Witam.
Z początkiem tego roku zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedawcę
(rozmowa telefoniczna) i podpisałem niekorzystną (na stan obecny) dla mnie
umowę. Otóż, miałem się załapać na program SmartDOM i z tego względu,
sprzedawca wyraźnie mówił, że ma mi być przydzielony rabat 50% przy taryfie
JA+ 59,99 (z e-fakturą 49,99).
Od początku, po kolei:
13 maja 2016 roku podpisałem umowę na TV w CP "Telewizja Satelitarna dla
Nowych Klientów ST-D2D" Pakiet Rodzinny HD za 19,99 zł/msc.
8 sierpnia 2016 roku podpisałem umowę na pakiet taryfowy JA+ 59,99 z e-fakturą,
więc wychodziło 49,99 zł/msc.
Na początku stycznia 2018 roku zadzwonił do mnie sprzedawca z PLUSa z ofertą
przedłużenia umowy: nowy telefon (Samsung Galaxy J5 2017) - 24 raty po 36 zł;
pakiet ten sam, czyli JA+ 59,99 ale już na 32 miesiące (z e-fakturą wychodziło
49,99 zł/msc.), z tym że lepszy pakiet internetowy, bo 11GB, wcześniej 2GB,
oraz liczba SMS/MMS bez limitu, wcześniej - BRAK. Sprzedawca powiedział też,
że ze względu na to, że mam umowę w PLUSie i w CP, "załapuję się" na program
SmartDOM, przy czym przysługuje mi rabat 50%, czyli powinienem płacić
25 zł/msc. a nie 49,99 zł/msc.
Kilka dni po rozmowie przyjechał kurier z dokumentami. Jest to Aneks do Umowy
o świadczeniu usług telekomunikacyjnych w Promocji PWA dla osób fizycznych -
"JA+ do wszystkich bez końca VIII - RATY dla Stałych Klientów - SMARTDOM/DWUPAK"
("Aneks") zawarty w dniu 11-01-2018 r.
Posprawdzałem, podpisałem, OK.
Z tym, że było OK dopóki nie zacząłem płacić 98,98 zł / msc. za to wszystko.
49,99 zł za pakiet, 36 zł za smartfona, 10 zł za IPLE, 2,99 zł za Ochronę Internetu.
IPLĘ i Ochronę Internetu dezaktywowałem, bo mi niepotrzebne, więc za to już
nie będę płacić. Pytanie teraz - gdzie jest mój rabat 50% z programu SmartDOM 3 na pakiet?
W załączniku nr 1 do Aneksu do Umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych
w Promocji PWA dla osób fizycznych Regulamin Promocji "JA+ do wszystkich bez
końca VIII - RATY dla Stałych Klientów - SMARTDOM/DWUPAK" ("Regulamin Promocji")
Wersja z dnia 27.12.2017 r. w §13 WARUNKI SPECJALNE ust. 4. jest napisane, że:
Abonent który skorzystał z promocji "JA+ do wszystkich bez końca VIII - RATY dla Stałych Klientów - SMARTDOM/DWUPAK" uzyskuje prawo do korzystania z rabatu na abonament wynikającego z programu smartDOM 3 lub z Promocji "DWUPAK - TELEWIZJA I TELEFON" na warunkach określonych w Regulaminach Programu "SMARTDOM-TELEWIZJA, INTERNET, TELEFON" i Promocji "DWUPAK - TELEWIZJA I TELEFON". Regulamin dostępny jest na stronie
http://www.plus.pl/smartdom/regulamin oraz
http://www.plus.pl/dwupak/regulamin.
Na ten moment czuję się mocno oszukany i zawiedzony, bo wciśnięto mi ofertę
za którą miałem płacić o wiele mniej. W skali tych 32 miesięcy płacę
25zł * 32 = 800zł więcej niż powinienem. Gdyby sprzedawca nic nie mówił o tym rabacie
w programie SmartDOM i nie powiedziałby, że przysługuje mi rabat 50%, to nigdy
bym się nie zgodził na tak "lipną" ofertę.
Czy jest tu jakaś dobra duszyczka, która mogłaby mi wyjaśnić czemu nie dostałem
rabatu 50% z programu SmartDOM, który mi wcisnął sprzedawca przez telefon?
Oprócz wyjaśnień, chciałbym również dostać ten rabat.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, Dominik M.