.

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 13:54
autor: dominik.m
Witam.

Z początkiem tego roku zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedawcę
(rozmowa telefoniczna) i podpisałem niekorzystną (na stan obecny) dla mnie
umowę. Otóż, miałem się załapać na program SmartDOM i z tego względu,
sprzedawca wyraźnie mówił, że ma mi być przydzielony rabat 50% przy taryfie
JA+ 59,99 (z e-fakturą 49,99).

Od początku, po kolei:

13 maja 2016 roku podpisałem umowę na TV w CP "Telewizja Satelitarna dla
Nowych Klientów ST-D2D" Pakiet Rodzinny HD za 19,99 zł/msc.

8 sierpnia 2016 roku podpisałem umowę na pakiet taryfowy JA+ 59,99 z e-fakturą,
więc wychodziło 49,99 zł/msc.

Na początku stycznia 2018 roku zadzwonił do mnie sprzedawca z PLUSa z ofertą
przedłużenia umowy: nowy telefon (Samsung Galaxy J5 2017) - 24 raty po 36 zł;
pakiet ten sam, czyli JA+ 59,99 ale już na 32 miesiące (z e-fakturą wychodziło
49,99 zł/msc.), z tym że lepszy pakiet internetowy, bo 11GB, wcześniej 2GB,
oraz liczba SMS/MMS bez limitu, wcześniej - BRAK. Sprzedawca powiedział też,
że ze względu na to, że mam umowę w PLUSie i w CP, "załapuję się" na program
SmartDOM, przy czym przysługuje mi rabat 50%, czyli powinienem płacić
25 zł/msc. a nie 49,99 zł/msc.

Kilka dni po rozmowie przyjechał kurier z dokumentami. Jest to Aneks do Umowy
o świadczeniu usług telekomunikacyjnych w Promocji PWA dla osób fizycznych -
"JA+ do wszystkich bez końca VIII - RATY dla Stałych Klientów - SMARTDOM/DWUPAK"
("Aneks") zawarty w dniu 11-01-2018 r.
Posprawdzałem, podpisałem, OK.
Z tym, że było OK dopóki nie zacząłem płacić 98,98 zł / msc. za to wszystko.
49,99 zł za pakiet, 36 zł za smartfona, 10 zł za IPLE, 2,99 zł za Ochronę Internetu.
IPLĘ i Ochronę Internetu dezaktywowałem, bo mi niepotrzebne, więc za to już
nie będę płacić. Pytanie teraz - gdzie jest mój rabat 50% z programu SmartDOM 3 na pakiet?
W załączniku nr 1 do Aneksu do Umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych
w Promocji PWA dla osób fizycznych Regulamin Promocji "JA+ do wszystkich bez
końca VIII - RATY dla Stałych Klientów - SMARTDOM/DWUPAK" ("Regulamin Promocji")
Wersja z dnia 27.12.2017 r. w §13 WARUNKI SPECJALNE ust. 4. jest napisane, że:
Abonent który skorzystał z promocji "JA+ do wszystkich bez końca VIII - RATY dla Stałych Klientów - SMARTDOM/DWUPAK" uzyskuje prawo do korzystania z rabatu na abonament wynikającego z programu smartDOM 3 lub z Promocji "DWUPAK - TELEWIZJA I TELEFON" na warunkach określonych w Regulaminach Programu "SMARTDOM-TELEWIZJA, INTERNET, TELEFON" i Promocji "DWUPAK - TELEWIZJA I TELEFON". Regulamin dostępny jest na stronie http://www.plus.pl/smartdom/regulamin oraz http://www.plus.pl/dwupak/regulamin.
Na ten moment czuję się mocno oszukany i zawiedzony, bo wciśnięto mi ofertę
za którą miałem płacić o wiele mniej. W skali tych 32 miesięcy płacę
25zł * 32 = 800zł więcej niż powinienem. Gdyby sprzedawca nic nie mówił o tym rabacie
w programie SmartDOM i nie powiedziałby, że przysługuje mi rabat 50%, to nigdy
bym się nie zgodził na tak "lipną" ofertę.

Czy jest tu jakaś dobra duszyczka, która mogłaby mi wyjaśnić czemu nie dostałem
rabatu 50% z programu SmartDOM, który mi wcisnął sprzedawca przez telefon?
Oprócz wyjaśnień, chciałbym również dostać ten rabat.

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, Dominik M.

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 15:29
autor: Ewa_Plus
Witaj dominik.m,
- rozumiem, że z umową uprawniającą (telewizja w CP) nic nie robiłeś? Nie rozwiązywałeś umowy, ani nie obniżałeś tam abonamentu? W takim razie najlepiej będzie od razu złożyć reklamację. Dokładne info, jak to zrobić, znajdziesz tutaj.

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 15:59
autor: dominik.m
Dziękuję Ewa_Plus. Nie, nic nie robiłem z umową w CP. W takim razie złożę reklamację.

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 17:03
autor: Ewa_Plus
dominik.m,
- jeśli będziesz miał numer zgłoszenia, to podeślij mi go tutaj. Postaram się przyśpieszyć :)

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 17:32
autor: dominik.m
Niestety w historii zleceń jest tylko data, zlecający, numer (telefonu), nazwa zlecenia, status zlecenia. Reklamację zgłosiłem, więc istnieje już tam wpis "Wysłanie reklamacji", stąd mogę Ci jedynie podać datę i numer tel., chyba że numer zgłoszenia otrzymam jeszcze mailem lub SMSem, nie wiem.

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 17:45
autor: Ewa_Plus
dominik.m,
- w takim razie możesz mi podesłać swój numer telefonu na adres: spacjalista_plus@plus.pl
To również pozwoli i na wysłanie interwencji do Departamentu Reklamacji w sprawie Twojego zgłoszenia.

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 18:26
autor: dominik.m
Ewa_Plus, czy ten adres e-mail na pewno jest poprawny?

Dostałem taką odpowiedź po wysłaniu maila:
Nie znaleziono adresu
Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ nie znaleziono adresu odbiorcy (spacjalista_plus@plus.pl) lub odbiorca nie może odebrać wiadomości.

Odpowiedź otrzymana z serwera zdalnego:
550 5.1.1 <spacjalista_plus@plus.pl>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table


Final-Recipient: rfc822; spacjalista_plus@plus.pl
Action: failed
Status: 5.1.1
Remote-MTA: dns; plusmx4.polkomtel.com.pl. (212.2.96.54, the server for the
domain plus.pl.)
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 <spacjalista_plus@plus.pl>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table
Last-Attempt-Date: Fri, 25 May 2018 09:16:51 -0700 (PDT)

Re: SmartDOM

: 25 maja 2018, o 18:34
autor: Ewa_Plus
dominik.m,
- tak, adres: specjalista_plus@plus.pl jest poprawny.
Spróbuj jeszcze raz, w temacie wiadomości dodając słowo: FORUM.