PeterJoseph pisze:Zgłosiłem to jako reklamację z poziomu platformy.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
PeterJoseph pisze:Chciałem porozmawiac o tym przez chat, ale nie jestem w stanie z poziomu platformy Plusa na niego wejść - tj. nie uruchamia mi się chat.
Od kiedy występuje ten problem, czy próbowałeś przelogować urządzenie? Jaki komunikat pojawia się po kliknięciu w baner Live chat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95 pisze:07.04.2021 r, jakoś niedawno była przedłużana
zmiana warunków umowy będzie możliwa najwcześniej 8 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu.
Na chwilę obecną możesz skorzystać z pakietów, które wcześniej proponowałam lub zmienić taryfę na wyższą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
z pozycji forum nie mamy możliwości zlecenia kontaktu konsultanta. Jeśli Twoje pytanie wymaga wglądu do konta, zachęcam do kontaktu z naszym BOK - mailowego lub telefonicznego. W przypadku formularza kontaktowego, oprócz opisu sprawy, należy podać numer telefonu i dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz mi później numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Posiadam abonament w promocyjnym planie cenowym PLUS.60, według tabelki, która widnieje w umowie powinno przysługiwać mi 12GB transferu internetowego, niestety po wykorzystaniu 7GB przychodzi mi powiadomienie o wykorzystaniu 100% transferu. Chciałbym się doradzić jak można rozwiązać ten problem? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2019, o 13:08 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniosłam do istniejącego wątku.
witam, chciałam się zapytać odnośnie internetu w telefonie. Otóż mam internet 12 GB, dotychczas zużyłam 2,4 GB i pojawił mi się komunikat z systemu android - Ostrzeżenie dot. użycia danych - Użycie danych:2,4 GB. Czyli jeśli dobrze zrozumiałam, to przekroczyłam jakiś limit. I stąd moje pytanie, jaki to może być limit i skąd on się wziął, skoro jak wyżej wspomniałam mam 12 GB. Chyba że nie włączyłam, albo nie aktywowałam czegoś - jakiejś funkcji. Jeśli tak, to bardzo proszę o pokierowanie mnie gdzie ewentualnie "wejść" i co zrobić, żebym mogła normalnie korzystać z internetu, bez obawy że znów pokarze mi się komunikat o przekroczeniu limitu. Jeśli ów post napisałam w niewłaściwym miejscu, to bardzo proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 gru 2019, o 16:15 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Dołączyłam do istniejącego wątku.
Witaj ojeja,
- to komunikat wysłany przez Twój telefon, nie od sieci.
Stan swojego pakietu najlepiej kontrolować przez Plus onnline lub mobilną wersję tej aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Dziekuję za odpowiedź. Ale znów mam pytanie, bo wydaje mi się, że chyba coś "pokręciłam" z tym internetem. A sadzę tak, ponieważ otrzymałam sms o treści - "Zlecenie wyłączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji". Natomiast na drugi telefon, z którym ów internet "dzielę" (przepraszam zapomniałam zaznaczyć że te 12 GB mam na dwa numery), przyszedł również sms ale o treści - "Zlecenie wyłączenia biorcy limitu przyjęto do realizacji". Z treści tych sms-ów wynika, że, musiałam gdzieś coś nacisnąć i niechcący wyłączyłam. Czy to może oznaczać brak internetu w telefonach? Czy powinnam udać się do punktu żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku i ewentualnie ponownie uruchomić te funkcje
Pozdrawiam