Strona 25 z 30

Re: Płatność mobilna Google Play

: 11 kwie 2017, o 15:05
autor: Przemo_diabeł
Miałem to może to być przyczyną?

Re: Płatność mobilna Google Play

: 11 kwie 2017, o 15:32
autor: Ewa_Plus
Przemo_diabeł,
- tak, to ma wpływ. Po uregulowaniu wszystkich należności (liczy się data zaksięgowania płatności na koncie Polkomtel) usługa może być ponownie udostępniona. Regulamin znajdziesz tutaj (warunki udostępnienia usługi są wymienione w §3).

Re: Płatność mobilna Google Play

: 14 gru 2017, o 20:43
autor: 995mazi
Dzień dobry.
Też mam problem z tymi płatnosciami w google tak jak niektorzy. Prosze o pomoc :)

A chodzi mi konkretniej o to: "Na Twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych. Skontaktuj się ze swoim operatorem. [OR-DVASA2-02]".

Re: Płatność mobilna Google Play

: 15 gru 2017, o 11:54
autor: Marta_Plus
Witaj 995mazi,

aktualnie opcję płatności w sklepie Google Play mogą włączyć wyłącznie Klienci ofert abonamentowych. Czy w Twoim przypadku chodzi właśnie o numer abonamentowy?

Re: Płatność mobilna Google Play

: 15 gru 2017, o 12:15
autor: 995mazi
Niestety nie :/ Moja taryfa to PnK bez limitu.

Re: Płatność mobilna Google Play

: 15 gru 2017, o 13:44
autor: Marta_Plus
995mazi,

:-( dla Twojej oferty nie jest dostępna ta opcja płatności.

Re: Płatność mobilna Google Play

: 3 kwie 2018, o 20:00
autor: Danielwawa
Witam, odświeżam temat ponieważ mam ten sam problem, oferta abonament plush, faktury opłacone, przechodziłem na początku roku z karty play na abonament w plusie. Wchodzę w Google play, non stop jest opcja z plusem lecz podczas wysyłania SMS do sieci dostaje odpowiedz: na twoim koncie nie można włączyć opcji płatności mobilnych, mimo iż na plus online opcja Google play jest uruchomiona

Re: Płatność mobilna Google Play

: 4 kwie 2018, o 10:32
autor: Basia_Plus
Witaj Danielwawa,

czy ten numer jest już w naszej sieci od co najmniej 3 miesięcy? Spróbuj odinstalować aplikację Google Play i zainstalować ją ponownie.

Re: Płatność mobilna Google Play

: 4 kwie 2018, o 13:50
autor: Danielwawa
Numer jest od lutego

Re: Płatność mobilna Google Play

: 4 kwie 2018, o 14:46
autor: Basia_Plus
Danielwawa,

zgodnie z regulaminem Usługi http://www.plus.pl/google-play/regulamin paragraf 3, punkt 1.
Do korzystania z Usługi uprawnieni są Abonenci Polkomtel, którzy co najmniej 3 miesiące przed skorzystaniem z Usługi zawarli z Polkomtel na piśmie umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus, oraz korzystają z Urządzenia Mobilnego i posiadają konto w usłudze Portfel Google.

Re: Płatność mobilna Google Play

: 30 kwie 2018, o 19:25
autor: Danielwawa
Czy 3 opłacone faktury odpowiadają 3 miesiąc a czy muszą to być równe 3 miesiące np od 12 lutego do 12 maja?

Re: Płatność mobilna Google Play

: 2 maja 2018, o 11:27
autor: Ewa_Plus
Danielwawa,
- chodzi o 3 miesiące kalendarzowe.

Re: Płatność mobilna Google Play

: 14 maja 2018, o 08:38
autor: Danielwawa
3 miesiące już minęły, rachunki wszystkie opłacane na bieżąco, żadnych zaległych, telefon restartowany, pamięć itp Google play czyszczona i dalej nic

Re: Płatność mobilna Google Play

: 14 maja 2018, o 11:15
autor: Basia_Plus
Danielwawa,

czy próbowałeś odinstalować aplikację Google Play i zainstalować ją ponownie?

Re: Płatność mobilna Google Play

: 14 maja 2018, o 11:39
autor: Danielwawa
Tak, próbowałem