Płatność mobilna Google Play
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Płatność mobilna Google PLay
Nie tylko w przypadku, gdyby były to karty pre-paid lub Mix.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google PLay
Czy można więc liczyć na pomoc? Jakąś weryfikację numeru, czy wszystko jest ok itp? :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z płatnością w Google Play
luka020 spróbuj jeszcze tak.
Cichy! pisze:Robiłem dokładnie to samo!! Mi pomogło jednak usunięcie aktualizacji i chyba wymuszenie zatrzymania aplikacji. Za drugim razem po ponownym zalogowaniu się przeszedłem weryfikację i usługa działa jak należy. Trochę to było irytujące bo przy błędnym zweryfikowaniu znikala opcja ponownej weryfikacji. Twardy reset fona to już chyba ostateczność
Aha.. po wyczyszczeniu wszystkiego kliknąłem jeszcze w aplikacji Google Play na ”Wyłacz“! Dopiero wtedy ponowne uruchomienie fona i logowanie się do sklepu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google PLay
Próbowałem, dalej nic. Restartu całego telefonu nie chcę raczej robić :(
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Płatność mobilna Google PLay
Rozumiem, że zatrzymanie aplikacji też nic nie dało?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google PLay
Podałem numer czekam na odpowiedz, w tym czasie jednak restary itp i nic nie pomaga.
Re: Płatność mobilna Google PLay
Kilkukrotnie usuwałem aktualizacje, zatrzymywałem aplikację i wyłączałem ją oraz cały telefon, próbowałem nawet logować się z innego konta gmail.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Płatność mobilna Google PLay
Dalej czekam na odpowiedź. Przepraszam za długie oczekiwanie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Płatność mobilna Google PLay
Poniżej warunki które należy spełnić by mieć możliwość skorzystania z tej formy płatności:
W takim wypadku usługa jest udostępniania najwcześniej po 3 miesiącach od aktywacji numer w ramach abonamentu.§3
Uprawnienie do korzystania z Usługi
1. Do korzystania z Usługi uprawnieni są Abonenci Polkomtel, którzy co najmniej 3 miesiące przed skorzystaniem z Usługi zawarli z Polkomtel na piśmie umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus, oraz korzystają z Urządzenia Mobilnego i posiadają konto w usłudze Portfel Google.
2. Usługa nie jest dostępna w przypadku, w którym:
a) karta SIM/USIM, z wykorzystaniem której Użytkownik Usługi zamierza dokonać zakupu Treści Cyfrowych jest nieaktywna;
b) usługi telekomunikacyjne świadczone na danym numerze MSISDN są zawieszone lub zablokowane;
c) z powodu upływu terminu płatności Polkomtel zawiesił Abonentowi Polkomtel możliwość inicjowania usług lub zawiesił świadczenie wszelkich usług;
d) Abonent Polkomtel dokonał blokady Usługi;
e) została przekroczona maksymalna kwota dostępna na zakupy Treści Cyfrowych w danym Okresie Rozliczeniowym, o której mowa w ust. 4 poniżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google PLay
czy te warunki dotycza takze sytuacji, kiedy byla wykonana cesja wlasciciela?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Płatność mobilna Google PLay
luka020, tak, w takim przypadku 3 miesiące od cesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google PLay
Witam
Mam taki problem, że przestały mi działać płatności przez Plusa. Wyskakuje komunikat, że mam skontaktować się z obsługą klienta. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Mam taki problem, że przestały mi działać płatności przez Plusa. Wyskakuje komunikat, że mam skontaktować się z obsługą klienta. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Płatność mobilna Google PLay
Vinny, proszę sprawdź jaki masz obecnie ustawiony limit wysyłając SMS na numer 2601 o treści: POKAZGP
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google PLay
Limit jest ok. Wysłałem na wszelki wypadek i potwierdziło. Od 2 miesięcy nie działa. Pomyślałem ze w związku z reklamacja, jednak sprawa zakończona, a płatność wciąż nie działa.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Płatność mobilna Google PLay
Vinny, jaką dokładnie odpowiedź otrzymałeś w wiadomość zwrotnej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ