tak - dziękuję za informację. Podeślij mi proszę numer telefonu poprzez ten formularz. Wyślę zgłoszenie do techników, aby przyjrzeli się bliżej sprawie. Niemniej proponuję, abyś po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego zgłosił reklamację w kwestii tych zaobserwowanych rozbieżności. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć jego rozpatrzenie.wawraf pisze:Nie wiem czy zrozumiałem pytanie, ale licznik danych pokazuje zużycie aplikacji i procesów - tak jak wspomniałem dane są zużywane głównie przez aplikacje społecznościowe. Poza tym z tego co widzę procesy działające w tle (jak np dane pogodowe) pobierają dane rzędu kb a nie gb.
Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
wawraf,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Hej, czy wiadomo coś w związku z moim problemem? Z infolinii dowiedziałem się, że na rachunku szczegółowym powinno być wyszczególnione w jaki sposób zuzywane były dane, ale nie ma takiej informacji - w jaki sposób więc mam reklamować i co najważniejsze udowodnić telefonicznie niepoprawne działanie pakietu social?
Re: Pakiet internetowy
wawraf,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Znikające Gb transferu
Korzystałem z internetu w telefonie długo i 3Gb wystarczały mi na przeglądanie stron w miesiącu.
Od tygodnia coś jest nie tak.
Nie robię aktualizacji - wszystko wyłączone w telefonie.
Nie ściągam plików
Nie słucham muzyki
Nie oglądam filmów
Wyłącznie przeglądanie stron internetowych
I 2 października zerwało mi ponad 1Gb, dziś doładowałem 500Mb i starczyło na 2 godziny ?
Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 976,46 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 137,70 MB 0,00 zł
Prześledziłem transfery od 5 września i te cyrki z jednorazowym dużym transferem zaczęły się po 11 września.
Od tygodnia coś jest nie tak.
Nie robię aktualizacji - wszystko wyłączone w telefonie.
Nie ściągam plików
Nie słucham muzyki
Nie oglądam filmów
Wyłącznie przeglądanie stron internetowych
I 2 października zerwało mi ponad 1Gb, dziś doładowałem 500Mb i starczyło na 2 godziny ?
Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 976,46 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 137,70 MB 0,00 zł
Prześledziłem transfery od 5 września i te cyrki z jednorazowym dużym transferem zaczęły się po 11 września.
Ostatnio zmieniony 4 paź 2017, o 12:24 przez herman00, łącznie zmieniany 2 razy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
herman00,
informacje na co wykorzystane zostały jednostki z Twojego pakietu, możesz orientacyjnie zweryfikować z pozycji telefonu przez menu "Licznik danych".herman00 pisze:Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Witaj,
OK, wiem, licznik danych w telefonie i to co w PlusOnline (zużycie) rzeczywiście pokazuje, że dziś po doładowaniu Extra 500Mb, które starczały mi przed 11 września na 2-3 dni, dziś zużyłem te 500Mb przeglądając 10 stron z wiadomościami oraz pocztę bez załączników w ciągu 2 godzin. Przeczytałem ten wątek i jeszcze "misiek" też miał problem z uciekającym nie wiadomo na co transferem. No niepojęte, że na samo przeglądanie stron wyrwałem w 2 godziny 0,5G.
OK, wiem, licznik danych w telefonie i to co w PlusOnline (zużycie) rzeczywiście pokazuje, że dziś po doładowaniu Extra 500Mb, które starczały mi przed 11 września na 2-3 dni, dziś zużyłem te 500Mb przeglądając 10 stron z wiadomościami oraz pocztę bez załączników w ciągu 2 godzin. Przeczytałem ten wątek i jeszcze "misiek" też miał problem z uciekającym nie wiadomo na co transferem. No niepojęte, że na samo przeglądanie stron wyrwałem w 2 godziny 0,5G.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
Witaj herman00,
możliwe, że działały jakieś aktualizacje w tle, które spowodowały wykorzystanie pakietu.
możliwe, że działały jakieś aktualizacje w tle, które spowodowały wykorzystanie pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Wszystko wyłączone w telefonie. A nawet jakby coś miało się aktualizować to codziennie od 11 września (bo do 11 września nie miałem uwag), a wcześniej się nie aktualizowało, bo nie było takich transferów po 1Gb ???
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
herman00,
zgodnie z tym, co pisała Marta_Plus, na co zostały wykorzystane jednostki z Twojego pakietu, możesz (orientacyjnie) zweryfikować przez menu "Licznik danych" w Twoim telefonie. My nie mamy wglądu do takich danych. Jeśli masz zastrzeżenia, co do rozliczenia pakietu możesz złożyć reklamację.
zgodnie z tym, co pisała Marta_Plus, na co zostały wykorzystane jednostki z Twojego pakietu, możesz (orientacyjnie) zweryfikować przez menu "Licznik danych" w Twoim telefonie. My nie mamy wglądu do takich danych. Jeśli masz zastrzeżenia, co do rozliczenia pakietu możesz złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
hej, wiadomo już coś? dość długo to trwa a problem chyba nadal nierozwiązany...Ewa_Plus pisze:wawraf,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
Witaj wawraf,
pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.
pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Czy wiadomo coś w mojej sprawie? Temat się ciągnie juz drugi okres rozliczeniowy.Marta_Plus pisze:Witaj wawraf,
pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.
Dodatkowo mam pytanie - w jaki sposób mogę zareklamować niedziałający pakiet, skoro na szczegółowej fakturze nie ma wyszczególnienia odnośnie zuzycia danych?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
wawraf,
sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.
sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.
Proponuję złożenie reklamacji według opisanego tutaj sposobu. Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.wawraf pisze:Dodatkowo mam pytanie - w jaki sposób mogę zareklamować niedziałający pakiet, skoro na szczegółowej fakturze nie ma wyszczególnienia odnośnie zuzycia danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Mogę wiedzieć jaka jest odpowiedź działu technicznego w mojej sprawie?Marta_Plus pisze:wawraf,
sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
wawraf,
z odpowiedzi działu technicznego wynika, że nie stwierdzono nieprawidłowości w rozliczeniu pakietów. Wobec tego pozostaje złożenie reklamacji i jak pisałam powyżej proszę:
z odpowiedzi działu technicznego wynika, że nie stwierdzono nieprawidłowości w rozliczeniu pakietów. Wobec tego pozostaje złożenie reklamacji i jak pisałam powyżej proszę:
Marta_Plus pisze: Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ