Strona 1 z 2

Problem z doładowaniem

: 17 paź 2014, o 12:46
autor: aniaa77
Przeszłam z playa na kartę na ofertę Plush. Karta została aktywowana ale nie mogę ani doładować konta ani zalogować się w plusonline. Połączenia są akrtywne. Problem był zgłaszany dwukrotnie ale dalej to samo a na infolinii nie mogę się doczekać na połączenie z konsultantem..

Re: Problem z doładowaniem

: 17 paź 2014, o 12:55
autor: Joanna_Plus
aniaa77,

w jaki sposób chcesz to konto zasilić? Podaj proszę komunikat, który pojawia się przy próbie zalogowania do aplikacji Plus online?
aniaa77 pisze: Problem był zgłaszany dwukrotnie
Posiadasz numery tych zgłoszeń?

Re: Problem z doładowaniem

: 17 paź 2014, o 13:00
autor: aniaa77
Przy logowaniu w play online:

"Próbujesz zalogować się na numer, którego nie obsługujemy.
Czy to na pewno dobry numer?
Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem."

Chcę doładować konto kodem zasilającym ale za każdym razem komunikat: "Validation error"
Pani na infolinii też nie mogła doładować konta.

Mam numer tylko jednego zgłoszenia: 000001895643

Re: Problem z doładowaniem

: 17 paź 2014, o 13:35
autor: Joanna_Plus
aniaa77,
aniaa77 pisze:Mam numer tylko jednego zgłoszenia: 000001895643
Dziękuję za informację. Eskaluję zatem sprawę dalej.

Re: Problem z doładowaniem

: 17 paź 2014, o 14:49
autor: aniaa77
W jakim czasie powinno być to naprawione? Bo nie mogę wykonywać żadnych połączeń...

Re: Problem z doładowaniem

: 17 paź 2014, o 15:20
autor: Joanna_Plus
aniaa77,

postaramy się przywrócić tę funkcjonalność, najszybciej jak to tylko możliwe.

Re: Problem z doładowaniem

: 17 paź 2014, o 15:40
autor: aniaa77
Już wszystko działa. Dziękuję i pozdrawiam!

Re: Problem z doładowaniem

: 17 paź 2014, o 16:00
autor: Joanna_Plus
aniaa77,
aniaa77 pisze:Już wszystko działa. Dziękuję i pozdrawiam!
Cieszę się bardzo i dziękuję ślicznie za informację :-). Także pozdrawiam :-).

Re: Problem z doładowaniem

: 15 sty 2015, o 23:10
autor: malcoo
Witam,
mam analogiczny problem. Przeszedłem z Play do PlusNaKartę. Dzisiaj mi aktywowano numer, mam jedynie niecałe z 5zł (1+4) i nie mam żadnej możliwości doładowania telefonu. Na stronie doladuj.plus.pl pisze ze numer nie poprawny, kupiłem telekod i próbowałem zasilić metodą *123*telekod# to mi pisze w SMS'ie zwrotnym 'Validation Error' i nie mam już sił.

Może napiszecie Państwo jak ma postąpić użytkownik w takim przypadku?
Domyślam się, że mam dzwonić (za dnia) do BOKU i w tej rozmowie wydać wszystkie środki na koncie, żeby uzyskać nr zgłoszenia i Państwu na tym forum o nim napisać..

PS. pomijam dostanie się na konto Plus Online, bo tak jak było wcześniej opisane też nie mam takiej możliwości - a słyszałem, że tamtędy też można zasilać..

Pozdrawiam i czekam na informacje,
M.

Re: Problem z doładowaniem

: 16 sty 2015, o 12:11
autor: Joanna_Plus
Witaj malcoo,

numer został włączony do sieci (nastąpiło wykonanie z niego połączenia/wysłanie SMS-a)?

Re: Problem z doładowaniem

: 16 sty 2015, o 20:25
autor: malcoo
Witam,
Tak - były wykonywane połączenia.

Dzisiaj problem został rozwiązany - otrzymałem SMS z nr 2615 potwierdzającego aktywację numeru w sieci Plus. Zaczęły działać "krótkie kody" zapisane na karcie SIM ( np. Jaka taryfa, Wyłącz poczte gł ect) i udało się zasilić telefon za pomocą wpisywanego wcześniej telekodu.

Pozdrawiam,
M.

Re: Problem z doładowaniem

: 19 sty 2015, o 11:11
autor: Joanna_Plus
Witaj malcoo,

super :-), to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za informację i również pozdrawiam.

Re: Problem z doładowaniem

: 14 sty 2017, o 23:15
autor: dwaeuro
Witam,

mam identyczny problem. Jestem od północy użytkownikiem sieci Plus i kartę mam aktywną (można do mnie dzwonić, pisać - ja też do wykorzystania środków mogłem), lecz niestety nie mogę doładować konta, ani włączyć żadnego pakietu. :(

Re: Problem z doładowaniem

: 16 sty 2017, o 11:24
autor: Joanna_Plus
Witaj dwaeuro,
dwaeuro pisze:Jestem od północy użytkownikiem sieci Plus i kartę
Uaktywniłeś nowy zestaw startowy czy chodzi może o numer przeniesiony do nas?

Re: Problem z doładowaniem

: 16 sty 2017, o 11:35
autor: dwaeuro
Chodzi o dwa numery przeniesione do Plusa, które są aktywne od północy w sobotę, a w dalszym ciągu (minęło 60h) nie da się ich doładować i nie są cały czas w bazie abonentów.